AndroidHealthClinic

HillR's trainingslog

iets met jimmies

Ik ga ervanuit dat ze dat wel langer dan 15 minuten volhoudt ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.626
Oh ok, dus 15 minuten is eigenlijk echt veel? Welke vorm van hiit doe je? Succes, ben benieuwd :D

Dat valt opzich mee, HIIT trainingen variëren tussen de 15 en 20 minuten. Ze zijn eigenlijk nooit langer dan 20 minuten, dan het niet echt meer een high intensity training als je dat zo lang vol kunt houden.

Ik weet alleen van mezelf dat mijn uithoudingsvermogen/conditie niet al te best is. Daarnaast doe ik het na m'n training, en ik stop mijn energie vaak helemaal in mijn training. Dus de kans is redelijk groot dat ik na 10 minuten al compleet uitgeteld ben.

Ik doe het op een ligfiets. Meeste kracht zit toch in m'n benen, die kunnen redelijk wat verdragen ;)

Dat valt opzich mee, HIIT trainingen variëren tussen de 15 en 20 minuten. Ze zijn eigenlijk nooit langer dan 20 minuten, dan het niet echt meer een high intensity training als je dat zo lang vol kunt houden.

Ik weet alleen van mezelf dat mijn uithoudingsvermogen/conditie niet al te best is. Daarnaast doe ik het na m'n training, en ik stop mijn energie vaak helemaal in mijn training. Dus de kans is redelijk groot dat ik na 10 minuten al compleet uitgeteld ben.

Ik doe het op een ligfiets. Meeste kracht zit toch in m'n benen, die kunnen redelijk wat verdragen ;)
Oh ja dat snap ik. Ik wil het ook na de training gaan doen, maar heb vandaag alvast even geoefend met fietsen. Dat lukte 12 minuten. Mijn conditie is ook niet al te best, maar het wordt al beter :D

Ja daarom :D Ik bench makkelijk 2x Hill en ik BB shrug rustig 3x Hill.. Just sayin' ;)

Tjees Pun... het was dan ook een grapje hé kerel ... srs busyness hiero

Gisteren trouwens nog een paper onder mijn neus gekregen dat HIIT beter is om conditie op te bouwen,
maar na 12 weken de controlgroup -3% extra hadden door LIT te gebruiken ;)

Conclusie? Conditie bouwen met HIIT, vetverbranden met LIT -> combi maken van beide ;)

• #1.630
Ohhh, its that time of the day again I see.. Ik moet altijd zoveel moeite doen om de liefde in mijn log te bewaren..

• #1.632
bench je tegenwoordig 200kg?

Aiiii :( my feels... so much hurt.. :dunno:

Tjees Pun... het was dan ook een grapje hé kerel ... srs busyness hiero

Gisteren trouwens nog een paper onder mijn neus gekregen dat HIIT beter is om conditie op te bouwen,
maar na 12 weken de controlgroup -3% extra hadden door LIT te gebruiken ;)

Conclusie? Conditie bouwen met HIIT, vetverbranden met LIT -> combi maken van beide ;)

Oh.. nice! LIT doe ik zo'n 3x per week, dus dat komt mooi uit! Ik ben alleen liever sneller klaar dan een uur lopen.. klinkt 15 min toch beter heh :roflol:

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Er is genoeg liefde hier hoor :eyebrow:

Als het er al was is het met je laatste post helemaal kapot gemaakt :(

Je wederhelft begint over 100kg aan Hill :D
Just sayin...:rolleyes:

• #1.635
Upperbody

Benchpress flat
1x10x20 opwarmen
1x5x30
1x5x32,5
1x5x35
1x5x37,5 laatste 3 met spot
1x8x30 laatste 2 met spot

Ik wilde laatste setje voor 40 gaan.. Merkte bij eerste setje 30 al dat dat er niet in zat.. Mn schouders konden de 30 nog maar net handelen.. Hatelijk die dingen.. Zijn echt zo gevoelig :rolleyes:

Db press incline
1x8x8
1x8x9
1x8x10

Tbar row
3x10x10

Tbar pulldown ofzoiets
1x10x20
1x10x25
1x10x30

Db curl
3x8x6

Cable pushdown rope
1x15x2,5
2x8x5

Machine crunch
3x10x20

Was beetje misselijk tijdens train en mn kracht was ver te zoeken.. Lately veel last van duizeligheid na mn sets als het echt zwaar gaat.. Heb best veel tijd nodig om bij te komen.. Cardio maar gelaten voor wat het was.. Ik was er wel klaar mee:o

Erg veel honger vandaag.. Cravings naar alles wat verboden is.. Mijn baas had boterkoek meegenomen naar het werk.. Dayummm wat heb ik me in moeten houden om niet een stukje te pakken. Gelukkig mocht ik niet een stukje van mn baas :roflol: "Nee, jij bent te goed bezig.. Geen boterkoek voor jou"..

Thats the spirit :D

Nice train hill, wel lkkr hoor boterkoek hebt wat gemist.

Leuke baas :D

Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (3 members and 0 guests)
VinnieVince, bricone, tremendes

wow

Leuk, die baas van jou :o.

Maare.. Nice train! En ach, die cardio.. Ben in een jaar wat dat betreft qua mening hard teruggekomen op cardio. Ben zelf van plan het alleen maar te gaan doen wanneer ik er echt niet meer omheen kan :).
Hellinglopen was wel altijd favoriet though..

Enne.. Weet alles van cravings, houd vol, er komt een einde aan :D.

Lekker getraind.
Nice een baas die zo met je meeleeft. :D

Ach.. die ene keer geen cardio.. Je hebt ook die boterkoek niet gehad tenslotte he. ;)

Toch nog beste tren hoor!
Toffe baas :D

Terug
Naar boven