Fitness Seller

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Ah, Hill zelf ook gereageerd. :thumb:
Maar kan goed hoor dat het er anders uit ziet. Ligt ook aan gewicht of de absolute kg's vet inderdaad.

Laag in koolhydraten pfiew. Functioneer je nog wel een beetje?

Het gaat me best goed af! Merk wel heel erg op het werk dat m'n concentratie beetje fcked is.. en ben behoorlijk moe.. maar caffeinepillen doen hun werk.. en m'n trainingen gaan ook nog lekker!

Heb er minder moeite mee dan wanneer ik cut met koolhydraten! Best raar eigenlijk.

Maar uiteindelijk is en blijft het een percentage toch?

Klopt helemaal! Maakt ook helemaal niet uit verder.. we gaan lekker door!

:D Dacht dat ik t even begreep, maar volg jullie redenering echt niet.

19% is eigenlijk alleen maar hoe dun je huid is, hoe droog je oogt. Snap nog steeds niet wat dat met lengte te maken heeft.

Maar goed, ik meet ook nooit mn vetpercentage, dus misschien is t een gebrek aan ervaring. Laat maar zitten ;)

Haha, misschien slaat mijn redenatie ook wel nergens op.. :roflol:

Ik had bij 19% de gedachte dat ik wel lekker droog zou zijn.. nou dat zie ik in de spiegel echt niet terug.

Ik heb nog foto's van mezelf op 21%. Ik schiet morgen wel even foto's, en tegen eind mei weer. Mocht ik een goed gevoel hebben bij die foto's dan plaats ik ze wel even.. wellicht dat ik dan duidelijk kan maken wat ik bedoel.. :o

Het kan ook zijn dat de gemeten plekken heel gunstig of heel ongunstig zijn wat betreft je vet%. Het is eigenlijk het gemiddelde van je gehele lichaam en dat ziet er bij iedereen anders uit. Ik lijk veel droger dan 21%, maar bij mij zit er genoeg op de tricep, heup en de rug. Dat zijn precies de plekken die mijn trainer meet! Mijn vriend komt bij mij op 17,4% uit, dus het maakt ook uit wie er meet. Op mijn borstkas zit echt helemaal niets 2 mm) en op mijn onderbuik bijvoorbeeld ook maar 2 mm. Op de benen weer 20 mm.

Tenzij je een dexascan wilt doen is de spiegel ook een goeie graadmeter :) Met 19% zou je aardig wat lijnen op de benen/buik/rug/schouders moeten kunnen zien mits je een redelijke basis aan spiermassa hebt. Ook dat maakt een heel groot verschil hoe je er uit ziet, iemand met meer massa oogt "droger".

Het geeft iig wel weer of je omhoog of omlaag gaat, dus ik ben altijd weer benieuwd naar de meting! Voor mij wordt dat aankomende maandag :)

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

wellicht heb je hier iets aan?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f294/visuele-gids-naar-vetpercentages-366051/

HillR je handtekening heeft me misleid.... ik had tet*en verwacht :(

Gisteren upperbody.

Overheadpress
1x10x20
1x5x22,5
1x5x25
1x5x27,5
1x5x30
1x4x30

Strict uitgevoerd

Lateral raises
1x10x4
2x8x5

Ik merk dat mijn schouders weer wat moeite hebben met de hoeveelheid training. Moet weer wat rustiger aan doen denk ik.

DB press incline
1x8x10
1x8x12,5
1x8x15

DB flyes incline
1x8x8
1x8x9
1x8x10 PR lekkurrr

Pullups
2x5
1x4+2 negative

Seated cable row
1x8x20
1x8x25
1x8x30 easy.. nice.

Double bicep cable curl
2x15x5
1x10x10

Tricep pushdown
1x15x5
1x12x7,5
1x12x10

Cable crunch
3x15x20

Ik ga mijn voeding op advies beetje aanpassen. Beetje carb cyclen, maar daar moet ik me nog wat in verdiepen, **** all verstand van. Reden dat ik van de spiegel niet echt gelukkig word zal zijn omdat ik nogal vocht vasthoud. Nadat het me gezegd is zie ik het ook wel.. :rolleyes: Vooral op m'n bovenbenen en buik.
Lelijk.

Ik ben dus alles behalve amused momenteel. Vanochtend was ik anderhalve kilo zwaarder dan afgelopen dinsdag.. :roflol: echt niet leuk. En dan uitgerekend vandaag... :mad:

Mijn voeding is vandaag als volgt:

Kcal:1,796
E: 178
KH: 89
Vet: 81

Iets meer kcal dus, en m'n koolhydraten iets verhoogd. Zaterdag zal ik dan rond de 100/110 kh gaan zitten, om vervolgens zondag weer rond de 50 te gaan zitten.

Ook geen pics gemaakt btw. Gaan er ook nog niet komen :o

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Het kan ook zijn dat de gemeten plekken heel gunstig of heel ongunstig zijn wat betreft je vet%. Het is eigenlijk het gemiddelde van je gehele lichaam en dat ziet er bij iedereen anders uit. Ik lijk veel droger dan 21%, maar bij mij zit er genoeg op de tricep, heup en de rug. Dat zijn precies de plekken die mijn trainer meet! Mijn vriend komt bij mij op 17,4% uit, dus het maakt ook uit wie er meet. Op mijn borstkas zit echt helemaal niets 2 mm) en op mijn onderbuik bijvoorbeeld ook maar 2 mm. Op de benen weer 20 mm.

Tenzij je een dexascan wilt doen is de spiegel ook een goeie graadmeter :) Met 19% zou je aardig wat lijnen op de benen/buik/rug/schouders moeten kunnen zien mits je een redelijke basis aan spiermassa hebt. Ook dat maakt een heel groot verschil hoe je er uit ziet, iemand met meer massa oogt "droger".

Het geeft iig wel weer of je omhoog of omlaag gaat, dus ik ben altijd weer benieuwd naar de meting! Voor mij wordt dat aankomende maandag :)

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

wellicht heb je hier iets aan?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f294/visuele-gids-naar-vetpercentages-366051/

Dankjewel SP! Erg duidelijk! Thanks voor je reactie :)

HillR je handtekening heeft me misleid.... ik had tet*en verwacht :(

Mijn oprechte excuses.. het was natuurlijk niet m'n bedoeling je te misleiden.. :(

Keep your head up. 19 % is een mooi VP voor vrouwen, beetje vocht moet je je niet door laten kisten. Pak bij wijze van 's een sauna, drink extra water, eet wat meer vochtafdrijvende groente, zomaar een paar voorbeelden.

Pff 9 oefeningen en ik maar denken gisteren dat ik me uitgesloofd heb.. :o

Denk maar zo; vocht zweet je toch weer uit :engel: En wat MikieB zegt, met voeding en extra drinken kun je vrij gemakkelijk je vocht afdrijven :)

ow bah, niet leuk dat je not amused bent, maar het kan maar beter vocht zijn toch.
Kan maar zo morgen weer een stuk minder zijn ;)

succes met carbcyclen en alle benodigde info opzoeken.

Keep your head up. 19 % is een mooi VP voor vrouwen, beetje vocht moet je je niet door laten kisten. Pak bij wijze van 's een sauna, drink extra water, eet wat meer vochtafdrijvende groente, zomaar een paar voorbeelden.

Pff 9 oefeningen en ik maar denken gisteren dat ik me uitgesloofd heb.. :o

Denk maar zo; vocht zweet je toch weer uit :engel: En wat MikieB zegt, met voeding en extra drinken kun je vrij gemakkelijk je vocht afdrijven :)

Thanks guys.

Zit al aan de groene thee, ananas en water haha.. gaat goed komen!

M'n training was overigens niet zo bijzonder haha :o
Ik had geen zin om te trainen en eigenlijk al besloten niet te gaan..

Het was dat mijn baas speciaal terug kwam op kantoor om tegen me te zeggen dat ik een mietje ben als ik niet zou gaan trainen.. anders was ik naar huis gegaan :cool: nu moest ik wel :D

Vandaag alleen cardio en morgenochtend lowerbody! Zin in!

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

ow bah, niet leuk dat je not amused bent, maar het kan maar beter vocht zijn toch.
Kan maar zo morgen weer een stuk minder zijn ;)

succes met carbcyclen en alle benodigde info opzoeken.

Dankje Nicky! Ik moet dat gewoon wat beter van me afzetten.. laat dat veel te veel op m'n humeur werken.. Moet het wat leren loslaten I guess.. :o

buiten cardio? is er goed weer voor :)
goed gezegd van je baas :roflol:

Dankje Nicky! Ik moet dat gewoon wat beter van me afzetten.. laat dat veel te veel op m'n humeur werken.. Moet het wat leren loslaten I guess.. :o

Ik snap dat wel hoor, als je fanatiek bent....
Maarre...in je cyclus kan je ook redelijk wat verschil in vochthuishouding hebben ;) (verklaart ook dat inwerken op je humeur haha)
En ik wist niet meer zeker: gebruikte jij nu creatine? Daar hoort het toch ook als bijwerking bij.

In ieder geval, de perfectionist valt het op, maar de grootste perfectionist is er al mee aan het werk.
Geduld is lastig he ;)

Even genieten van waar je nu staat mag je echt wel, kijk nog maar eens naar je fotootje.

Mbt vochtafdrijvend voedsel, je kan die ananas ook heel even grillen of bakken in de pan. Dat is echt mmmmmmmm :D

Hebben we allemaal wel gok ik. Zit aan 't einde van m'n 6 weekse cut en door toevoeging van GH begin ik vocht vast te houden als een malle en lijk ik wel vetter dan voor ik begon :') Zolang het vocht is is er niks aan 't handje moet je maar denken.

Toffe baas heb je btw haha.

Vochthuishouding is soms een crime. Ik dacht 5 ons afgevallen te zijn en dus diepe stress.. maar vanmorgen 3 dagen later weer 7 ons erbij.
Kop op meid.. dat kan bij jou het omgekeerde geval zijn he! Je gaat super en hebt echt te gekke biceps!
Gewoon doorknallen! en je baas die je zegt dat je moet trainen. :roflol: like that!

Dag vriendjes en vriendinnetjes.

Gisteren had ik een "rust"dag. Ik heb wel een beetje cardio gedaan en wat rek en strek oefeningen. Scheelde maar 0,5 kg vanochtend.. dus moet de volgende keer wat beter m'n best doen :o

Vanochtend getraind.. waste of time. Had achteraf wel betere dingen te doen gehad.. maarja :rolleyes:

Deadlift
1x8x50
1x8x55
1x8x60
1x8x65
1x8x70

Frontsquats
1x15x20
1x15x25
1x15x30

Was heavy, had behoorlijk spierpijn in m'n adductoren.. ??? Amper te doen. Zal wel door de rek/strek oefeningen komen van gisteren..

Goodmornings
1x15x25
2x15x30

Hacksquat
3x8x?

En toen mocht ik rennen naar de wc.. just in time. Werd tijdens de hacksquat al misselijk, maar denk trekt zo wel weg. Toen vond ik het wel mooi geweest. M'n hoofd was heel ergens anders.. en ik dacht wie hou ik voor de gek.. :o Vanaf maandag zal ik me weer wat beter inzetten.
En om deze dag nog beter te maken heb ik witte bolletjes gehaald met cheddarkaas. :grumble:

Oh well, het zonnetje schijnt.. life is good. Ik zorg wel dat ik dit weekend onder m'n onderhoud blijf.. maar kan niet beloven dat mijn kh laag/gecycled worden :o So far mijn streven om pas de 29e te cheaten :p

Goed weekend all ;)

Tot kotsen trainen hmmmmmm hardcore lady.

buiten cardio? is er goed weer voor :)
goed gezegd van je baas :roflol:

Nee, binnen cardio gedaan.. kan ik me beter focussen! :D

Ik snap dat wel hoor, als je fanatiek bent....
Maarre...in je cyclus kan je ook redelijk wat verschil in vochthuishouding hebben ;) (verklaart ook dat inwerken op je humeur haha)
En ik wist niet meer zeker: gebruikte jij nu creatine? Daar hoort het toch ook als bijwerking bij.

In ieder geval, de perfectionist valt het op, maar de grootste perfectionist is er al mee aan het werk.
Geduld is lastig he ;)

Even genieten van waar je nu staat mag je echt wel, kijk nog maar eens naar je fotootje.

Dankje Nicky. Geen cyclus atm.. dus dat zal het niet zijn! Ik geniet ook wel.. maar niet als ik een vochtpens en opgezette benen heb :o Hopelijk is het morgen nog wat beter.. Bikinitime :eek:

Mbt vochtafdrijvend voedsel, je kan die ananas ook heel even grillen of bakken in de pan. Dat is echt mmmmmmmm :D

Sounds good! Als ik het niet vergeet eens proberen!

Hebben we allemaal wel gok ik. Zit aan 't einde van m'n 6 weekse cut en door toevoeging van GH begin ik vocht vast te houden als een malle en lijk ik wel vetter dan voor ik begon :') Zolang het vocht is is er niks aan 't handje moet je maar denken.

Toffe baas heb je btw haha.

Denk niet dat ik ooit tevreden zal zijn haha :roflol: Dat is wel naar dat je vocht vasthoudt ja.. je gaat voor je gevoel zo lekker.. en dan ben je bloated.. bah! Hopelijk trekt het bij jou ook snel weg!

Vochthuishouding is soms een crime. Ik dacht 5 ons afgevallen te zijn en dus diepe stress.. maar vanmorgen 3 dagen later weer 7 ons erbij.
Kop op meid.. dat kan bij jou het omgekeerde geval zijn he! Je gaat super en hebt echt te gekke biceps!
Gewoon doorknallen! en je baas die je zegt dat je moet trainen. :roflol: like that!
!

Dankje voor de peptalk marina! Blij dat je weer aangekomen bent en niet afgevallen bent!
Haha mijn baas is pretty awesome ja! Hij vroeg me nog "Ik mag hopen dat je wel bent wezen trainen gister hé..." :roflol:

Toch sterke training zeker die DL en goodmornings , goed ontbijt is belangerijk zeker voor de training :)
Denk dat je wat diep gaat met je cut, 19% is toch al mooi :) geniet van het weekend en het mooie weer nog.

Hmmmpfff
Toch nog trainwaardig hoor!
Dat met je hoofd ergens anders zijn ken ik wel en vooral als je train voor je gevoel dan gewoon k*t gaat en je beseft dat je eigenlijk iets heel anders had kunnen doen op dat moment.. Eigenlijk daar waar je hoofd is.. :rolleyes:

Geniet van je bolletjes met cheddar en de zon Hill!! Heb je gewoon verdiend ;)

Die ananas is echt een aanrader! En tot kotsend toe getraind das niet niks toch ;) Als je gedachten ergens ver buiten de gym zijn lukt het indd niet...

Terug
Naar boven