AndroidHealthClinic

HillR's trainingslog

Upperbody

Benchpress flat
1x10x20 opwarmen
1x5x30
1x5x32,5
1x5x35
1x5x37,5 laatste 3 met spot
1x8x30 laatste 2 met spot

Ik wilde laatste setje voor 40 gaan.. Merkte bij eerste setje 30 al dat dat er niet in zat.. Mn schouders konden de 30 nog maar net handelen.. Hatelijk die dingen.. Zijn echt zo gevoelig :rolleyes:

Thats the spirit :D

Maak je vanwege je schouders zulke kleine stukjes met de BP? Zou anders als het mogelijk is de 32,5 en 37,5 weglaten en direct 40 pakken. Dan ben je minder vermoeid voor je zware set

Even voorzichtig wel nu. Low kcal & training, zit maar een dunne lijn voordat je overtraind kan raken ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.643
Nice train hill, wel lkkr hoor boterkoek hebt wat gemist.

Thanks!! Ja poeh, I know.. Ik begin nu echt wel hele erge cravings te krijgen.. Toch ook wel een beetje gecheat dit weekend, maar wel binnen m'n kcal.

Leuke baas :D

Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (3 members and 0 guests)
VinnieVince, bricone, tremendes

wow

Hihi, tremendes :heart:

Leuk, die baas van jou :o.

Maare.. Nice train! En ach, die cardio.. Ben in een jaar wat dat betreft qua mening hard teruggekomen op cardio. Ben zelf van plan het alleen maar te gaan doen wanneer ik er echt niet meer omheen kan :).
Hellinglopen was wel altijd favoriet though..

Enne.. Weet alles van cravings, houd vol, er komt een einde aan :D.

Ja, haat aan cardio :o Ik ben nu wel op het punt dat ik binnen deze 12 weken echt wat wil bereiken.

Lekker getraind.
Nice een baas die zo met je meeleeft. :D

Ach.. die ene keer geen cardio.. Je hebt ook die boterkoek niet gehad tenslotte he. ;)

Thanks!

Toch nog beste tren hoor!
Toffe baas :D

Danku Rambo!

Maak je vanwege je schouders zulke kleine stukjes met de BP? Zou anders als het mogelijk is de 32,5 en 37,5 weglaten en direct 40 pakken. Dan ben je minder vermoeid voor je zware set

Op één of andere manier is het er in geslopen dat ik de Bench, Squat en Deadlift 5x5 doe. Vandaar.
Ik ga voorlopig de bench skippen. Het geeft veel te veel pressure op mijn schouders, waardoor ik die vaak niet echt meer kan trainen. Ik heb momenteel nog last in mijn schouders. Ik wil zo graag dat ze groeien.. Maar het enige wat ze doen is klagen :rolleyes:

Even voorzichtig wel nu. Low kcal & training, zit maar een dunne lijn voordat je overtraind kan raken ;)

Thanks Robke.. Ik zal het in de gaten houden!

Weekend

Afgelopen weekend liep alles anders dan gepland.. en zo ook het eten :o
Zaterdag was het allerslechtst :o

Mijn ontbijt begon goed met mijn shake.
Mijn lunch was Super varkenssaté met friet en salade :o En als avondeten 1/3e pizza :o.

Zondag ontbeten met een shake, lunch met een lekker broodje met kaas en rauwkost, en avondeten macaroni.

Ik ben met alles wel netjes binnen mijn kcal gebleven..

Cardio
Zondag heb ik een kleine 5km gewandeld in 45 minuten.
Vanochtend heb ik op nuchtere maag eveneens een kleine 5km gewandeld in 45 min.

Om jullie een klein idee te geven:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanavond is het tijd voor lowerbody (omdat we afgelopen weekend niet getraind hebben), schuiven we het even zo door!

:kiss:

dat is toch al vrij goed door gewandeld dan :)

je hebt op zondag een shake, broodje en wat macaroni op?

das nie veul

• #1.647
dat is toch al vrij goed door gewandeld dan :)

Thanks!

je hebt op zondag een shake, broodje en wat macaroni op?

das nie veul

Laat zeggen dat de shake en het broodje samen 500 kcal is. De macaroni (sorry pun :o) is pasta, met gehakt, groente, pot saus en geraspte kaas. Als ik nou zeg dat dat max 1000kcal is (weet ik veel), dan zit ik rond de 1500 kcal. Nou, dat is een goeie cutdag :D

Ligt eraan wat voor bord macaroni het was :D
Ik had echt heel erg honger, was echt een enormmmmmmm bord :o

Haha maar je hebt niet al je macaroni opgegeten he ;)

Je wandeld wel goed door!:D Ik heb een gemiddelde van 12 ongeveer :D (als de hond los is en ik er niet op hoef te wachten)

Goed bezig :D

PS: Ik krijg honger van jouw log :(

• #1.652
en hoeveel squat en dl je haar ? :trollface:

wist niet dat hill maar 40kg was

Erg bedankt voor jullie waardevolle bijdrage aan mijn log. Wordt erg gewaardeerd! :thumb:

Je wandeld wel goed door!:D Ik heb een gemiddelde van 12 ongeveer :D (als de hond los is en ik er niet op hoef te wachten)

Goed bezig :D

PS: Ik krijg honger van jouw log :(

Thanks! Dan hebben we samen honger, zou een moord plegen voor zo'n bord pasta nu .. :o

graag gedaan

no problemo

• #1.655
LOWERBODY

Front Squats
10x20
10x25
8x30

Reverse Hacksquat
10x20
10x30
10x40

Leg Extensions
15x20
12x25
12x25 ds 8x20 4x15

RDL
10x20
10x25
10x30

hip thrust
3x10x20

Moeizame tren.. Was behoorlijk misselijk al sinds begin van de middag en moest regelmatig mn eten wegslikken tijdens mn setjes.. Was niet van plan te trainen.. Maar toch even doorgezet! Achteraf wel een goed gevoel! Merk dat mijn benen echt strakker en minder fat worden! Awesome!

Goede training, goed dat je tog gegaan bent.

Top dat je toch gegaan bent! en een goeie train ook ondanks je misseijkheid.
Lekker dat je die vooruitgang ook zichtbaar merkt!

bah die misselijkheid klinkt niet best

strakkere benen klinkt dan weer wel super!

Inderdaad mooie training! Was je ziek of teveel gegeten van te voren?

In ieder geval beterschap als je ziek aan het worden bent

Moeizame tren.. Was behoorlijk misselijk al sinds begin van de middag en moest regelmatig mn eten wegslikken tijdens mn setjes.. Was niet van plan te trainen.. Maar toch even doorgezet! Achteraf wel een goed gevoel! Merk dat mijn benen echt strakker en minder fat worden! Awesome!

Dat dere dedication. Goed bezig hill :)

Terug
Naar boven