MuscleMeat

HillR's trainingslog

ah pfew....ben niet de enige bij wie dat optrekken zo lastig gaat ;)
die rottrains horen er naar gedoe bij
forgive and forget

ik hoop dat je de eerste resultaten van de cut al ziet, zou mooi zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583
Zo erg was het allemaal niet hoor ;)
Die Cable Fly's hebben we uiteindelijk 4 setjes gedaan, was pas bij de 3e set dat ik je ging "aanmoedigen" :$

Aanmoedigen.. :roflol: heet dat zo tegenwoordig :P

Better luck next time hottie!
Wel vermakelijk om te lezen :o

Haha, blij dat jij er in ieder geval vermaak uithaalt :treuren::treuren:
Nee, op het moment zelf dan vind ik het echt wel erg naar.. maar nu ben ik er wel weer over heen :P

:o

ah pfew....ben niet de enige bij wie dat optrekken zo lastig gaat ;)
die rottrains horen er naar gedoe bij
forgive and forget

ik hoop dat je de eerste resultaten van de cut al ziet, zou mooi zijn.

Haha:P ben je nou blij om mijn fails :eek: so mean :P

Nee.. Ik kon me voorheen 6 keer optrekken.. Helaas.. of ik ben heel veel zwaarder geworden.. of ik ben gewoon veel gains kwijt.. ik hoop heel erg op het laatste :P

Het scheelt in het begin alweer heel veel vocht, dan sta je er gelijk alweer een stuk netter bij. Ik heb wel het gevoel dat ik alweer wat slanker ben dan tijdje terug.. maar zoals ik al zei ben ik niet altijd even reëel.. en ligt het heel erg aan hoe ik me op dat moment voel ???

• Like
Waarderingen: GPRO
gedeelde smart is halve smart...

ben niet zo gemeen als ik er uit zie ;)

Balen dat het niet zo wilde met trainen. Maar dat komt echt wel weer. Soms heb je van die dagen die voor geen meter meezitten.

wacht maar tot sanca en ik je een keer aanmoedigen

• #1.587
gedeelde smart is halve smart...

ben niet zo gemeen als ik er uit zie ;)

Haha, just fooling around ;)

Balen dat het niet zo wilde met trainen. Maar dat komt echt wel weer. Soms heb je van die dagen die voor geen meter meezitten.

Ja.. ik weet ook al waar het aan ligt dat ik me die dag gedroeg als een dramaqueen.. :roflol: Eigen schuld.. maar wel fijn dat ik nu weet waar het aan lag.

wacht maar tot sanca en ik je een keer aanmoedigen

Oehhh.. in! :o

------

Vanavond lekker lowerbody trainen! Zin in!

Succes vanavond!
Less drama more heavy ass weights :D

• #1.589
LOWERBODY

Deadlift
1x5x40
4x5x50

Was vrij easy te doen qua gewicht. Alleen m'n grip ben ik vergeten in Griekenland geloof ik.. :rolleyes: Moest per setje zo'n 2/3 keer herpakken, annoying.

Legpress
1x25x50
1x12x100
1x10x120 Fuarrrk heavy.

Hacksquat
1x8

Doei, wat een !#%! apparaat. Ik heb 'm afgezworen, ik doe het gewoon niet meer. :mad:

Legextensions
muchhhhh better
1x15x20
1x10x25
1x10x30

Oahh, that burn. Heerlijk!

Goodmornings
3x10x20

Vertical legpress in de Smith
1x15x30
2x15x50

Laatste setje moest echt uit verweggistan komen.. damn wat zwaar.

Was een zware training, ik was echt helemaal leeg en had nergens meer energie voor. De meeste oefeningen heb ik zo zwaar/vaak gedaan als dat ik kon. Tijdje geleden dat ik echt zo kapot gegaan ben :o Felt good!

Vandaag weer rustdag. Heb nog redelijk spierpijn in m'n triceps en lats, dus dan morgen maar upperbody.

Ik zal me morgenochtend vroeg ook uit bed slepen voor ochtendcardio, heb nog maar 1 keer gecardio'd deze week.. :o

Cutten
Het gaat goed! Ik krijg weer een smaller koppie en ook mijn buikfatties beginnen weer minder te worden! Hopelijk komen mijn benen dit keer ook goed mee en kan ik straks eens zien of er ook wat massa onder die vetlaag zit!

Mijn eten gaat goed, heb geen moeite met m'n vaste schema en als er iets anders tussendoor komt pas ik dat aan in m'n schema, zodat ik op m'n kcal blijf.

Op trainingsdagen eet ik zo rond de 1800 kcal, en op rustdagen rond de 1500/1600. Ik zit lekker "hoog" in koolhydraten, voor mijn doen, en dat bevalt me met trainen goed!

Had de laatste dagen veel hoofdpijn, voornamelijk bij wakker worden of bij inspanning. Lijkt nu wel weer wat meer af te nemen, gelukkig.

Lekker bezig, goeie tren girl!

Mooi dat je resultaten gaat zien :)
Kom maar door met die pics :D

nice train hill, zo vertical lp lijkt me wel een fijn apperaat. hacksq not.

Vertical legpress in de Smith? Bevalt dat wat?

Hacksquat zuigt ook. Reversed hacksquat daarentegen :heart:

• #1.595
Lekker bezig, goeie tren girl!

Mooi dat je resultaten gaat zien :)
Kom maar door met die pics :D

Thanks! Verwacht binnenkort wel een pic te sharen.. maar dan moet er wel wat te zien zijn :P

nice train hill, zo vertical lp lijkt me wel een fijn apperaat. hacksq not.

Vertical legpress in de Smith? Bevalt dat wat?

Vertical Legpress in smith vind ik echt wel fijn.. Goed voor je hele legs eigenlijk, met name hams en glutes (oh dat spierpijn). Het is wel even moeilijk om je juiste positie te vinden wil het lekker voelen.

NEE! Wat een hel, heb het geprobeerd, maar geloof me, je kunt je tijd beter besteden in de gym :o

:roflol:
p*ssy :heart:

Denk dat het voor jou niet ideaal was om aan het einde van de training te doen omdat je benen toen al zo vol zaten.. plus dat je niet echt je ideale houding kon vinden.

Volgende keer moet je hem gewoon weer doen hoor :whip:

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

Hacksquat zuigt ook. Reversed hacksquat daarentegen :heart:

Agreed! Die hebben we sinds een week ook.. en dat is echt wel een fijne oefening!

Die Reverse Hack is idd een hele fijne!

Nou vooruit, volgende week probeer ik hem wel weer die VLP... kutoefening :D

Ben ook erg benieuwd naar foto's!!
Geen hongergevoel? Zou er zelf echt niet aan moeten denk rond de 1500 te zitten :o

Wat betreft hoofdpijn valt het mij persoonlijk op dat dit bij mij vaak gerelateerd is aan stress of tekort aan vocht of slaaptekort.
Wellicht helemaal niet van toepassing bij jou, en waarschijnlijk wist je dit soort dingen ook al, maar: you never know :).

• #1.599
Ben ook erg benieuwd naar foto's!!
Geen hongergevoel? Zou er zelf echt niet aan moeten denk rond de 1500 te zitten :o

Wat betreft hoofdpijn valt het mij persoonlijk op dat dit bij mij vaak gerelateerd is aan stress of tekort aan vocht of slaaptekort.
Wellicht helemaal niet van toepassing bij jou, en waarschijnlijk wist je dit soort dingen ook al, maar: you never know :).

Pas als ik meer ga cheaten ed krijg ik moeite met eten.. Hoe meer ik eet hoe meer honger.. Raar heh..

Daar heb je wel gelijk in hoor! Vocht zou het bij mij niet kunnen zijn.. Drink zo'n vier liter per dag.. Maar stress/slaap tekort zou het ding wel eens kunnen zijn, in combinatie met weinig eten en veel beweging.. Zal vast eraan bijdragen!

Moet er maar even doorheen.. Laten we maar zeggen dat het het waard is! :rolleyes:

in

Terug
Naar boven