MuscleMeat

HillR's trainingslog

kip en rijst in de blender met water

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
Gezellig samen preppen zeg :o ik draai helemaal door als er iemand in m'n keuken komt tijdens koken

Haha.. wij hebben daar geen problemen mee.. :D

Succes !

Je kan ook eens kijken op musclemeat ;) Daar verkopen ze de kipfilet al in blokjes gesneden ;)

Slager kan het toch ook zo voor je in blokjes snijden? Zonde van de tijd :D

Wel lekker voorbereid hoor, maakt het stukken makkelijker om je aan je schema te houden.
Succes!

Ik ben een beetje een cheapo.. Ik zal de kip altijd halen daar waar het het goedkoopst is.. en dan moet ik het zelf snijden.. So be it, vind het ook niet erg om te doen.. Maar je bent toch echt wel een goed tijdje aan het snijden. Preppen voor 10 dagen, 1,5kg rijst, en 6kg kip + kruiden (knoflook snijden enz) heeft ons ong. 2 uren gekost.

beste die er is mann !

maar kip snijden is toch zo gebeurd, leg ze anders half bevroren 2 filets achter elkaar gaat het ook wat sneller
.

Kip snijden is op zich zo gebeurd.. het was ook niet erg om te doen hoor.. was alleen best veel werk ;) 6 kilo kip is niet maar een paar kipfiletjes :P Agh, we zijn voorlopig weer klaar :D

kip en rijst in de blender met water

:roflol:

Lekker he, dat mealpreppen..
Vind het gemak waarmee je weer een meal uit de vriezer pakt een heerlijk gevoel geven, althans.. Totdat je de laatste pakt en beseft dat het alweer tijd is voor de volgende prep :').

Succes met cutten!

prepperdeprep! ziet er prosessioneel uit ;)

misschien heb ik t ergens gemist, maar kon het zo niet vinden; tot hoe ver wil je gaan cutten?

• #1.487
Lekker he, dat mealpreppen..
Vind het gemak waarmee je weer een meal uit de vriezer pakt een heerlijk gevoel geven, althans.. Totdat je de laatste pakt en beseft dat het alweer tijd is voor de volgende prep :').

Succes met cutten!

Ja, lijkt me ook heerlijk! Vorige keer in de cut stond ik de avond van te voren altijd te koken en ei te bakken.. Geeft veel meer rust als het allemaal al klaar is..!

Dankjewel!

prepperdeprep! ziet er prosessioneel uit ;)

misschien heb ik t ergens gemist, maar kon het zo niet vinden; tot hoe ver wil je gaan cutten?

Ik heb al eens op 19% gestaan.. waarmee ik alles behalve tevreden was. Ik wil iig weer richting de 19% en langzamerhand maar eens richting de 17%. Ik denk dat ik zo'n 4/5% te gaan heb tot daar.

Ik hoop nog altijd dat ik op een dag voor de spiegel sta en denk "DAMN, nice". En tot dat punt wil ik cutten. Hopelijk gaat dat wel ooit komen :roflol:

Ja, lijkt me ook heerlijk! Vorige keer in de cut stond ik de avond van te voren altijd te koken en ei te bakken.. Geeft veel meer rust als het allemaal al klaar is..! Dankjewel! Ik heb al eens op 19% gestaan.. waarmee ik alles behalve tevreden was. Ik wil iig weer richting de 19% en langzamerhand maar eens richting de 17%. Ik denk dat ik zo'n 4/5% te gaan heb tot daar. Ik hoop nog altijd dat ik op een dag voor de spiegel sta en denk "DAMN, nice". En tot dat punt wil ik cutten. Hopelijk gaat dat wel ooit komen :roflol:

ah! dan hebben we dus hetzelfde doel en staan we er ongeveer hetzelfde voor!
zit net te kijken naar je voeding en ik heb idd ongeveer dezelfde verhoudingen ook kwa E/K/V. bij mij alleen vetten wat lager (20%) en eiwitte wat hoger.
leuk! :D

• #1.489
ah! dan hebben we dus hetzelfde doel en staan we er ongeveer hetzelfde voor!
zit net te kijken naar je voeding en ik heb idd ongeveer dezelfde verhoudingen ook kwa E/K/V. bij mij alleen vetten wat lager (20%) en eiwitte wat hoger.
leuk! :D

Ohh, nice! I smell a challenge! Jij gaat wel lekker momenteel! Hopelijk kom ik ook snel in dat ritme, kan niet wachten tot het vet weer wat begint te smelten.. Succes!

• Like
Waarderingen: LM
Ga ik meedoen met die challenge. Tot wanneer hebben we dan?

• #1.494
En dan 2 januari weer verder?? :cool:

Ik weet het nog niet wat ik wil. Eerst maar eens kijken hoe ik er tegen die tijd bij sta, dan bepalen of ik verder ga cutten of op onderhoud eten... Naar alle waarschijnlijk zal ik met kerst en oud en nieuw wel een beetje "re-feeden" :o

mooie plannen Hill en nice foodprep, succes!

Ziet er goed uit!!! Good luck!
Ik moet er niet aan denken zo weinig te mogen eten. :o

Ik weet het nog niet wat ik wil. Eerst maar eens kijken hoe ik er tegen die tijd bij sta, dan bepalen of ik verder ga cutten of op onderhoud eten... Naar alle waarschijnlijk zal ik met kerst en oud en nieuw wel een beetje "re-feeden" :o

Niks mis met een goeie refeed :D

• #1.498
UPPERBODY

Gisteren echt heerlijk getraind.. :cool: De weights zijn p*ssy.. maar hey.. ik heb minimaal vier weken niet getraind.. dus moet weer beetje bijtrekken toch :o

Benchpress flat
1x10x20 opwarmen
4x8x30

DB Flyes
1x15x4
2x15x5

Lat pulldown
1x15x15
1x15x20
1x15x25

Seated Cable Row
3x15x15

Lateral raises
3x10x3

DB Curl
3x8x5

Major p*ssy, ik zou op meer herhalingen doen.. maar ze waren on fire..

Cable push down
3x10x5

Lying leg raises
3x15

Was enorm voldaan na de training, energie voor 10 en gaf echt een heerlijk gevoel. Kan niet wachten om vandaag legs te trainen.

Spierpijn is lekker aanwezig, vooral m'n schouders en chest.. Moet even kijken hoe dat morgenochtend is, als spierpijn in schouders er nog is kan ik niet touwtjespringen.. :rolleyes:

M'n dag qua voeding ging gisteren ook goed! Had hele dag wel erg honger, en hoofdpijn van de suikerdip.. maar nothing I couldn't handle.

Haha als je jouw weights p*ssy noemt, dan ben ik dat ook. Komt wel ongeveer overeen met die van mij.

liftende vrouwen zijn per definitie geen p*ssy

Terug
Naar boven