AndroidHealthClinic

HillR's trainingslog

Koppie op hill :D

Kom op he Hillie!
Jij kan dit hoor! Ik ben er ook weer. Ik moet het ook weer oppakken en heb het idee dat mijn vakantie er aardig ingehakt heeft. De verkeerde kant op.. :(
Maar we gaan er weer voor toch? Hop Hillie Hop!!! :D Knallen meid! Komt het helemaal goed!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.184
Die omelet ziet er damn goed uit, even recepje opschrijven haha :D

Zeker doen, is echt heerlijk! Vult ook behoorlijk, en voor lowcarb echt goeie macro's.

Vandaag weer eenzelfde, alleen andere kruiden.. mmmmhm. Is het al drie uur? :lick:

Komt goed boterhammetje! Deze week goed eten en trainen weer oppakken, en na zomerkriebels weer helemaal los in de gym en in de keuken!

Ook out. Testten beloofd, niks daar...

Wat voor Testten had je willen zien?

Kom op he Hillie!
Jij kan dit hoor! Ik ben er ook weer. Ik moet het ook weer oppakken en heb het idee dat mijn vakantie er aardig ingehakt heeft. De verkeerde kant op.. :(
Maar we gaan er weer voor toch? Hop Hillie Hop!!! :D Knallen meid! Komt het helemaal goed!

Thanks Marina! Hopelijk was je vakantie leuk.
We gaan er weer voor!

---------- Toegevoegd om 09:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

Vanavond btw lowerbody trainen.. Zin in!

Cardio laat ik deze week nog even voor wat het is.. ben beetje ziek geweest, en met het oog op een druk weekend lijkt het me beter om m'n weerstand weer even wat op te bouwen, goed uit te rusten zodat ik daarna vol er tegen aan kan gaan in plaats van steeds een beetje halve dingen doen.

Zeker doen, is echt heerlijk! Vult ook behoorlijk, en voor lowcarb echt goeie macro's.

Zojuist....
Een omelet met: 3 eieren, chillipoeder, knoflookpoeder, peper, 3 cherrytomaatjes en 3 plakjes kipfilet

Hnnnnnngggggggg wat was dat lekker :heart: wil er het liefst nog 1 eten nu :D!!!

Hoi Hill

• #1.187
Jeej, eerste training is een feit. Pfffffffffff, ik had het wel zwaar :$ maar voelde me gelijk weer helemaal op m'n plek en energiek! :D

Met opzet niet te zwaar gegaan, en gewoon even lekker de spieren geprikkeld.. Kan wel zeggen dat het zeker niet te licht was :D

Opwarmen:
3x10 pushups
3x20 tummy tucks

Hierna wilde ik eigenlijk al naar huis :roflol:

Deadlift
4x8x50

Frontsquat
3x8x25

Lying legcurl
3x8x15

Legextensions
3x8x20

RDL
3x8x40

Hip thrusts
3x12x15

Hanging legraises
3x10

Voelde als lekkere workout! Na training echt kapot moe... maar nu weer energie voor 10. Morgen lekker upperbody!!

Vanavond bij m'n ouders eten.. wat een uitdaging. Op het menu: Patat / stokbrood / bbq..

Bij binnenkomst kreeg ik gelijk een hazelnootgebakje aangeboden :lick: Wat een leven.

Ik heb heel diehard twee tartaartjes en rode kool naar binnen gewerkt.. is net zo lekker :o:rolleyes:
Hebben we de eerste dag maar weer overwonnen!

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Zojuist....
Een omelet met: 3 eieren, chillipoeder, knoflookpoeder, peper, 3 cherrytomaatjes en 3 plakjes kipfilet

Hnnnnnngggggggg wat was dat lekker :heart: wil er het liefst nog 1 eten nu :D!!!

Echt he, told you dat het een aanrader is.. Is echt gewoon een treat in de cut! Die tomaatjes er in ook.. hnnngg.. Ik deed eerst altijd gewoon roerbakgroente.. maar tomaatjes is zoveel beter!

Uhoh.... :eek: echte Penose in m'n log.. :o spannend, welkom!

Hahaha "daarna wilde ik eigenlijk alweer naar huis" :D

Lekkere train hotty! Motivatie zo te zien ook weer gevonden :engel: En dedicated as ever, f**k die gebakjes!

Goed bezig dame!

Altijd fijn dat lekkere eten....:(

Echt he, told you dat het een aanrader is.. Is echt gewoon een treat in de cut! Die tomaatjes er in ook.. hnnngg.. Ik deed eerst altijd gewoon roerbakgroente.. maar tomaatjes is zoveel beter!

Jaaa haha thanks voor het delen ;) Gok dat ik dit er standaard inhou, gewoon ergens waar ik even trek heb, kan makkelijk in me macro's. :thumb:

nette training

Lekker getraind! De eerste denk je ik wil niet.. eenmaal bezig denk je ik wil meer!! :D
Nice! Hier vandaag ook weer eerste training een feit en wilde het liefst zo nog een uur doorgaan. hahahah
Keep it up! succes met de train morgen!

• #1.193
Ohhh damnn.. Ik heb spierpijn :eek: en dan niet in m'n legs.. maar in m'n hele upperbody :roflol: Zal wel van deadliften komen? M'n lats, they are killing me. Verder stribbelelen m'n abs ook nogal tegen, en m'n glutes.. goed teken dacht ik zo!

Gisteren was m'n voeding:

Kcal: 1.527
KH: 51
Vet: 67
EW: 162

Vandaag zit m'n voeding op:

Kcal: 1.552
KH: 85
Vet: 58
E: 157

Morgen m'n KH nog wat verder uppen naar rond de 110/120.

Hahaha "daarna wilde ik eigenlijk alweer naar huis" :D

Lekkere train hotty! Motivatie zo te zien ook weer gevonden :engel: En dedicated as ever, f**k die gebakjes!

Thanks :kiss: Yeah, motivatie gevonden, mag ook wel na zo'n lui weekend vol lekkernijen hehe.. :o voel me dan nu gelijk weer zo energiek.. dan denk ik, hoe heb ik zo lang niet kunnen sporten.. :rolleyes:

Goed bezig dame!

Altijd fijn dat lekkere eten....:(

Thanks Rambo! Ja, bij m'n ouders is dat nogal een dingetje.. :rolleyes: its all about food.

Jaaa haha thanks voor het delen ;) Gok dat ik dit er standaard inhou, gewoon ergens waar ik even trek heb, kan makkelijk in me macro's. :thumb:

Zou ik ook zeker doen! Ik vandaag even gekookte eitjes ipv omelet.. maarrr, ik verwacht dat ik sowieso donderdag wel weer een omeletje heb :D

Merci!

Lekker getraind! De eerste denk je ik wil niet.. eenmaal bezig denk je ik wil meer!! :D
Nice! Hier vandaag ook weer eerste training een feit en wilde het liefst zo nog een uur doorgaan. hahahah
Keep it up! succes met de train morgen!

Mooi dat het bij jou ook goed ging!

Je armen zijn groter dan die van mij denk ik.

• #1.195
Je armen zijn groter dan die van mij denk ik.

Hehe, kan ik me voorstellen met je 40 kilo.. :p

Alhoewel het na m'n vakantie allemaal wel wat tegenvalt..

Ben fluffy en alles flubbert naar m'n idee.. Redelijk wat gains verloren afgelopen weken voor m'n gevoel.. (thanks Armyboy voor bevestigen btw :mad: )

Mensen die fluffy zijn zijn gelukkiger

• #1.199
Hé folks!

Gisteren upperbody getraind.. wat een plezier.. ik kan me amper bewegen vandaag :roflol: Feelsgoodman

Warming up
Pushups:
2x10
1x9 ik kwam niet meer omhoog.. tried so hard.. but failed :o

Tummytucks:
3x20

Doe ze om en om, eerst 10 pushups, dan 20 tummytucks, enz enz.

Military Press
1x5x20

Gestopt. Baggeroefening, laatste rep failde ik, op 20 kilo.. whaaaaaaat :(
Ik denk smoor er maar in met die schouders, ben verder gegaan met rug :o

Lat pulldown
1x8x20
1x8x25
1x8x30

Ondanks spierpijn goed te doen.

Seated cable row
1x8x20
1x8x25
1x8x30

DB Press incline
1x8x8
1x8x9
1x8x10

Leaning-away lateral raise cable
3x8x2,5

Seated chestpress machine
3x8x15

Bench dips
2x8
1x7

DB curl
1x10x6
1x10x7
1x8x8

Nah, toen zat het er alweer op! Was wel een lekkere training.

Heb echt bizar veel spierpijn in m'n schouders en lats, kan mijn armen niet eens fatsoenlijk omhoog brengen.
Vandaag rust, en morgen benen.

Vrijdag een pre-zomerkriebelstren.. :D

Ik zou jullie nog verblijden met een bicepfoto... maar ze zijn gestolen ofzo, ik zag ze namelijk niet. Zelfs niet na het curlen.. :treuren::sad: all gains are lost.

Hee welkom bij de ik-zuig-in-overhead-presses-club! Samen huilen op kriebels?

Lekkere tren verder dus boeiend! :D

Terug
Naar boven