MuscleMeat

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter

Fijn dat jullie er zijn hoor..

Nice upperbodytrenn! Echt irritant als het in de gym zo heet is.. Je loopt compleet leeg dan. Maar je hebt meteen het voordeel ervan ook gezien.. Vein on The Bicep! Hmpfff very Nice!

Geloof dat het vandaag wel wat koeler wordt! Zou wel lekker zijn, wil graag PR op squat halen.. :o moet alleen nog ff een spotter regelen dan denk ik.

Nice train! en lekkere BP!
Leuk om die ader steeds duidelijker te zien worden he! Met warmte komen ze nog wat meer op heb ik ervaren. :D
Ik hoop met je mee voor de mindere benauwdheid. Ik ga samen trainen.. dus wordt weer wat extra doorgepushed! :D

Thanks Marina! Haha, ik vind het wel leuk ja die ader! Moet ik in m'n omgeving maar niet roepen.. ik hoor de "ieeellll" en "gatverdamme, je wilt toch geen aders zien" al komen.. :roflol:

ik moest hardop lachen om je opmerkingen bij je train.
feli met je vain

Haha, blij dat ik je aan het lachen maak ;) thanks!

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

Mijn voeding maandag:

Kcal: 1401
E: 140
KH: 61
V: 59

Mijn voeding gisteren:

Kcal: 1459
E: 148
KH: 55
V: 65

Mijn voeding vandaag:

Kcal: 1628
E: 166
KH: 73
V: 67

Ik zou dan morgen eigenlijk weer wat hoger moeten in KH, maar ik heb morgen rust, dus dan ga ik denk ik rond de 50 kh zitten, dan vrijdag rond de 75, en zaterdag rond de 100, als ik dat red.

Opmerkingen e.d. zijn uiteraard welkom! :D

• Like
Waarderingen: Vonk
Ziet er wel goed uit toch, je zit lekker laag alleen veel vetten of zie ik dat verkeert? (edit: je zit ook heel laag in kh natuurlijk)
Hoelang pas je dat Kh van hoog naar laag naar weer hoger al toe?

Straks ook beentjes bij mij op programma :wl:

Im killed in the game :(

Laatst bewerkt:
Geloof dat het vandaag wel wat koeler wordt! Zou wel lekker zijn, wil graag PR op squat halen.. :o moet alleen nog ff een spotter regelen dan denk ik.

Mijn voeding maandag:

Kcal: 1401
E: 140
KH: 61
V: 59

Mijn voeding gisteren:

Kcal: 1459
E: 148
KH: 55
V: 65

Mijn voeding vandaag:

Kcal: 1628
E: 166
KH: 73
V: 67

Ik zou dan morgen eigenlijk weer wat hoger moeten in KH, maar ik heb morgen rust, dus dan ga ik denk ik rond de 50 kh zitten, dan vrijdag rond de 75, en zaterdag rond de 100, als ik dat red.

Opmerkingen e.d. zijn uiteraard welkom! :D

Zo te zien gaat het cyclen je goed af! Volgens mij eet je nagenoeg geen suikers, dus dat hoger in vet zitten is denk ik geen enkel probleem. Ik haal ook veel liever mijn extra kcal uit vetten dan uit carbs/suikers. Gezien je vandaag wat hoger in je carbs zit, zou het zomaar kunnen dat er een PR in zit op je SQ. En een spotter moet vast wel voorhanden zijn :)

Als je moeite hebt met zoveel carbs op zaterdag, kun je misschien wat cardio toevoegen. Ik merk dat ik de laatste tijd ook moeite heb om tijdens het cyclen, in de weekenden wat hoger te gaan. Maar door het toevoegen van Cardio (bijvoorbeeld HIIT) merkte ik dat ik erna enorm trek in een paar bruine broodjes met kaas had bijvoorbeeld :p Maar anything goes natuurlijk, afhankelijk van waar je zin in hebt!

ik kom wel effe spotten dan :p suc6

Ziet er wel goed uit toch, je zit lekker laag alleen veel vetten of zie ik dat verkeert?
Hoelang pas je dat Kh van hoog naar laag naar weer hoger al toe?

Straks ook beentjes bij mij op programma :wl:

Im killed in the game :(

Mijn vetten zitten vrij hoog ja, maar aangezien ik weinig uit KH haal, blijft er alleen ruimte voor eiwit en vet over. Ik zit soms al rond de 180gr eiwit, wat meer dan 3gr eiwit per kg lichaamsgewicht is.. vind ik wel een beetje teveel van het goede worden.. Dus vandaar dat m'n vetten vaak ook wat hoger zijn!

Je moet de kcal ergens uithalen :P

Ik zag het ja :( :(, thanks for protecting me :kiss:

Zo te zien gaat het cyclen je goed af! Volgens mij eet je nagenoeg geen suikers, dus dat hoger in vet zitten is denk ik geen enkel probleem. Ik haal ook veel liever mijn extra kcal uit vetten dan uit carbs/suikers. Gezien je vandaag wat hoger in je carbs zit, zou het zomaar kunnen dat er een PR in zit op je SQ. En een spotter moet vast wel voorhanden zijn :)

Als je moeite hebt met zoveel carbs op zaterdag, kun je misschien wat cardio toevoegen. Ik merk dat ik de laatste tijd ook moeite heb om tijdens het cyclen, in de weekenden wat hoger te gaan. Maar door het toevoegen van Cardio (bijvoorbeeld HIIT) merkte ik dat ik erna enorm trek in een paar bruine broodjes met kaas had bijvoorbeeld :p Maar anything goes natuurlijk, afhankelijk van waar je zin in hebt!

Punnie! Ik begin m'n draai weer wat te vinden ja.. moet wel zeggen dat m'n weekend qua eten dramatisch was.. Ik was helemaal de kluts kwijt.

Voor those interested in mijn myfitnesspall, pm maar ff Ik had link geplaatst, maar is achteraf gedacht niet zo'n goed idee :P

Kun je kijken wat ik op zo'n dag ongeveer eet.

Ik vind het inderdaad makkelijk om mijn KH lekker laag te houden, dan heb je ook niet zo de honger naar meer. Bruine broodjes met kaas? Zit je mij de gek aan te steken....? Twee van die broodjes met kaas en mijn te besteden kcal is vergeven..

Zaterdag is mijn deadlift dag.. vaak heb ik dan geen puf meer voor cardio. Dan heb ik meer trek in een terrasje ofzo .. :p

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

ik kom wel effe spotten dan :p suc6

Haha,, great! Mag je wel vast beginnen met rijden denk ik :roflol: ik begin om 17.30 uur!

Laatst bewerkt:
Mijn vetten zitten vrij hoog ja, maar aangezien ik weinig uit KH haal, blijft er alleen ruimte voor eiwit en vet over. Ik zit soms al rond de 180gr eiwit, wat meer dan 3gr eiwit per kg lichaamsgewicht is.. vind ik wel een beetje teveel van het goede worden.. Dus vandaar dat m'n vetten vaak ook wat hoger zijn!

Punnie! Ik begin m'n draai weer wat te vinden ja.. moet wel zeggen dat m'n weekend qua eten dramatisch was.. Ik was helemaal de kluts kwijt.

Voor those interested, mijn fitnesspall: WEG

Kun je kijken wat ik op zo'n dag ongeveer eet.

Ik vind het inderdaad makkelijk om mijn KH lekker laag te houden, dan heb je ook niet zo de honger naar meer. Bruine broodjes met kaas? Zit je mij de gek aan te steken....? Twee van die broodjes met kaas en mijn te besteden kcal is vergeven..

Zaterdag is mijn deadlift dag.. vaak heb ik dan geen puf meer voor cardio. Dan heb ik meer trek in een terrasje ofzo .. :p

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

Haha,, great! Mag je wel vast beginnen met rijden denk ik :roflol: ik begin om 17.30 uur!

Fijn Hillie! Zulke weekenden kunnen je wereld behoorlijk op zijn kop zetten idd. De draad weer oppakken erna kan soms een hele opgaaf lijken, maar als je je een beetje goed voorbereid dan komt het meestal gemakkelijker weer terug dan je had verwacht :)

Het hoeven ook geen bruine broodjes met kaas te zijn he, maar mag ook wat anders, voedzaam en lekkers zijn!

Gok dat je na je DL dag sowieso wel trek zult hebben! En echt terrasweer wordt het niet geloof ik :P

Laatst bewerkt:

Jaa ik zag het inderdaad daarom had ik me post al snel ge-edit ;) (niet ninja genoeg blijkbaar)
Heb je fitnesspall even bekeken en je eet echt heel schoon en netjes, geen rare dingen of dat ik denk hmmm dus dat doe je echt goed. En als je eenmaal weer 100% in je vel zet en je heb je routine weer, moet je eens kijken hoe rap het gaat :)

Ga me maar klaarmaken voor high reps benen :(

Vandaag m'n loverboy getraind.. Pfff.. wat een hel met dit weer.
Het was gelukkig wel koeler dan gisteren.. Gisteren was het helemaal geen doen geweest.

Squats
1x10x20 opwarmen
1x5x50
1x5x55
1x5x60
1x5x65
1x5x70 VPR

Was niet helemaal satisfied over de diepte, maar heb nogal last van m'n adductors tijdens squat. Moet misschien wat minder wijd gaan staan, zodat ze wat beter kunnen herstellen.

Legpress 45gr
1x12x110
1x10x130
1x8x180

Goodmornings
1x10x30
1x10x35
1x10x40

Hacksquat
3x8x?

Legextensions
1x10x25
1x10x30
1x10x35

Vertical legpress in smith
2x15x60
1x20x30 laten zakken en 2/3sec vasthouden

Ik wilde laatste setje ook gewoon 15x60 pakken, maar toen ik ging liggen gingen m'n heupen op slot.. deed me goed zeer.. ff gerekt, opnieuw geprobeerd en weer.. Dus dan maar ff zo..

Het was eigenlijk veel te benauwd in de gym.. ik ging bij laatste oefening echt bijna van m'n stokje na ieder setje. Om die reden ook geen lunges gedaan.. wil nog wat langer leven... ;)

Was al met al wel een lekkere training! Wel blij met m'n 5x70 squat!

Morgen rust, en vrijdag upperbody en wat cardio! :D

Damn sterke LP ook zeg! :heart:

En nice PR!! Doe je goed, ondanks de ****ing klote warmte waar ik ook last van had! Echt niet normaal om dat zo zwaar te moeten trainen eigenlijk.. Hoe moeilijk kan een goede airco zijn :o

Maar bikkeltrain! Op naar vrijdag en knallen op die UB en Cardio!

Nice sq PR Hillie! :D

Damn sterke LP ook zeg! :heart:

En nice PR!! Doe je goed, ondanks de ****ing klote warmte waar ik ook last van had! Echt niet normaal om dat zo zwaar te moeten trainen eigenlijk.. Hoe moeilijk kan een goede airco zijn :o

Maar bikkeltrain! Op naar vrijdag en knallen op die UB en Cardio!

Je wordt ****ing flink ziek als je loopt te zweten met een airco die op je blaast.

Feli met je PR!
Ja was überhaupt érg benauwd vandaag. Vond boodschappen doen al inspannend.

Ik ga volgen, geen idee waarom ik dat nog niet deed; wat een supertrainingen :D

in voor de tet*en

Lekkere loverboy training. Wat zal jij je loverboy uitschelden over 2 dagen.

Super training! die ga je voelen! :D

Terug
Naar boven