XXL Nutrition

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
Awwwyeah! Je bent lekker op dreef lekker ding :cool:
Extra cardio, extra train, nog meer cardio :eyebrow:

• #1.563
Awwwyeah! Je bent lekker op dreef lekker ding :cool:
Extra cardio, extra train, nog meer cardio :eyebrow:

Ik heb er echt zin in... Hopelijk werpt het zijn vruchten af en ben ik aan het einde van deze cut echt eens in de buurt van of daar waar ik wil zijn... :o

Eat clean train dirty toch? :D

Rare jongens die Belgen...

Zijn tet*en al gearriveerd hill?

• #1.574
UPPERBODY

Ik had lekker spierpijn in m'n lowerbody van zondag, vooral m'n glutes.. :cool: Was a good train!

Gisteren tijd voor Upperbody.. Had er op zich best zin in.. De training zelf ging kut.

Incline BP
2x8x20
2x8x25

Cable flyes
2x8x5
1x6x5 Werd afgeleid met "Kom op!!! Dit is jouw moment" :roflol: Nou, toen kon ik het natuurlijk wel schudden, m'n hele moment was gone!
1x8x5 Heavy.. so much burnnnn

Bent over row
4x10x20

Geloof ik.. weet niet of ik nu wel of niet verhoogd had.

Chinups
5x0 :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Kan me @^#&@ niet eens meer optrekken... haaaaaaat :mad:
1x5 met hulp, waarvan ik vrij weinig deed, en Punjab een goeie workout had.. :P

Lat pulldown
Toen ben ik maar heel zielig gaan pulldownen.. Kon wel huilen.. :(
1x15x20
1x15x25
1x8x30 heavyyyyy

Bicep 21's
3x10kg

Skullcrushers
3x10x10

Hammer curls
1x8x6 auw.. auw..
1x8x5 nog meer fucking auw
1x12x4 -_-

Wat een kutoefening.

Machine dips
1x?

Natuurlijk pas ik weer niet op dat hoere-apparaat. Mijn schouders deden al het werk en ik voelde f**k all in mijn triceps.

Cable pushdown
1x8x10
2x8x5

Dus, dat maar gedaan.

Voelde echt als een waardeloze training. Ik voelde me gisteren echt heel zielig.. :(

Eten gaat goed, heb wel veel honger.. maar ik kan het handelen.

Zal kijken of ik me volgende week weer eens kan laten meten.. Dan toch al goeie twee weken aan het cutten.. dan zou de ergste schade toch al wel wat geminimaliseerd moeten zijn.

Vandaag heb ik rust.. jeej. Vanavond "wandelen", collecte lopen voor de dierenbescherming. Wees allen gul als ze aan de deur komen :cool: je krijgt een gratis lot van de postcodeloterij waar je niets voor hoeft te doen verder, geen verplichtingen enz. Dus.

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

Zijn tet*en al gearriveerd hill?

De tet*en waren er allllllllllang... Er blijft nu steeds minder tet over.. kutcut. Gelukkig heb ik nog wel wat om op te teren..:P

lkkre train hill, vooral je chinups die laatste:).

wat een drama allemaal :roflol:

De tet*en waren er allllllllllang... Er blijft nu steeds minder tet over.. kutcut. Gelukkig heb ik nog wel wat om op te teren..:P

Pics? [emoji56]

Balen dat je training zo kut ging. als je straks weer meer gaat eten zal t wel ineens veel schelen. Zie je al veel resultaat in de spiegel van je cut?

• #1.578
lkkre train hill, vooral je chinups die laatste:).

Merci!

:o Ik heb geloof ik een beetje last van mijn hormonen...

Pics? [emoji56]

Balen dat je training zo kut ging. als je straks weer meer gaat eten zal t wel ineens veel schelen. Zie je al veel resultaat in de spiegel van je cut?

Die heb je toch allang :eyebrow:

Voorlopig nog niet meer eten.. maar dat is opzich wel te doen!

Ehmmmmmm.... afgelopen week zag ik wel redelijk veel progressie. Maar als ik dan weer in mijn hormonenrollercoaster zit dan zie ik opeens weer allemaal ellende in de spiegel :roflol: Ik ben wat dat betreft niet echt een goeie graadmeter voor mezelf.

Vandaar volgende week maar even meten.. Tenzij degene die mij meet zegt dat het niet verstandig is.. (Hij kan altijd wel aardig zien of het wel of niet een goed idee is om te meten.. En is daar dan ook eerlijk in)

Zo erg was het allemaal niet hoor ;)
Die Cable Fly's hebben we uiteindelijk 4 setjes gedaan, was pas bij de 3e set dat ik je ging "aanmoedigen" :$

Better luck next time hottie!
Wel vermakelijk om te lezen :o

Terug
Naar boven