Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die omelet ziet er damn goed uit, even recepje opschrijven haha![]()

Kom op he Hillie!
Jij kan dit hoor! Ik ben er ook weer. Ik moet het ook weer oppakken en heb het idee dat mijn vakantie er aardig ingehakt heeft. De verkeerde kant op..
Maar we gaan er weer voor toch? Hop Hillie Hop!!!Knallen meid! Komt het helemaal goed!
Zeker doen, is echt heerlijk! Vult ook behoorlijk, en voor lowcarb echt goeie macro's.
wil er het liefst nog 1 eten nu
!!!

Wat een leven. 

Zojuist....
Een omelet met: 3 eieren, chillipoeder, knoflookpoeder, peper, 3 cherrytomaatjes en 3 plakjes kipfilet
Hnnnnnngggggggg wat was dat lekkerwil er het liefst nog 1 eten nu
!!!
echte Penose in m'n log..
spannend, welkom!Echt he, told you dat het een aanrader is.. Is echt gewoon een treat in de cut! Die tomaatjes er in ook.. hnnngg.. Ik deed eerst altijd gewoon roerbakgroente.. maar tomaatjes is zoveel beter!
Gok dat ik dit er standaard inhou, gewoon ergens waar ik even trek heb, kan makkelijk in me macro's.
en dan niet in m'n legs.. maar in m'n hele upperbody
Zal wel van deadliften komen? M'n lats, they are killing me. Verder stribbelelen m'n abs ook nogal tegen, en m'n glutes.. goed teken dacht ik zo! Hahaha "daarna wilde ik eigenlijk alweer naar huis"
Lekkere train hotty! Motivatie zo te zien ook weer gevondenEn dedicated as ever, f**k die gebakjes!
Yeah, motivatie gevonden, mag ook wel na zo'n lui weekend vol lekkernijen hehe..
voel me dan nu gelijk weer zo energiek.. dan denk ik, hoe heb ik zo lang niet kunnen sporten.. 
its all about food.Jaaa haha thanks voor het delenGok dat ik dit er standaard inhou, gewoon ergens waar ik even trek heb, kan makkelijk in me macro's.
![]()
Lekker getraind! De eerste denk je ik wil niet.. eenmaal bezig denk je ik wil meer!!
Nice! Hier vandaag ook weer eerste training een feit en wilde het liefst zo nog een uur doorgaan. hahahah
Keep it up! succes met de train morgen!
)
Feelsgoodman

all gains are lost.