LOWERBODY
Deadlift
1x5x40
4x5x50
Was vrij easy te doen qua gewicht. Alleen m'n grip ben ik vergeten in Griekenland geloof ik..

Moest per setje zo'n 2/3 keer herpakken, annoying.
Legpress
1x25x50
1x12x100
1x10x120 Fuarrrk heavy.
Hacksquat
1x8
Doei, wat een !#%! apparaat. Ik heb 'm afgezworen, ik doe het gewoon niet meer.
Legextensions
muchhhhh better
1x15x20
1x10x25
1x10x30
Oahh, that burn. Heerlijk!
Goodmornings
3x10x20
Vertical legpress in de Smith
1x15x30
2x15x50
Laatste setje moest echt uit verweggistan komen.. damn wat zwaar.
Was een zware training, ik was echt helemaal leeg en had nergens meer energie voor. De meeste oefeningen heb ik zo zwaar/vaak gedaan als dat ik kon. Tijdje geleden dat ik echt zo kapot gegaan ben

Felt good!
Vandaag weer rustdag. Heb nog redelijk spierpijn in m'n triceps en lats, dus dan morgen maar upperbody.
Ik zal me morgenochtend vroeg ook uit bed slepen voor ochtendcardio, heb nog maar 1 keer gecardio'd deze week..
Cutten
Het gaat goed! Ik krijg weer een smaller koppie en ook mijn buikfatties beginnen weer minder te worden! Hopelijk komen mijn benen dit keer ook goed mee en kan ik straks eens zien of er ook wat massa onder die vetlaag zit!
Mijn eten gaat goed, heb geen moeite met m'n vaste schema en als er iets anders tussendoor komt pas ik dat aan in m'n schema, zodat ik op m'n kcal blijf.
Op trainingsdagen eet ik zo rond de 1800 kcal, en op rustdagen rond de 1500/1600. Ik zit lekker "hoog" in koolhydraten, voor mijn doen, en dat bevalt me met trainen goed!
Had de laatste dagen veel hoofdpijn, voornamelijk bij wakker worden of bij inspanning. Lijkt nu wel weer wat meer af te nemen, gelukkig.