- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Gisteren lowerbody.. Damn, het ging echt heerlijk! Ik ben weer helemaal terug 
Warm up
Circuitje:
3x:
SLDL 10x20kg
renegade run 10x4kg
tummy tucks 20x
Seated shoulderpress 10x4kg
Deadlift
1x5x50
1x5x55
1x5x60
1x5x65
1x5x70
Deze maar even "lichtjes" gepakt. Ging me goed af. Grip failde al wel bij de 65, moest toen één keer herpakken. Laatste setjes met straps gedaan. Qua gewicht easy te doen, maar wil het weer even rustig oppakken.. Al een tijdje niet heavy gedeadlift.
Frontsquats
1x10x20
1x10x25
1x10x30
Goodmornings
3x10x20
Voor m'n hamstrings maar beetje rustig aan gedaan, niet teveel gewicht.. aangezien ik vorige week een week niet fatsoenlijk kon bewegen
Oefening daarintegen heel rustig uitgevoerd en goed spanning gezet op m'n hamstrings. Auchie.
Legextensions
1x8x20
1x8x25
1x8x30
Lying legcurl
3x10x15
Wat een ***oefening. Hatelijk. Toen ik bij de nieuwe gym kwam was ik zo blij dat er een lying legcurl was. Nu hoop ik dat dat @#%@#%apparaat in elkaar stort en ze niet een nieuwe aanschaffen.
Vind 'm veel te zwaar.. 
Lunges
1x20x6
1x20x7
1x20x8
Ik wilde geen lunges doen.. Maar aangezien ik ze één keer per week moet doen, toch maar gelijk gedaan zodat ik er voor deze week van af ben
Nu al zin in m'n volgende lowerbody tren!
Vandaag weinig spierpijn, beetje in m'n hamstrings en voornamelijk in m'n traps van het deadliften. Blij dat m'n benen niet zo kapot zijn als vorige week..
Vanavond upperbody, met op het einde de finisher van twee minuten. Eens kijken of ik het 2 minuten volhoud of dat ik weer 2x1 minuut moet doen..
---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------
Haha
mooi, ik stel niet graag teleur.
Thanks Marina! Ik begin weer wat meer tevreden te worden met mezelf, dan ben ik ook weer wat meer satisfied met de foto's, vind het wel een leuke aanvulling dan.

Warm up
Circuitje:
3x:
SLDL 10x20kg
renegade run 10x4kg
tummy tucks 20x
Seated shoulderpress 10x4kg
Deadlift
1x5x50
1x5x55
1x5x60
1x5x65
1x5x70
Deze maar even "lichtjes" gepakt. Ging me goed af. Grip failde al wel bij de 65, moest toen één keer herpakken. Laatste setjes met straps gedaan. Qua gewicht easy te doen, maar wil het weer even rustig oppakken.. Al een tijdje niet heavy gedeadlift.
Frontsquats
1x10x20
1x10x25
1x10x30
Goodmornings
3x10x20
Voor m'n hamstrings maar beetje rustig aan gedaan, niet teveel gewicht.. aangezien ik vorige week een week niet fatsoenlijk kon bewegen
Oefening daarintegen heel rustig uitgevoerd en goed spanning gezet op m'n hamstrings. Auchie.
Legextensions
1x8x20
1x8x25
1x8x30
Lying legcurl
3x10x15
Wat een ***oefening. Hatelijk. Toen ik bij de nieuwe gym kwam was ik zo blij dat er een lying legcurl was. Nu hoop ik dat dat @#%@#%apparaat in elkaar stort en ze niet een nieuwe aanschaffen.
Vind 'm veel te zwaar.. 
Lunges
1x20x6
1x20x7
1x20x8
Ik wilde geen lunges doen.. Maar aangezien ik ze één keer per week moet doen, toch maar gelijk gedaan zodat ik er voor deze week van af ben
Nu al zin in m'n volgende lowerbody tren!Vandaag weinig spierpijn, beetje in m'n hamstrings en voornamelijk in m'n traps van het deadliften. Blij dat m'n benen niet zo kapot zijn als vorige week..
Vanavond upperbody, met op het einde de finisher van twee minuten. Eens kijken of ik het 2 minuten volhoud of dat ik weer 2x1 minuut moet doen..
---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------
link in sig stelt wederom niet teleur
uhhh, goede training
Haha
mooi, ik stel niet graag teleur.
wat klinkt dat dom
Thanks Marina! Ik begin weer wat meer tevreden te worden met mezelf, dan ben ik ook weer wat meer satisfied met de foto's, vind het wel een leuke aanvulling dan.

right in my feels.....
Nou toen was ik wel klaar met de train