AndroidHealthClinic

HillR's trainingslog

Pas als ik meer ga cheaten ed krijg ik moeite met eten.. Hoe meer ik eet hoe meer honger.. Raar heh..

Raar is dat niet ;) In je hersenen heb je een soort van beloningssysteem zitten. Eens getriggerd wil dat meer.
Zolang niet getriggerd, weet je niet wat je mist en heb je er dus ook minder last van ;)

Pas als ik meer ga cheaten ed krijg ik moeite met eten.. Hoe meer ik eet hoe meer honger.. Raar heh..

Daar heb je wel gelijk in hoor! Vocht zou het bij mij niet kunnen zijn.. Drink zo'n vier liter per dag.. Maar stress/slaap tekort zou het ding wel eens kunnen zijn, in combinatie met weinig eten en veel beweging.. Zal vast eraan bijdragen!

Moet er maar even doorheen.. Laten we maar zeggen dat het het waard is! :rolleyes:

Hmz herkenbaar die hoofdpijn.
hmz...ik zit ook zo laag in kcal (1500) en had ook veel hoofdpijn deze week...
Vocht zal het niet zijn, stress en slaaptekort weet ik niet (denk het niet)
Ik dacht zelf ook aan gewenning/plateau.
Hoe lang ben je precies zo laag in kcal?

Pas als ik meer ga cheaten ed krijg ik moeite met eten.. Hoe meer ik eet hoe meer honger.. Raar heh.. Daar heb je wel gelijk in hoor! Vocht zou het bij mij niet kunnen zijn.. Drink zo'n vier liter per dag.. Maar stress/slaap tekort zou het ding wel eens kunnen zijn, in combinatie met weinig eten en veel beweging.. Zal vast eraan bijdragen! Moet er maar even doorheen.. Laten we maar zeggen dat het het waard is! :rolleyes:

Dat heb ik ook, in de bulk heb ik standaard heel de dag honger, in de cut veel minder..
Wat Nicky vraagt, dat is een goede: hoe lang zit je nu lager qua kcal? Kan me namelijk herinneren dat ik een enorm lange cut heb gehouden waarbij ik op het laatst me lichamelijk ook flink belabberd voelde. Achteraf bekeken was het ook wel aan me te zien (witjes, slechte huid, futloos etc.). En toentertijd ook veel hoofdpijn dus.
Wie weet dat de lengte van een cutperiode met hoofdpijn te maken kan hebben?

bulk cravings hiero heel de dag :o

Up the magnesium/calcium/potassium ;) Hoofdpijn kan zijn door een te kort aan electrolyten. Zeker als je zoveel drinkt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.606
Raar is dat niet ;) In je hersenen heb je een soort van beloningssysteem zitten. Eens getriggerd wil dat meer.
Zolang niet getriggerd, weet je niet wat je mist en heb je er dus ook minder last van ;)

Logische conclusie!

Hmz herkenbaar die hoofdpijn.
hmz...ik zit ook zo laag in kcal (1500) en had ook veel hoofdpijn deze week...
Vocht zal het niet zijn, stress en slaaptekort weet ik niet (denk het niet)
Ik dacht zelf ook aan gewenning/plateau.
Hoe lang ben je precies zo laag in kcal?

Nog niet zo lang, iets langer dan twee weken dacht ik!

Dat heb ik ook, in de bulk heb ik standaard heel de dag honger, in de cut veel minder..
Wat Nicky vraagt, dat is een goede: hoe lang zit je nu lager qua kcal? Kan me namelijk herinneren dat ik een enorm lange cut heb gehouden waarbij ik op het laatst me lichamelijk ook flink belabberd voelde. Achteraf bekeken was het ook wel aan me te zien (witjes, slechte huid, futloos etc.). En toentertijd ook veel hoofdpijn dus.
Wie weet dat de lengte van een cutperiode met hoofdpijn te maken kan hebben?

Zou wel lullig zijn als dat na 2 weken al begint! :P

bulk cravings hiero heel de dag :o

Haha.. lekker.. helemaal als er lekker veel eten in je schema past..

Up the magnesium/calcium/potassium ;) Hoofdpijn kan zijn door een te kort aan electrolyten. Zeker als je zoveel drinkt

Hmm, ook een goeie! Heb vorige week wel aantal keer magnesium gesupplementeerd, maar na een paar dagen vergeten.. Not sure of de hoofdpijn er toen al was, of dat ik dat al had toen ik magnesium nam.. Zal het vanaf vandaag weer innemen! Kan nooit kwaad ;)

gaat lekker hill!

nog even en je zit op de helft van mijn warm up met deadlifts :trollface:

• #1.612
Gisteravond zo'n 6km in een klein uurtje "gewandeld". Vanavond lekker upperbody trainen, en wellicht even afsluiten met HIIT!

Hopelijk van het weekend weer een lowerbodytrain en nog wat cardio!

• #1.614
Gisteravond zo'n 6km in een klein uurtje "gewandeld". Vanavond lekker upperbody trainen, en wellicht even afsluiten met HIIT!

Hopelijk van het weekend weer een lowerbodytrain en nog wat cardio!
Hoe lang doe je HIIT per keer? Ik wil het ook gaan doen binnenkort :D

• #1.616
Hoe lang doe je HIIT per keer? Ik wil het ook gaan doen binnenkort :D

Max 15 minuten, langer hou ik echt niet vol.. Dit keer zal mijn eerste HIIT worden sinds tijden.. dus ik ben bang dat ik amper de 10 minuten haal.. maar m'n streef is 15 minuten lang stuk gaan.. :D

Max 15 minuten, langer hou ik echt niet vol.. Dit keer zal mijn eerste HIIT worden sinds tijden.. dus ik ben bang dat ik amper de 10 minuten haal.. maar m'n streef is 15 minuten lang stuk gaan.. :D

Oh ok, dus 15 minuten is eigenlijk echt veel? Welke vorm van hiit doe je? Succes, ben benieuwd :D

Terug
Naar boven