lola7815
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 53
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 70kg
Ik denk het? Weet het niet.. Klonk voor mij wel redelijk logisch dat 19% vet in een lichaam van 1.50 er heel anders uit ziet dan 19% vet op iemand van 1.75.. Denk dat je er op mijn lengte dan dikker uitziet dan iemand die langer is.. Maar wellicht heb ik dat helemaal fout.
Misschien zou ik het percentage niet moeten benoemen in dat opzicht, maar het aantal kg vet.
Maakt ook verder niet uit, is ook niet belangrijk.
Ik houd mij misschien ook wel teveel vast aan de plaatjes op internet..
Neem dit als voorbeeld:
Ik zie er in mijn optiek eerder uit als iemand die op 25% staat dan dat ik tussen die 17 en 20% zit.
Dus vandaar die beredenering een beetje
-- Wil overigens niet ontevreden overkomen.. want ik ben goed op wegHad alleen vanaf begin af aan een heel ander beeld van m'n lijf op dit percentage dan het in werkelijkheid is voor me. Op 25% dacht ik rond de 22% wel tevreden te zijn.. not... nu staan we op 19% en ben ik nog niet satisfied..
Agh, we komen er vanzelf
![]()
Vandaag ziet mijn eten er ong. als volgt uit:
Kcal: 1,670
Eiwit: 190
KH: 51
Vet: 70
Ik had precies hetzelfde!
Ook dezelfde foto gebruikt om mijn doel te stellen. Ik denk dat daar de fout zit.
Pagina 4 in mijn log staan mijn progressie foto's van toen der tijd. Ik ben bij de laatste foto gemeten op 22%, maar naar mijn gevoel was dit veel hoger dan die 22%.
Uiteindelijk ben ik er maar mee op gehouden, ik was toch nooit tevreden.
Je kunt ook altijd even stabiliseren (op onderhoud eten) en daarna weer oppakken. Dat heb ik toen ook een aantal keer gedaan. Ik kwam van 40% ofzo, dus dat ging niet in een half jaartje

Dan val je ook weer makkelijker af als dat nog steeds je doel is.

Had alleen vanaf begin af aan een heel ander beeld van m'n lijf op dit percentage dan het in werkelijkheid is voor me. Op 25% dacht ik rond de 22% wel tevreden te zijn.. not... nu staan we op 19% en ben ik nog niet satisfied..
Agh, we komen er vanzelf

agh.. houd je bezig.. maar wil nu wel wat meer resultaat zien eigenlijk..
waar?