- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Goodmorning botjebuilders!
Gisteren niet getraind, was nog zo brak van 't weekend.. vandaag ook geen train want andere dingen te doen

Ik had gisteren een beetje een baaldag.. ik zal jullie mijn gezeur besparen.. maar 't komt er op neer dat ik voor m'n gevoel de progressie die ik afgelopen tijd geboekt heb in een paar weken helemaal teniet gedaan heb.
Het wordt dus weer tijd voor focus, focus op train, clean eten en slapen.
Ik ga meer cardio doen, en dan met name HIIT. M'n eten blijft even low carb, rond de 1600 kcal en dan 3dagen cyclen tussen de 50 en 100 carbs.
Trainingen gaan er als volgt uitzien:
Maandag: Touwtje springen op nuchtere maag / 's avonds upperbody
Dinsdag: Wandelen op nuchtere maag / 's avonds lowerbody
Woensdag: Rust
Donderdag: Touwtje springen op nuchtere maag / 's avonds upperbody
Vrijdag: Wandelen op nuchtere maag / 's avonds lowerbody
Zaterdag: Wandelen of touwtjespringen op nuchtere maag (optie)
Zondag: Rust
Mocht het me in de ochtend niet lukken om cardio op nuchtere maag te doen doe ik HIIT na de training.
Het wordt tijd dat ik weer wat ga doen, anders wordt 't nooit wat!
CARDIO
Vanochtend gelijk maar begonnen met touwtjespringen. 16 minuten, waarvan 1 minuut springen, 30 sec rust. enz enz.
---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------
Op grootte en hardheid? Oboyyyyy
Gisteren niet getraind, was nog zo brak van 't weekend.. vandaag ook geen train want andere dingen te doen

Ik had gisteren een beetje een baaldag.. ik zal jullie mijn gezeur besparen.. maar 't komt er op neer dat ik voor m'n gevoel de progressie die ik afgelopen tijd geboekt heb in een paar weken helemaal teniet gedaan heb.
Het wordt dus weer tijd voor focus, focus op train, clean eten en slapen.
Ik ga meer cardio doen, en dan met name HIIT. M'n eten blijft even low carb, rond de 1600 kcal en dan 3dagen cyclen tussen de 50 en 100 carbs.
Trainingen gaan er als volgt uitzien:
Maandag: Touwtje springen op nuchtere maag / 's avonds upperbody
Dinsdag: Wandelen op nuchtere maag / 's avonds lowerbody
Woensdag: Rust
Donderdag: Touwtje springen op nuchtere maag / 's avonds upperbody
Vrijdag: Wandelen op nuchtere maag / 's avonds lowerbody
Zaterdag: Wandelen of touwtjespringen op nuchtere maag (optie)
Zondag: Rust
Mocht het me in de ochtend niet lukken om cardio op nuchtere maag te doen doe ik HIIT na de training.
Het wordt tijd dat ik weer wat ga doen, anders wordt 't nooit wat!
CARDIO
Vanochtend gelijk maar begonnen met touwtjespringen. 16 minuten, waarvan 1 minuut springen, 30 sec rust. enz enz.
---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------
Op grootte en hardheid gaan we meten Hill. 2 drankjes voor de winnaar.
En gpro ik kan niet in glutes zetten.. komt er niet bij
Op grootte en hardheid? Oboyyyyy

Laat maar dan... ga ik nooit winnen 

Nu gewoon weer volle 100% geven en no excuses! 
aiiiiiiiii
?