XXL Nutrition

HillR's trainingslog

Haha niks hoor ;)

Geen idee :dunno: heb nog nooit een fff van binnen gezien :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.467
Goooooooooooooooooooooooooodmorning!

Het is zo ver! Vanaf vandaag weer lekker cutten. Mijn eten gaat er de komende weken als volgt uit zien:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verhoudingen:
Kcal: 1794
Eiwit: 164 - 36%
KH: 141 - 31%
Vet: 65 - 33%

Ik heb er voor gekozen om wat hoger te zitten in kcal. Mijn onderhoud zou 2200 zijn. Verder verschil ga ik maken met cardio. 2 keer per week HIIT, en 1 of 2 keer steady cardio, op nuchtere maag of na mijn training. Is maar net hoe het uit komt.

Gisteren samen met Punjab geprepped voor de komende 10 dagen. Wat een werk.. maar wel lekker dat het nu voor een tijdje allemaal klaar is! Zes kilo kip in blokjes gesneden.. dayum. Ik heb vannacht zelfs serieus over kip snijden gedroomd.. :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn bakjes zijn dus alleen gevuld met gekruide kip en rijst. Punjab heeft het geluk dat hij mag bulken en heeft lekkere saus erbij... :rolleyes:

Om gelijk een goede start te maken ben ik vanochtend gaan wandelen op nuchtere maag.

Vanavond m'n eerste training.. Kan niet wachten tot het zo ver is! :cool:

succes

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.469
Gezellig samen preppen zeg :o ik draai helemaal door als er iemand in m'n keuken komt tijdens koken

Succes !

Je kan ook eens kijken op musclemeat ;) Daar verkopen ze de kipfilet al in blokjes gesneden ;)

Succes !

Je kan ook eens kijken op musclemeat ;) Daar verkopen ze de kipfilet al in blokjes gesneden ;)

Mehh droge bende! Het moet wel vol te houden zijn he, elke dag kip is 1 ding, maar het moet ook lekker mals en sappig zijn :engel:

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Gezellig samen preppen zeg :o ik draai helemaal door als er iemand in m'n keuken komt tijdens koken

Hahaha!

Good teamwork is priceless!

Mehh droge bende! Het moet wel vol te houden zijn he, elke dag kip is 1 ding, maar het moet ook lekker mals en sappig zijn :engel:

Als het droog is, bak je het te lang ;)

Ik heb mijn kipfilets ook al eens door de vleesmolen gehaald. Ook lekker makkelijk. En je kan er bv wat 'donker'
vlees ook door malen. Heb je nog wat meer de kip smaak erin

Als het droog is, bak je het te lang ;)

Ik heb mijn kipfilets ook al eens door de vleesmolen gehaald. Ook lekker makkelijk. En je kan er bv wat 'donker'
vlees ook door malen. Heb je nog wat meer de kip smaak erin

Haha bedoel je rauw voorgesneden dan?
Want die kant en klare blokjes zijn gewoon droog, zelfs na enkel 1 minuut mee in de pan aan het eind van de rest van je maaltijd.

Die blokjes zijn best te pruimen hoor, koud met wat curry erover :)
De gerookte kip is gewoon echt lekker (wel beetje prijzig helaas)

Slager kan het toch ook zo voor je in blokjes snijden? Zonde van de tijd :D

Wel lekker voorbereid hoor, maakt het stukken makkelijker om je aan je schema te houden.
Succes!

sz092.jpg

Dit is de key jongens voor droge kip ;)

Die blokjes zijn best te pruimen hoor, koud met wat curry erover :)
De gerookte kip is gewoon echt lekker (wel beetje prijzig helaas)

Nou ik vond het echt niet te vreten :eek:
Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je gewend bent qua malsheid van je kip..

Slager kan het toch ook zo voor je in blokjes snijden? Zonde van de tijd :D

Wel lekker voorbereid hoor, maakt het stukken makkelijker om je aan je schema te houden.
Succes!

Heb jij weleens een slager gezien in de Lidl? :D

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

Haha nog zo 1.. Bak je kip gewoon goed, dan heb je al die zooi niet nodig en kom je een heel eind met lekkere kruiden. Ideaal voor in de Cut. Scheelt je ook weer die dure Walden Farms Sausjes...

Terug
Naar boven