- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja.. ik heb dit ook nog nooit gehad hoor. Normaliter zit ik rond de 140.. Het voelde al niet helemaal goed, dus toen maar even gaan monitoren, ging in rapidspeed omhoog.. Duurde gelukkig maar een paar minuten voordat ik weer rond de 140 zat.
Volgende keer maar even rustiger aan beginnen ipv full r*tard er in springen![]()

Als je dit volhoudt dan ben je binnen no time ripped as f**k![]()

zonde van de pijntjes (alhoewel spierpijn ook wel lekker is)
maar go go goomdat het zo enorm lekker met je voeding gaat!
Kan je dat ding niet op een programma op hart rate instellen? Dat de weerstand zich vanzelf aanpast als de
hartslag omhoog gaat![]()

haha lekker die onverwachte trains!
zo...zijn alle dames nu aan het cutten? lijkt er bekant op haha.
fijn dat het goed voelt. Zoals Barry Stevens zou zeggen: "vooral zo doorgaan!"

Lekkerrr!
45 minuten hardlopen op nuchtere maag, ik doe het je niet na
Dan ook nog eens een goede train er achteraan.. Geniet nu lekker van je zondagavond.
Kon ik het maar hardlopen, het was gewoon lopen (wandelen vind ik zo p*ssy klinken, alsof je lekker rustig aan sjokt
)
op nuchtere maag. Ong. 5 km. mix je nou daadwerkelijk 5gr Brinta tussen je havermout?

Heb nog nooit maar 5 gram brinta gedaan 
Weird.. zou 10gram moeten zijnHeb nog nooit maar 5 gram brinta gedaan
![]()
Dan nog ... je kan toch dag per dag afwisselen ofzo? Scheelt je toch een hoop wikken en wegen
(althans, beter om naar binnen te werken.. Ik doe alles in een shakebeker, vul deze met water en thats it).
Heb je toch nog een iets of wat smaak