- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
hihi had je wel in dit log verwacht met jouw verleden :$
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice upperbodytrenn! Echt irritant als het in de gym zo heet is.. Je loopt compleet leeg dan. Maar je hebt meteen het voordeel ervan ook gezien.. Vein on The Bicep! Hmpfff very Nice!
moet alleen nog ff een spotter regelen dan denk ik.Nice train! en lekkere BP!
Leuk om die ader steeds duidelijker te zien worden he! Met warmte komen ze nog wat meer op heb ik ervaren.
Ik hoop met je mee voor de mindere benauwdheid. Ik ga samen trainen.. dus wordt weer wat extra doorgepushed!![]()

ik moest hardop lachen om je opmerkingen bij je train.
feli met je vain
thanks!
Geloof dat het vandaag wel wat koeler wordt! Zou wel lekker zijn, wil graag PR op squat halen..moet alleen nog ff een spotter regelen dan denk ik.
Mijn voeding maandag:
Kcal: 1401
E: 140
KH: 61
V: 59
Mijn voeding gisteren:
Kcal: 1459
E: 148
KH: 55
V: 65
Mijn voeding vandaag:
Kcal: 1628
E: 166
KH: 73
V: 67
Ik zou dan morgen eigenlijk weer wat hoger moeten in KH, maar ik heb morgen rust, dus dan ga ik denk ik rond de 50 kh zitten, dan vrijdag rond de 75, en zaterdag rond de 100, als ik dat red.
Opmerkingen e.d. zijn uiteraard welkom!![]()

Maar anything goes natuurlijk, afhankelijk van waar je zin in hebt!Ziet er wel goed uit toch, je zit lekker laag alleen veel vetten of zie ik dat verkeert?
Hoelang pas je dat Kh van hoog naar laag naar weer hoger al toe?
Straks ook beentjes bij mij op programma
Im killed in the game
, thanks for protecting me 
Zo te zien gaat het cyclen je goed af! Volgens mij eet je nagenoeg geen suikers, dus dat hoger in vet zitten is denk ik geen enkel probleem. Ik haal ook veel liever mijn extra kcal uit vetten dan uit carbs/suikers. Gezien je vandaag wat hoger in je carbs zit, zou het zomaar kunnen dat er een PR in zit op je SQ. En een spotter moet vast wel voorhanden zijn
Als je moeite hebt met zoveel carbs op zaterdag, kun je misschien wat cardio toevoegen. Ik merk dat ik de laatste tijd ook moeite heb om tijdens het cyclen, in de weekenden wat hoger te gaan. Maar door het toevoegen van Cardio (bijvoorbeeld HIIT) merkte ik dat ik erna enorm trek in een paar bruine broodjes met kaas had bijvoorbeeldMaar anything goes natuurlijk, afhankelijk van waar je zin in hebt!

ik begin om 17.30 uur!Mijn vetten zitten vrij hoog ja, maar aangezien ik weinig uit KH haal, blijft er alleen ruimte voor eiwit en vet over. Ik zit soms al rond de 180gr eiwit, wat meer dan 3gr eiwit per kg lichaamsgewicht is.. vind ik wel een beetje teveel van het goede worden.. Dus vandaar dat m'n vetten vaak ook wat hoger zijn!
Je moet de kcal ergens uithalen![]()
Ik zag het ja![]()
Punnie! Ik begin m'n draai weer wat te vinden ja.. moet wel zeggen dat m'n weekend qua eten dramatisch was.. Ik was helemaal de kluts kwijt.
Voor those interested, mijn fitnesspall: WEG
Kun je kijken wat ik op zo'n dag ongeveer eet.
Ik vind het inderdaad makkelijk om mijn KH lekker laag te houden, dan heb je ook niet zo de honger naar meer. Bruine broodjes met kaas? Zit je mij de gek aan te steken....? Twee van die broodjes met kaas en mijn te besteden kcal is vergeven..
Zaterdag is mijn deadlift dag.. vaak heb ik dan geen puf meer voor cardio. Dan heb ik meer trek in een terrasje ofzo ..
---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------
Haha,, great! Mag je wel vast beginnen met rijden denk ikik begin om 17.30 uur!

Mijn vetten zitten vrij hoog ja, maar aangezien ik weinig uit KH haal, blijft er alleen ruimte voor eiwit en vet over. Ik zit soms al rond de 180gr eiwit, wat meer dan 3gr eiwit per kg lichaamsgewicht is.. vind ik wel een beetje teveel van het goede worden.. Dus vandaar dat m'n vetten vaak ook wat hoger zijn!
Je moet de kcal ergens uithalen![]()
Ik zag het ja![]()
(niet ninja genoeg blijkbaar)

hihi had je wel in dit log verwacht met jouw verleden :$

Damn sterke LP ook zeg!
En nice PR!! Doe je goed, ondanks de ****ing klote warmte waar ik ook last van had! Echt niet normaal om dat zo zwaar te moeten trainen eigenlijk.. Hoe moeilijk kan een goede airco zijn
Maar bikkeltrain! Op naar vrijdag en knallen op die UB en Cardio!
Je wordt ****ing flink ziek als je loopt te zweten met een airco die op je blaast.
Sorry? Mijn verleden?
Er werd gepromoot met tet*en en ze wilt graag knappe mannen. Dus hey, can't blame me.