Nice train hill, wel lkkr hoor boterkoek hebt wat gemist.
Thanks!! Ja poeh, I know.. Ik begin nu echt wel hele erge cravings te krijgen.. Toch ook wel een beetje gecheat dit weekend, maar wel binnen m'n kcal.
Leuke baas
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (3 members and 0 guests)
VinnieVince, bricone,
tremendes
wow
Hihi, tremendes
Leuk, die baas van jou

.
Maare.. Nice train! En ach, die cardio.. Ben in een jaar wat dat betreft qua mening hard teruggekomen op cardio. Ben zelf van plan het alleen maar te gaan doen wanneer ik er echt niet meer omheen kan

.
Hellinglopen was wel altijd favoriet though..
Enne.. Weet alles van cravings, houd vol, er komt een einde aan

.
Ja, haat aan cardio

Ik ben nu wel op het punt dat ik binnen deze 12 weken echt wat wil bereiken.
Lekker getraind.
Nice een baas die zo met je meeleeft.
Ach.. die ene keer geen cardio.. Je hebt ook die boterkoek niet gehad tenslotte he.
Thanks!
Toch nog beste tren hoor!
Toffe baas
Danku Rambo!
Maak je vanwege je schouders zulke kleine stukjes met de BP? Zou anders als het mogelijk is de 32,5 en 37,5 weglaten en direct 40 pakken. Dan ben je minder vermoeid voor je zware set
Op één of andere manier is het er in geslopen dat ik de Bench, Squat en Deadlift 5x5 doe. Vandaar.
Ik ga voorlopig de bench skippen. Het geeft veel te veel pressure op mijn schouders, waardoor ik die vaak niet echt meer kan trainen. Ik heb momenteel nog last in mijn schouders. Ik wil zo graag dat ze groeien.. Maar het enige wat ze doen is klagen
Even voorzichtig wel nu. Low kcal & training, zit maar een dunne lijn voordat je overtraind kan raken
Thanks Robke.. Ik zal het in de gaten houden!
Weekend
Afgelopen weekend liep alles anders dan gepland.. en zo ook het eten
Zaterdag was het allerslechtst
Mijn ontbijt begon goed met mijn shake.
Mijn lunch was Super varkenssaté met friet en salade

En als avondeten 1/3e pizza

.
Zondag ontbeten met een shake, lunch met een lekker broodje met kaas en rauwkost, en avondeten macaroni.
Ik ben met alles wel netjes binnen mijn kcal gebleven..
Cardio
Zondag heb ik een kleine 5km gewandeld in 45 minuten.
Vanochtend heb ik op nuchtere maag eveneens een kleine 5km gewandeld in 45 min.
Om jullie een klein idee te geven:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vanavond is het tijd voor lowerbody (omdat we afgelopen weekend niet getraind hebben), schuiven we het even zo door!