- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Ah, Hill zelf ook gereageerd.
Maar kan goed hoor dat het er anders uit ziet. Ligt ook aan gewicht of de absolute kg's vet inderdaad.
Laag in koolhydraten pfiew. Functioneer je nog wel een beetje?
Het gaat me best goed af! Merk wel heel erg op het werk dat m'n concentratie beetje fcked is.. en ben behoorlijk moe.. maar caffeinepillen doen hun werk.. en m'n trainingen gaan ook nog lekker!
Heb er minder moeite mee dan wanneer ik cut met koolhydraten! Best raar eigenlijk.
Maar uiteindelijk is en blijft het een percentage toch?
Klopt helemaal! Maakt ook helemaal niet uit verder.. we gaan lekker door!
Dacht dat ik t even begreep, maar volg jullie redenering echt niet.
19% is eigenlijk alleen maar hoe dun je huid is, hoe droog je oogt. Snap nog steeds niet wat dat met lengte te maken heeft.
Maar goed, ik meet ook nooit mn vetpercentage, dus misschien is t een gebrek aan ervaring. Laat maar zitten![]()
Haha, misschien slaat mijn redenatie ook wel nergens op..
Ik had bij 19% de gedachte dat ik wel lekker droog zou zijn.. nou dat zie ik in de spiegel echt niet terug.
Ik heb nog foto's van mezelf op 21%. Ik schiet morgen wel even foto's, en tegen eind mei weer. Mocht ik een goed gevoel hebben bij die foto's dan plaats ik ze wel even.. wellicht dat ik dan duidelijk kan maken wat ik bedoel..

Dacht dat ik t even begreep, maar volg jullie redenering echt niet.
Met 19% zou je aardig wat lijnen op de benen/buik/rug/schouders moeten kunnen zien mits je een redelijke basis aan spiermassa hebt. Ook dat maakt een heel groot verschil hoe je er uit ziet, iemand met meer massa oogt "droger".
Vooral op m'n bovenbenen en buik.
En wat MikieB zegt, met voeding en extra drinken kun je vrij gemakkelijk je vocht afdrijven
nu moest ik wel
Amper te doen. Zal wel door de rek/strek oefeningen komen van gisteren..