- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha als je jouw weights p*ssy noemt, dan ben ik dat ook. Komt wel ongeveer overeen met die van mij.

Gewichten vallen mee toch, zijn ongeveer hetzelfde als je wederhelft![]()
![]()

Als ik dan ook eens net zo sexy als mijn wederhelft was...![]()
Haha np! Ik dacht namelijk hetzelfde.. Voor mij ook al weer even geleden om op deze manier te trainen.
Kracht komt vanzelf wel weer![]()

Okay. Betekend voor mij, zo rond de 6-7%. Moet lukken denk ik.
1e kerstdag foto's uploaden dan?
Misschien zijn er nog andere die meedoen!!!![]()

Ahaaa... Jij probeert stiekem foto's van mij te ontfutselen heh..Ik zal onderweg wel foto's plaatsen wanneer ik tevreden ben.. Can't do such a promise..
---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ---------- Leuk! We're going to be badass hnnnnnnnnng
![]()
Naïeve me. Ik bedoel dat helemaal niet. Gewoon foto van je huidige fysiek.
Ahaaa... Jij probeert stiekem foto's van mij te ontfutselen heh..
Ik zal onderweg wel foto's plaatsen wanneer ik tevreden ben.. Can't do such a promise..
---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------
Leuk! We're going to be badass hnnnnnnnnng![]()
Naïeve me. Ik bedoel dat helemaal niet. Gewoon foto van je huidige fysiek.
![]()
Dan enkel foto van de mid-sectie (tussen borsten en schaambeen). Je moet toch iets kunnen showen.
Cijfertjes zeggen geen bal we zijn geen eenheidsworsten, toch. Hoeft ook verder niet.
Als ik mooie lijven wil zien zijn daar wel andere sites voor. Het gaat mij om reality.

Natuurlijk gewoon gegaan. 

Ik zou voor de 15 reps gaan, maar toen ik doorhad dat ik dat al niet eens ging halen op 10 kg, ben ik maar overgestapt op 12,10,8 
Ik kon niet eens de trap opkomen zonder te puffen en te steunen. Dus, dan maar op de loopband.

Lekkere training hoor, zo lang je het maar voelt, gewichten maken uiteindelijk niets uit zolang je spieren maar geprikkeld worden, toch?![]()
Nice train! Ik doe wel mee met de p*ssy weights.hahahah
De kracht komt snel weer terug als je eenmaal weer begonnen bent.