MuscleMeat

HillR's trainingslog

Gewichten vallen mee toch, zijn ongeveer hetzelfde als je wederhelft ;) :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Haha als je jouw weights p*ssy noemt, dan ben ik dat ook. Komt wel ongeveer overeen met die van mij.

Ooopss,, no offense! :o

liftende vrouwen zijn per definitie geen p*ssy

Ik zal niet klagen dan!

Gewichten vallen mee toch, zijn ongeveer hetzelfde als je wederhelft ;) :rolleyes:

Als ik dan ook eens net zo sexy als mijn wederhelft was... :(

Haha np! Ik dacht namelijk hetzelfde.. Voor mij ook al weer even geleden om op deze manier te trainen.
Kracht komt vanzelf wel weer ;)

• #1.506
Haha np! Ik dacht namelijk hetzelfde.. Voor mij ook al weer even geleden om op deze manier te trainen.
Kracht komt vanzelf wel weer ;)

Jaa,, je moet het toch even rustig oppakken.. Voelde wel zielig, DB curls doen met iets meer dan de helft van wat je normaal doet.. /cry

Hoezo wil je minder sexy worden dan??

:nowai:

Okay i'm in. Doel? Zo shredded mogelijk?

-5%

• #1.510
Okay. Betekend voor mij, zo rond de 6-7%. Moet lukken denk ik. :eek:
1e kerstdag foto's uploaden dan?

Misschien zijn er nog andere die meedoen!!! :D

Ahaaa... Jij probeert stiekem foto's van mij te ontfutselen heh.. :P

Ik zal onderweg wel foto's plaatsen wanneer ik tevreden ben.. Can't do such a promise.. :o

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

Innnnnnn
Hoop rond kerst rond de 19% te staan :D

Leuk! We're going to be badass hnnnnnnnnng:cool:

Lekkere training hoor, zo lang je het maar voelt, gewichten maken uiteindelijk niets uit zolang je spieren maar geprikkeld worden, toch? ;)

Ahaaa... Jij probeert stiekem foto's van mij te ontfutselen heh.. :P Ik zal onderweg wel foto's plaatsen wanneer ik tevreden ben.. Can't do such a promise.. :o ---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ---------- Leuk! We're going to be badass hnnnnnnnnng:cool:

:o Naïeve me. Ik bedoel dat helemaal niet. Gewoon foto van je huidige fysiek. :sad:
Dan enkel foto van de mid-sectie (tussen borsten en schaambeen). Je moet toch iets kunnen showen.
Cijfertjes zeggen geen bal we zijn geen eenheidsworsten, toch. Hoeft ook verder niet.

Als ik mooie lijven wil zien zijn daar wel andere sites voor. Het gaat mij om reality.

Ahaaa... Jij probeert stiekem foto's van mij te ontfutselen heh.. :P

Ik zal onderweg wel foto's plaatsen wanneer ik tevreden ben.. Can't do such a promise.. :o

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

Leuk! We're going to be badass hnnnnnnnnng:cool:

en heb je nog leuke voor ons

:o Naïeve me. Ik bedoel dat helemaal niet. Gewoon foto van je huidige fysiek. :sad:
Dan enkel foto van de mid-sectie (tussen borsten en schaambeen). Je moet toch iets kunnen showen.
Cijfertjes zeggen geen bal we zijn geen eenheidsworsten, toch. Hoeft ook verder niet.

Als ik mooie lijven wil zien zijn daar wel andere sites voor. Het gaat mij om reality.

Zeg je nou dat Hill geen mooi lijf heeft?! :eek:

Nice train! Ik doe wel mee met de p*ssy weights. :o hahahah
De kracht komt snel weer terug als je eenmaal weer begonnen bent.

haha p*ssy

• #1.520
LEGS BABY

Daar waar ik maandag echt veel energie had was ik gisteren niet vooruit te branden. Ik had honger.. was moe, en wilde niehietttt.. :p:rolleyes: Natuurlijk gewoon gegaan.

Squats
1x15x20
1x15x22,5
1x15x25
1x15x27,5

Was eigenlijk best goed te doen qua gewicht, qua conditie stond ik te hijgen als een postpaard.

Hack Squat
3X8x niks

Waarom ik het in mijn hoofd gehaald heb om deze oefening te doen op de eerste dag benen trainen.. I don't know. Ik was zeker even vergeten dat ik die voorheen, zonder gewicht, al super zwaar vond. Na het eerste setje wilde ik afhaken, maar dat voelde niet goed, dus mijn setjes afgemaakt.. Form was niet zo geweldig, en ik had wel wat dieper mogen gaan.. maar ik kon het gewoon niet :rolleyes:

Romanian Deadlift
3x15x20

Ging lekker, goed aanspannen.. burnnnnnnnnnnnn:fire:

Leg extensions
1x12x10
1x10x15
1x8x20

Wat een weights.. :rolleyes: Ik zou voor de 15 reps gaan, maar toen ik doorhad dat ik dat al niet eens ging halen op 10 kg, ben ik maar overgestapt op 12,10,8 :roflol:

Goodmornings
3x12x20

Ik wilde graag HIIT doen na deze training, op de ligfiets.. hahahah :roflol: Ik kon niet eens de trap opkomen zonder te puffen en te steunen. Dus, dan maar op de loopband.

Steady cardio Loopband
15 minuten
incline 10
5km per uur
1 minuut zonder vasthouden, 1 minuut vasthouden.

Klinkt misschien een beetje onnozel / useless. Maar het was echt bizar zwaar om een minuut lang "heuvel op" te lopen zonder je vast te houden aan de steunen. Mijn kuiten verzuurden als een gek en ik heb in tijden niet zo gezweet.. :D

Al met al een goede training! Heb vandaag behoorlijk spierpijn, voornamelijk m'n hamstrings, onderrug en chest nog.

Geen tren vandaag, lekker rust!

Kusjes :kiss:

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Lekkere training hoor, zo lang je het maar voelt, gewichten maken uiteindelijk niets uit zolang je spieren maar geprikkeld worden, toch? ;)

Zo is het! Dankje!

Nice train! Ik doe wel mee met de p*ssy weights. :o hahahah
De kracht komt snel weer terug als je eenmaal weer begonnen bent.

Thanks.. Ja.. ik vind dat opbouwen altijd zo nutteloos.. verloren tijd inhalen.. Je hebt er zo weinig aan (naar mijn gevoel) :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven