XXL Nutrition

HillR's trainingslog

Military presses zijn gewoon baas. Niets is zo badass dan +100kg staand boven je hoofd uitdrukken :p
Maar het is een oefening zoals een vrouw, soms wil het, soms wil het niet. Waarom weet niemand

Hé folks!

Gisteren upperbody getraind.. wat een plezier.. ik kan me amper bewegen vandaag :roflol: Feelsgoodman

Warming up
Pushups:
2x10
1x9 ik kwam niet meer omhoog.. tried so hard.. but failed :o

Tummytucks:
3x20

Doe ze om en om, eerst 10 pushups, dan 20 tummytucks, enz enz.

Military Press
1x5x20

Gestopt. Baggeroefening, laatste rep failde ik, op 20 kilo.. whaaaaaaat :(
Ik denk smoor er maar in met die schouders, ben verder gegaan met rug :o

Lat pulldown
1x8x20
1x8x25
1x8x30

Ondanks spierpijn goed te doen.

Seated cable row
1x8x20
1x8x25
1x8x30

DB Press incline
1x8x8
1x8x9
1x8x10

Leaning-away lateral raise cable
3x8x2,5

Seated chestpress machine
3x8x15

Bench dips
2x8
1x7

DB curl
1x10x6
1x10x7
1x8x8

Nah, toen zat het er alweer op! Was wel een lekkere training.

Heb echt bizar veel spierpijn in m'n schouders en lats, kan mijn armen niet eens fatsoenlijk omhoog brengen.
Vandaag rust, en morgen benen.

Vrijdag een pre-zomerkriebelstren.. :D

Ik zou jullie nog verblijden met een bicepfoto... maar ze zijn gestolen ofzo, ik zag ze namelijk niet. Zelfs niet na het curlen.. :treuren::sad: all gains are lost.

No pain No gain :o
Paar weken doorbijten en de spiegel zal je weer goedgezind zijn :cool:
Cable lat raises.. Op die kut cablestation? Haha I'm proud!

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

Military presses zijn gewoon baas. Niets is zo badass dan +100kg staand boven je hoofd uitdrukken :p
Maar het is een oefening zoals een vrouw, soms wil het, soms wil het niet. Waarom weet niemand

Suggereer je hier nu mee dat jouw vrouw 100KG weegt? :eek:

Oo ja dat moet easy gaan dan idd, als je handen daar niet te klein voor zijn tenminste :D

Het zal heel misschien lukken als je mijn middel en mijn nek vasthoudt :p Mijn glutes en delts gaat je niet lukken :D

OT: :o sorry lekker ding voor de sc in je logje :kiss:

Het zal heel misschien lukken als je mijn middel en mijn nek vasthoudt :p Mijn glutes en delts gaat je niet lukken :D

OT: :o sorry lekker ding voor de sc in je logje :kiss:

Ik wacht wel tot je nog eens gaat injecteren, kan ik je spuitjes als handles gebruiken :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.208
Ja.... kunnen we het nu weer over mij en mijn ontbrekende biceps hebben...:fire:

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Hee welkom bij de ik-zuig-in-overhead-presses-club! Samen huilen op kriebels?

Lekkere tren verder dus boeiend! :D

Ohhh, eigenlijk wil ik helemaal niet bij dat clubje horen :(
Jammer dat jij er ook bij hoort, had eigenlijk gehoopt dat jij mij een paar keer overhead zou pressen op zomerkriebels..

nja.. dan moeten we maar een dansje doen ofzo, ik denk dat ik te gelukkig ben zaterdag om te kunnen huilen :o

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

Voor m'n vakantie deed ik 30kg en hooguit een paar x 32,5.. in laatste setje van 5. Nu in eerste setje al failen op de 20kg... is best wel heel erg triest. Ik baal al van die 30kg.. voel me nu wel heel erg p*ssy..

No pain No gain :o
Paar weken doorbijten en de spiegel zal je weer goedgezind zijn :cool:
Cable lat raises.. Op die kut cablestation? Haha I'm proud!

Yeah, na komend weekend verwacht ik binnen twee weken wel weer redelijk gelukkig te zijn.. :D
En idd op kutcablestation! Maar ging best goed! Strict enz.. viel me niet tegen! :o

Lkkre training put ur hands up

Sterke MP Hill!!

:trollface:

Laatst bewerkt:
Gewoon doorzetten, voor je het weet zit je weer op je oude niveau ;)

Gewoon lekker doorgaan hotty!
Hard work will pay off!

• #1.213
Lkkre training put ur hands up

Thanks!

Ik zal jou eens pressen, ecto! :mad:

Gewoon doorzetten, voor je het weet zit je weer op je oude niveau ;)

Thanks Steph, komt goed! Lekker doortrainen en ben ik er binnen notime weer hoop ik!

Gewoon lekker doorgaan hotty!
Hard work will pay off!

Thanks Rambo! :o

Laatst bewerkt:
  • #1.215
Goeiemorgennnnn, ik had natuurlijk nog een training te loggen van afgelopen vrijdag.. helemaal vergeten :o

DB flyes incline
1x8x7
1x8x8
1x8x9

Lat Pulldown
1x8x25
1x8x30
1x8x35

Bent over row
3x8x30

BB Shrugs
1x15x20
1x15x25
1x15x30

Cable Curls
3x8x7,5

Cable Rope Triceps
3x8x7,5

DB Shrugs
46x15

Cable crunches
3x15x20

DB Lat Raises
3x8x5

Aangezien het al een tijdje geleden is weet ik niet of de gewichten helemaal kloppen.. maar zit aardig in de buurt.

Was een heerlijke train, voelde me echt energiek en voldaan na de tijd, terwijl ik eigenlijk niet zoveel zin had.

Zaterdag epic veel cardio gehad op Zomerkriebels.. M'n eten afgelopen weekend ook mooi laag in kcal gehouden, dus ben wel weer op de goede weg.

Vanaf vandaag 4 weken diehard eat sleep train repeat, tot aan m'n volgende festivalletje.
Ga weer HIIT invoeren, en goed trainen en eten.

Zullen we zien of we de schade weer wat kunnen inhalen.
Training deze week als volgt:

Dinsdag: Lowerbody
Woensdag: Upperbody
Donderdag: Rust
Vrijdag: Lowerbody
Zaterdag: Upperbody

Voeding zal om en nabij de 1600/1700 kcal liggen.

idd cardio genoeg :D

Sterke train Hill! Je gaat lekker en bent weer helemaal klaar om te knallen zo te horen! Top!!

Ziet er goed uit, lekkere indeling! Train ze nu :thumb:

Hoe ging trainen na Zomerkriebels? Bij mij maar matig hehe.

• #1.220

Hehhe, wel he :o

Sterke train Hill! Je gaat lekker en bent weer helemaal klaar om te knallen zo te horen! Top!!

Thanks! Heb er weer helemaal zin in!

Ziet er goed uit, lekkere indeling! Train ze nu :thumb:

Thanks! Train ging lekker!

Hoe ging trainen na Zomerkriebels? Bij mij maar matig hehe.

Ging me best goed af! Wel weinig kracht, maar training viel me niet tegen!
Zal het morgen loggen.. Thanks for asking :kiss:

Terug
Naar boven