- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezellig samen preppen zegik draai helemaal door als er iemand in m'n keuken komt tijdens koken

Succes !
Je kan ook eens kijken op musclemeatDaar verkopen ze de kipfilet al in blokjes gesneden
![]()
Slager kan het toch ook zo voor je in blokjes snijden? Zonde van de tijd
Wel lekker voorbereid hoor, maakt het stukken makkelijker om je aan je schema te houden.
Succes!
beste die er is mann !
maar kip snijden is toch zo gebeurd, leg ze anders half bevroren 2 filets achter elkaar gaat het ook wat sneller
.
6 kilo kip is niet maar een paar kipfiletjes
Agh, we zijn voorlopig weer klaar

Lekker he, dat mealpreppen..
Vind het gemak waarmee je weer een meal uit de vriezer pakt een heerlijk gevoel geven, althans.. Totdat je de laatste pakt en beseft dat het alweer tijd is voor de volgende prep :').
Succes met cutten!
prepperdeprep! ziet er prosessioneel uit
misschien heb ik t ergens gemist, maar kon het zo niet vinden; tot hoe ver wil je gaan cutten?

Ja, lijkt me ook heerlijk! Vorige keer in de cut stond ik de avond van te voren altijd te koken en ei te bakken.. Geeft veel meer rust als het allemaal al klaar is..! Dankjewel! Ik heb al eens op 19% gestaan.. waarmee ik alles behalve tevreden was. Ik wil iig weer richting de 19% en langzamerhand maar eens richting de 17%. Ik denk dat ik zo'n 4/5% te gaan heb tot daar. Ik hoop nog altijd dat ik op een dag voor de spiegel sta en denk "DAMN, nice". En tot dat punt wil ik cutten. Hopelijk gaat dat wel ooit komen![]()

ah! dan hebben we dus hetzelfde doel en staan we er ongeveer hetzelfde voor!
zit net te kijken naar je voeding en ik heb idd ongeveer dezelfde verhoudingen ook kwa E/K/V. bij mij alleen vetten wat lager (20%) en eiwitte wat hoger.
leuk!![]()
Ga ik meedoen met die challenge. Tot wanneer hebben we dan?

Ik weet het nog niet wat ik wil. Eerst maar eens kijken hoe ik er tegen die tijd bij sta, dan bepalen of ik verder ga cutten of op onderhoud eten... Naar alle waarschijnlijk zal ik met kerst en oud en nieuw wel een beetje "re-feeden"![]()

De weights zijn p*ssy.. maar hey.. ik heb minimaal vier weken niet getraind.. dus moet weer beetje bijtrekken toch