XXL Nutrition

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
Gisteren lowerbody.. Damn, het ging echt heerlijk! Ik ben weer helemaal terug :o

Warm up
Circuitje:
3x:
SLDL 10x20kg
renegade run 10x4kg
tummy tucks 20x
Seated shoulderpress 10x4kg

Deadlift
1x5x50
1x5x55
1x5x60
1x5x65
1x5x70

Deze maar even "lichtjes" gepakt. Ging me goed af. Grip failde al wel bij de 65, moest toen één keer herpakken. Laatste setjes met straps gedaan. Qua gewicht easy te doen, maar wil het weer even rustig oppakken.. Al een tijdje niet heavy gedeadlift.

Frontsquats
1x10x20
1x10x25
1x10x30

Goodmornings
3x10x20

Voor m'n hamstrings maar beetje rustig aan gedaan, niet teveel gewicht.. aangezien ik vorige week een week niet fatsoenlijk kon bewegen :p

Oefening daarintegen heel rustig uitgevoerd en goed spanning gezet op m'n hamstrings. Auchie.

Legextensions
1x8x20
1x8x25
1x8x30

Lying legcurl
3x10x15

Wat een ***oefening. Hatelijk. Toen ik bij de nieuwe gym kwam was ik zo blij dat er een lying legcurl was. Nu hoop ik dat dat @#%@#%apparaat in elkaar stort en ze niet een nieuwe aanschaffen. :o Vind 'm veel te zwaar.. :rolleyes:

Lunges
1x20x6
1x20x7
1x20x8

Ik wilde geen lunges doen.. Maar aangezien ik ze één keer per week moet doen, toch maar gelijk gedaan zodat ik er voor deze week van af ben :D Nu al zin in m'n volgende lowerbody tren!

Vandaag weinig spierpijn, beetje in m'n hamstrings en voornamelijk in m'n traps van het deadliften. Blij dat m'n benen niet zo kapot zijn als vorige week.. :D

Vanavond upperbody, met op het einde de finisher van twee minuten. Eens kijken of ik het 2 minuten volhoud of dat ik weer 2x1 minuut moet doen..

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

link in sig stelt wederom niet teleur

uhhh, goede training

Haha :D mooi, ik stel niet graag teleur.
wat klinkt dat dom

Lekkere training en goed foto's!!

Thanks Marina! Ik begin weer wat meer tevreden te worden met mezelf, dan ben ik ook weer wat meer satisfied met de foto's, vind het wel een leuke aanvulling dan.

Flinke training, aardig wat oefeningen. Damn nice;)

Nice job Hill!
Vooral toch die lunges doen, ook al is dat het laatste waar je zin in hebt nog dan.. :)
5x2minuten was het toch? Die finisher? :D

Goeie tren!
Leuk dat commentaar bij je oefeningen :D

Welcome back :D

• #1.267
Flinke training, aardig wat oefeningen. Damn nice;)

Nice job Hill!
Vooral toch die lunges doen, ook al is dat het laatste waar je zin in hebt nog dan.. :)
5x2minuten was het toch? Die finisher? :D

:roflol: right in my feels.....

Goeie tren!
Leuk dat commentaar bij je oefeningen :D

Thanks guys! Heerlijk is het als motivatie voor trainen er weer is en de trainingen daardoor lekker gaan!

Wij hebben ook een nieuwe legcurl in de gym.Ook zo'n killing machine. De vorige ging lekker en dan komt er opeens een nieuwe.

Nice train! Je bent er weer helemaal in he! Hou dat vast!

jeej motivatie helemaal terug en damnd: mooie foto's meis!

• #1.271
Gisteren upperbody getraind. Vond het helemaal niet leuk. :p

Warm up
Circuitje:
3x:
SLDL tenen omhoog 10x20kg
renegade run 10x4kg
tummy tucks 20x

Met opzet schouderswarmup eruit gelaten omdat die dingen echt niets kunnen hebben :rolleyes:

Pullups
1x5

Toen bedacht ik me dat ik deze oefening helemaal niet wilde doen.

Lat pulldown
1x8x20
1x8x25
1x8x35

Seated cable row
1x8x25
2x8x20

25 om mee te beginnen was te zwaar.. :rolleyes:

DB Flyes
1x8x8

Gestopt.. Deed me erg zeer in m'n schouder.. En ik had zo graag voor de 10kg flyes willen gaan... :treuren: Nou toen was ik wel klaar met de train :mad:

DB Press
1x8x9
1x8x10
1x8x12,5

Cable flyes
3x8x5

Gek genoeg hierbij geen pijn in schouder

Double bicep cable curl
3x8x5

Dit voelde dan wel weer ongemakkelijk in m'n schouder.

Tricep rope pushdown
3x8x5

En toen de beruchte finisher.... :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2 minuten volgemaakt *jeej*

Eerste minuut heb ik 'm gedaan zoals op het plaatje. Maar na een minuut begaven mijn schouders het met DBpressen.. (2 kg :roflol: zo'n 30 herhalingen) Toen overgegaan op frontraises zodat ik de snelheid in de oefening kon behouden. Het gaat er natuurlijk om dat je het zovaak mogelijk doet, dus niet op je dooie gemak.

Toen was ik wel redelijk dood. :p Maarrrr, ik heb 2 minuten volgehouden.. :D

Food fail

Mijn lieftallige zusje zou komen eten. Ik had mijn broccoli en tartaartjes al braaf opgezet. Had ontzettend honger.. tovert ze een zak schepsnoep tevoorschijn. :rolleyes: en en en .. oreokoekjes :rolleyes:
Dusja.. wat doe je dan als je een zwakkeling bent. :D Heb het avondeten maar in een bakje gedaan, kan ik dat vandaag mooi opeten.. :o

Cardio op nuchtere maag
Voor straf m'n wekker gezet om 05.30 uur! 45 minuten gewandeld op nuchtere maag. Heerlijk is dat wel.. op het vroege opstaan na. Ik denk dat ik het weer ga proberen in te voeren.. althans met mooi weer :roflol: Kan er zo van genieten... Wilde jullie deze foto van vanochtend dan ook niet onthouden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou lief dagboek... vandaag heb ik verder rust.. morgen weer lowerbody. Tot dan :kiss:

---------- Toegevoegd om 09:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Wij hebben ook een nieuwe legcurl in de gym.Ook zo'n killing machine. De vorige ging lekker en dan komt er opeens een nieuwe.

Vervelend is dat he! Ik vind het sowieso niet een leuke oefening.

Nice train! Je bent er weer helemaal in he! Hou dat vast!

Thanks, will do!

jeej motivatie helemaal terug en damnd: mooie foto's meis!

:o Dankjewel Nicky!

Nice train, mooie omgeving zit je.

10 zweepslagen voor je lieftallige zusje... Zakken snoep meenemen :eek: What was she thinking...

Schepsnoep:meal:
Al te vaak kotsmisselijk aan gegeten :D

Lekkere training Hill! Hahaha schepsnoep :p

hmmm schepsnoep is dan ook lekker :P :P goeie treen hoor! :D

heb zin nu is schepsnoep :(

ik ook :(

P3160256_0.jpg

inb4 klik voor schepsnoep als sig link

Terug
Naar boven