AndroidHealthClinic

HillR's trainingslog

Ik denk het? Weet het niet.. Klonk voor mij wel redelijk logisch dat 19% vet in een lichaam van 1.50 er heel anders uit ziet dan 19% vet op iemand van 1.75.. Denk dat je er op mijn lengte dan dikker uitziet dan iemand die langer is.. Maar wellicht heb ik dat helemaal fout.

Misschien zou ik het percentage niet moeten benoemen in dat opzicht, maar het aantal kg vet.
Maakt ook verder niet uit, is ook niet belangrijk.

Ik houd mij misschien ook wel teveel vast aan de plaatjes op internet.. :rolleyes:
Neem dit als voorbeeld:

Ik zie er in mijn optiek eerder uit als iemand die op 25% staat dan dat ik tussen die 17 en 20% zit.

Dus vandaar die beredenering een beetje :p

-- Wil overigens niet ontevreden overkomen.. want ik ben goed op weg:D Had alleen vanaf begin af aan een heel ander beeld van m'n lijf op dit percentage dan het in werkelijkheid is voor me. Op 25% dacht ik rond de 22% wel tevreden te zijn.. not... nu staan we op 19% en ben ik nog niet satisfied.. :o Agh, we komen er vanzelf:D

Vandaag ziet mijn eten er ong. als volgt uit:

Kcal: 1,670
Eiwit: 190
KH: 51
Vet: 70

Ik had precies hetzelfde!
Ook dezelfde foto gebruikt om mijn doel te stellen. Ik denk dat daar de fout zit.
Pagina 4 in mijn log staan mijn progressie foto's van toen der tijd. Ik ben bij de laatste foto gemeten op 22%, maar naar mijn gevoel was dit veel hoger dan die 22%.
Uiteindelijk ben ik er maar mee op gehouden, ik was toch nooit tevreden.

Je kunt ook altijd even stabiliseren (op onderhoud eten) en daarna weer oppakken. Dat heb ik toen ook een aantal keer gedaan. Ik kwam van 40% ofzo, dus dat ging niet in een half jaartje :P
Dan val je ook weer makkelijker af als dat nog steeds je doel is.

• Topic Starter Topic Starter
Toch sterke training zeker die DL en goodmornings , goed ontbijt is belangerijk zeker voor de training :)
Denk dat je wat diep gaat met je cut, 19% is toch al mooi :) geniet van het weekend en het mooie weer nog.

Merci Herkuul! Ontbijten doe ik altijd wel goed, zeker als ik ga trainen op ochtend. Natuurlijk is 19% mooi.. maar minder gaat nog mooier zijn.. :o

Hmmmpfff
Toch nog trainwaardig hoor!
Dat met je hoofd ergens anders zijn ken ik wel en vooral als je train voor je gevoel dan gewoon k*t gaat en je beseft dat je eigenlijk iets heel anders had kunnen doen op dat moment.. Eigenlijk daar waar je hoofd is.. :rolleyes:

Geniet van je bolletjes met cheddar en de zon Hill!! Heb je gewoon verdiend ;)

Ja, dat ken jij wel he.. Denk dat iedereen het wel eens heeft. :D Heb er zeker van genoten!

Die ananas is echt een aanrader! En tot kotsend toe getraind das niet niks toch ;) Als je gedachten ergens ver buiten de gym zijn lukt het indd niet...

Thanks Steef! We gaan deze week er weer vol voor!

Ik had precies hetzelfde!
Ook dezelfde foto gebruikt om mijn doel te stellen. Ik denk dat daar de fout zit.
Pagina 4 in mijn log staan mijn progressie foto's van toen der tijd. Ik ben bij de laatste foto gemeten op 22%, maar naar mijn gevoel was dit veel hoger dan die 22%.
Uiteindelijk ben ik er maar mee op gehouden, ik was toch nooit tevreden.

Je kunt ook altijd even stabiliseren (op onderhoud eten) en daarna weer oppakken. Dat heb ik toen ook een aantal keer gedaan. Ik kwam van 40% ofzo, dus dat ging niet in een half jaartje :P
Dan val je ook weer makkelijker af als dat nog steeds je doel is.

Lola! Leuk dat je weer even binnendropt! :D Ik zal je progressiefoto's even bekijken! Heb ze wel gezien al, maar even niet meer helder voor ogen.

Wel knap dat je het los hebt kunnen laten! Ik denk dat ik ook wel rond de 35% zat in het begin.. en het vreemde was dat ik me toen niet druk maakte.. Nu voel ik me dikker dan dat ik me toen voelde.. :rolleyes:

En zoals je al zegt.. je fysiek veranderen doe je niet even in een paar maandjes! Ik heb dit weekend even gestabiliseerd.. nouja.. gestabiliseerd.. hehehe.. gecheat. :o Kan ik er vandaag wel weer tegen aan.

--------------

Vanochtend lekker mn meals gekookt en we gaan er weer voor!
Ik heb een doel gesteld voor 21 juni a.s. - Meer definitie -

Gisteren lekkere cheatdag gehad dus, en hele dag in bikini op de boot gezeten.. heerlijk!

Voor de liefhebbers bikinifoto'tje.....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha, u mad?

Nou, goedmakertje dan:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zoals ik dus al zei moet er nog een hoop gebeuren.. Kan deze mooi gebruiken voor mijn vergelijk in juni!

Kast!
Lekker doortrainen, gaat goed!

Goed bezig Hill! Het weekend moet je af en toe aangrijpen om te genieten. Des te meer dedicated ga ik vaak erna weer aan de slag. Al is die omschakeling soms even moeilijk :o Kijk ook weer naar buiten nu en bedenk me hoe lekker het zou zijn in de zon, maar **** it, je haalt de goals niet op die manier. Dus knallen in de gym it is :)

Die meer definitie komt er wel! Lekker door blijven knallen.. :kiss:

Leuke bikini foto, wanneer kwam je bij mij logeren? :eyebrow:

ik heb een half jaar gestabiliseerd haha. ik heb 2x een half jaar gecut met daartussen een half jaar op onderhoud.

En de foto ziet er al super uit hoor!
Ik ben uiteindelijk gaan denken.. die sixpack komt er misschien wel, maar dan heb je hem voor een week en dan is het weer klaar. vasthouden doe je toch niet met zo'n laag vetpercentage. je moet ergens tevreden zijn, je bent nu al slanker dan 80-90% van alle vrouwen denk ik.

Wat is nu je doel dan? wat wil je precies weg hebben of juist zien?

Kast!
Lekker doortrainen, gaat goed!

Thanks! :D we gaan lekker door ja!

Goed bezig Hill! Het weekend moet je af en toe aangrijpen om te genieten. Des te meer dedicated ga ik vaak erna weer aan de slag. Al is die omschakeling soms even moeilijk :o Kijk ook weer naar buiten nu en bedenk me hoe lekker het zou zijn in de zon, maar **** it, je haalt de goals niet op die manier. Dus knallen in de gym it is :)

Die meer definitie komt er wel! Lekker door blijven knallen.. :kiss:

Thanks for motivating me Pun! Klopt dat je gewoon moet genieten af en toe! Maar ik ben dan zo moeilijk te remmen. Vandaag ook moeite met m'n voeding. Steeds gaat door m'n hoofd "Ik kan vanavond best even wat anders eten.. zal vast meevallen". Maar ben dan wel weer sterk genoeg om me er van te weerhouden gelukkig!

Leuke bikini foto, wanneer kwam je bij mij logeren? :eyebrow:

Dennisje :kiss: Dank.. Zomerkriebels?

Leuk dat je volgt JW!

ik heb een half jaar gestabiliseerd haha. ik heb 2x een half jaar gecut met daartussen een half jaar op onderhoud.

En de foto ziet er al super uit hoor!
Ik ben uiteindelijk gaan denken.. die sixpack komt er misschien wel, maar dan heb je hem voor een week en dan is het weer klaar. vasthouden doe je toch niet met zo'n laag vetpercentage. je moet ergens tevreden zijn, je bent nu al slanker dan 80-90% van alle vrouwen denk ik.

Wat is nu je doel dan? wat wil je precies weg hebben of juist zien?

Ik "cut" nu al een jaar.. met tussenpozen van een aantal weken waarin ik me er niet aan kan houden en volledig uit de band spring :roflol: agh.. houd je bezig.. maar wil nu wel wat meer resultaat zien eigenlijk..

Thanks, ik begin ook steeds wel wat meer tevreden te zijn met mezelf, maar blijft moeilijk om niet alleen de negatieve dingen te zien.

Sixpack hoeft van mij niet zozeer.. maar ik wil strak zijn.. lijkt wel een onmogelijke opgave.
Ik heb nog altijd het gevoel dat ik mijn buik "in moet houden".. daar wil ik van af. Ik wil gewoon los kunnen laten zonder dat ik het gevoel heb dat er een uitpuilende buik te zien is.. :rolleyes:

Daarnaast wil ik strakkere benen met meer definitie. M'n benen lijken nu eerder fat, dan dat ze gespierd zijn, dus dat moet nog anders. Eigenlijk is dat overall wel het probleem.. :roflol:

/ellegirl mode off.

Daaanccceeee op zomerkriebels en dus daarna after bij mij, sounds good ;d

Thanks! :D we gaan lekker door ja!

Thanks for motivating me Pun! Klopt dat je gewoon moet genieten af en toe! Maar ik ben dan zo moeilijk te remmen. Vandaag ook moeite met m'n voeding. Steeds gaat door m'n hoofd "Ik kan vanavond best even wat anders eten.. zal vast meevallen". Maar ben dan wel weer sterk genoeg om me er van te weerhouden gelukkig!

Dennisje :kiss: Dank.. Zomerkriebels?

Leuk dat je volgt JW!

Ik "cut" nu al een jaar.. met tussenpozen van een aantal weken waarin ik me er niet aan kan houden en volledig uit de band spring :roflol: agh.. houd je bezig.. maar wil nu wel wat meer resultaat zien eigenlijk..

Thanks, ik begin ook steeds wel wat meer tevreden te zijn met mezelf, maar blijft moeilijk om niet alleen de negatieve dingen te zien.

Sixpack hoeft van mij niet zozeer.. maar ik wil strak zijn.. lijkt wel een onmogelijke opgave.
Ik heb nog altijd het gevoel dat ik mijn buik "in moet houden".. daar wil ik van af. Ik wil gewoon los kunnen laten zonder dat ik het gevoel heb dat er een uitpuilende buik te zien is.. :rolleyes:

Daarnaast wil ik strakkere benen met meer definitie. M'n benen lijken nu eerder fat, dan dat ze gespierd zijn, dus dat moet nog anders. Eigenlijk is dat overall wel het probleem.. :roflol:

/ellegirl mode off.

Niet bedoeld om nog meer veren in je kont te steken Hill, maar ik zag laatst wat "before" foto´s van je, en ik vind echt dat je geweldig vooruit bent gegaan ;) All good things come to those who wait zeggen ze weleens ... en jij hebt nog lol in wat je doet ook. Goed bezig, en kom maar op met die bicep-selfies :D

Gingen wij daar ook niet heen Dennis? :D

Je werkt er hard voor en het gaat ook echt komen!
Soms moet je ook eens cheaten. Dat houdt het te doen. En als je ziet waar je vandaan komt.
Wees er trots op want je staat al heel ver! Je doel zal je zeker wel halen met je doorzettingsvermogen!
Go for it!

Jeej.. Will be fun!

Niet bedoeld om nog meer veren in je kont te steken Hill, maar ik zag laatst wat "before" foto´s van je, en ik vind echt dat je geweldig vooruit bent gegaan ;) All good things come to those who wait zeggen ze weleens ... en jij hebt nog lol in wat je doet ook. Goed bezig, en kom maar op met die bicep-selfies :D

Gingen wij daar ook niet heen Dennis? :D

Thanks Alain! :o maar die beforepics :eek: waar?

Gezellig@zomerkriebels! Doen we samen een bicepselfie :cool:

Je werkt er hard voor en het gaat ook echt komen!
Soms moet je ook eens cheaten. Dat houdt het te doen. En als je ziet waar je vandaan komt.
Wees er trots op want je staat al heel ver! Je doel zal je zeker wel halen met je doorzettingsvermogen!
Go for it!

Thanks marina! Je hebt helemaal gelijk! Ik ga ervoor! Vanochtend was ik echt enorm opgezet van het vocht haha.. Nu is dat alweer aardig afgezakt, dus heb er nu alweer wat meer vertrouwen in :roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk

hee wat een knappe man op die ava van jou!
heeft die ook MSN? :$
daar zou ik wel een keertje mee willen trainen :$

Upperbodytren

Ik had vandaag wel weer zin om even lekker de gym in te gaan.. ondanks dat het bloody hot was.. echt niet te doen bijna.. maar hey, zweten is vochtverlies.. en dat kan ik wel gebruiken :p

Benchpress flat
1x10x20
1x5x32,5
1x5x35
1x5x37,5
1x5x40
1x5x42,5, waarvan laatste 2 met spotter. Had eigenlijk wel kracht gehad denk ik.. maar ik vergat m'n hele ademhaling.. het was dat m'n spotter zei dat ik uit moest ademen..

Cable flyes
2x8x10
1x10x10

Pullups
2x4+2 negative

Voelde dat ik niet zoveel kracht had voor pullups, ging ook niet heel erg gecontroleerd. Dus maar ff overgegaan op pulldown

Lat pulldown
1x8x25
1x8x30
1x8x35

Tbar row
1x8x15
2x8x17,5

DB row
3x8x10

Front raises
3x10x4

Verder geen schouders gedaan.. moet ze weer wat meer rust geven merk ik.

Skullcrushers
3x12x10

Bicep 21's
3x12,5kg

En toen zat het er alweer op! En useless information, maar toverde na de training wel een glimlach op m'n gezicht, er zit een ader op m'n bicep die steeds meer zichtbaar wordt :roflol:

Morgen benen! Hopelijk is het dan wat minder benauwd in de gym!

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

hee wat een knappe man op die ava van jou!
heeft die ook MSN? :$
daar zou ik wel een keertje mee willen trainen :$

Heeee... niet knappe mannen uit mijn log wegkapen :mad:

• Like
Waarderingen: Vonk
Nice upperbodytrenn! Echt irritant als het in de gym zo heet is.. Je loopt compleet leeg dan. Maar je hebt meteen het voordeel ervan ook gezien.. Vein on The Bicep! Hmpfff very Nice!

Nice train! en lekkere BP!
Leuk om die ader steeds duidelijker te zien worden he! Met warmte komen ze nog wat meer op heb ik ervaren. :D
Ik hoop met je mee voor de mindere benauwdheid. Ik ga samen trainen.. dus wordt weer wat extra doorgepushed! :D

ik moest hardop lachen om je opmerkingen bij je train.
feli met je vain

Terug
Naar boven