Fitness Seller

HillR's trainingslog

Goed bezig! Ik heb dat ook altijd bij heuvel op lopen, dat mijn kuiten pijn doen :mad:

Lekker getraind hotty! En dat opbouwen voelt als useless, maar heb je zoveel baat bij t.a.v. blessures (die zijn echt useless :D)

Vandaag rustdag :heart:

Oeh goeie benentrain toch! Hardoplachs om de foto van dumbbell [emoji23]

Nice train weer

Goeie tren en commentaar bij je oefeningen is epic :roflol:

Heerlijk, knallen op die loopband met incline, nog altijd mijn favo manier van cardio!

4x15 reps squatten :eek:
Leef je nog?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.528
Goed bezig! Ik heb dat ook altijd bij heuvel op lopen, dat mijn kuiten pijn doen :mad:

Thanks! Ja.. was wel heavy!

Lekker getraind hotty! En dat opbouwen voelt als useless, maar heb je zoveel baat bij t.a.v. blessures (die zijn echt useless :D)

Vandaag rustdag :heart:

Oeh goeie benentrain toch! Hardoplachs om de foto van dumbbell [emoji23]

Hihi, thanks!

Danku

Goeie tren en commentaar bij je oefeningen is epic :roflol:

Hehe,. moet jullie toch een beetje vermaken nu ik nog niet fotoproof ben :P

Heerlijk, knallen op die loopband met incline, nog altijd mijn favo manier van cardio!

Ik ken geen favo cardio :o

4x15 reps squatten :eek:
Leef je nog?

rip

Nice train!
15 x squats.. pfff.. zou ik ook staan te hijgen als een paard. Heb het ook met 20 passen DB walking lunges.. hahaha

niets mis met hijgen ;)

• #1.533
Nice train!
15 x squats.. pfff.. zou ik ook staan te hijgen als een paard. Heb het ook met 20 passen DB walking lunges.. hahaha

Haha, jaa, lunges zijn nog veel erger :eek:

Idd. Gewoon zoveel en zo hard mogelijk hijgen als je kunt hill

:roflol:

• #1.534
UPPERBODY, en nog wat dingetjes

Gisteren had ik echt een waardeloze dag. Ik had nergens zin in, voelde me verlept en was alles behalve gemotiveerd.

Schouders beetje opgewarmd met 1kg dumbbells, beetje rekken en strekken (een minuut.. toen vond ik het wel weer leuk geweest)

Military Press
4x8x20

DB Press
1x8x6
1x8x7
1x8x8

Veel te licht, gelukkig. Ik had alleen nog zo'n spierpijn, dat ik meer niet kon handelen.

Cable Flyes
1x15x5
2x8x10

Grappig wel dat mijn spierpijn in m'n chest nu zo goed als weg is, was gisteren echt nog niet te harden.

BOR
1x10x20
1x10x25
1x10x30

Spierpijn in m'n hamstrings, haha. Ik voelde me een kneusje, bij alle oefeningen die ik deed pijntje hier, pijntje daar. BOR ging wel easy op deze gewichten, werd ik wel vrolijk van.

Lat pulldown
1x8x25
1x8x30
1x7x35

Hier ging ik even naast m'n schoenen lopen. Laatste setje was te zwaar.. :rolleyes:

Hyperextensions ss Cable Crunch
3x10 / 3x15x20kg

Hyperextensions gedaan omdat ik vandaag geen tijd heb om te trainen en onderrug dan vrijwel niet is aangesproken deze week. Aangezien ik tussen de setjes moest wachten toen maar Cable Crunches gedaan, dat ook weer gehad.. :D

Double Bicep Cable Curl
1x10x5
1x8x10
1x7x10
1x?x5

10 was uiteindelijk te zwaar, kreeg het niet voor elkaar. Dus nog maar even setje erachteraan op 5kg tot dat ook niet meer lukte, waren maar 6 reps ofzo :roflol:

Bench dips
2x8
1x7

Steady Cardio loopband
20 minuten, diverse helling/snelheid

Ik wilde 15 minuten wandelen, op snelheid van 5km en helling van 15%

Mijn hartslag steeg zo snel dat ik daar maar mee gekapt ben, ik tikte op een gegeven moment bijna de 180 aan, en toen vond ik het wel prima.. Beetje geswitched tussen 7,5% en 12,5%.

Nu drie dagen :eek: rust.. en dan zit het eerste weekje er alweer op!

Mijn voeding gaat perfect. Zit de hele week rond de 1800kcal en op dagen dat ik niet sport rond de 1600kcal. Drie keer cardio gedaan deze week, valt me ook niet tegen.

We zullen zien wat het me brengt.

Wil de komende 8 weken echt helemaal strict met mijn voeding omgaan. In het weekend zal ik dan gezonde voeding eten op basis van "iifym". Dan kan ik even wat anders eten dan mijn havermout, kip, rijst, broccoli en tartaar. Het zal wel allemaal verantwoorde voeding zijn die past in m'n cut.

En dan mag ik daarna mijn eerste cheatmeal.. mmmmmmmm, is het al zo ver?

• Like
Waarderingen: Ot92
180 HBPM? Is je meter niet stuk meid? Maak je de borstband wel nat voor je hem omdoet?

Hnnnggg! Aan je dedication ligt het niet lekker ding! :kiss:

• #1.537
Misschien.. denk dat het wel aardig klopte... Ik ging echt bijna kapot.. Ding klopte m'n lijf bijna uit.

Bizar... mijn hartslag gaat ook snel omhoog als ik iets doe. Maar meestal tot zo'n 150 a 160. 180 haal ik
pas als ik echt ga lopen

Als je dit volhoudt dan ben je binnen no time ripped as f**k :D

• #1.540
Hnnnggg! Aan je dedication ligt het niet lekker ding! :kiss:

:o Wordt tijd voor wat progressie ;)

Bizar... mijn hartslag gaat ook snel omhoog als ik iets doe. Maar meestal tot zo'n 150 a 160. 180 haal ik
pas als ik echt ga lopen

Ja.. ik heb dit ook nog nooit gehad hoor. Normaliter zit ik rond de 140.. Het voelde al niet helemaal goed, dus toen maar even gaan monitoren, ging in rapidspeed omhoog.. Duurde gelukkig maar een paar minuten voordat ik weer rond de 140 zat.

Volgende keer maar even rustiger aan beginnen ipv full r*tard er in springen :p

Terug
Naar boven