AndroidHealthClinic

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
Goede training, goed dat je tog gegaan bent.

Thanks! Gaf ook wel een beter gevoel!

Top dat je toch gegaan bent! en een goeie train ook ondanks je misseijkheid.
Lekker dat je die vooruitgang ook zichtbaar merkt!

bah die misselijkheid klinkt niet best

strakkere benen klinkt dan weer wel super!

Thanks Girls!

Inderdaad mooie training! Was je ziek of teveel gegeten van te voren?

In ieder geval beterschap als je ziek aan het worden bent

Ik heb cheape blikjea colalight gedronken in de middag.. Is de enige verklaring die ik heb.. Was al misselijk voordat ik mn preworkout meal naar binnen schoof, had er behoorlijk moeite mee om het op te eten :rolleyes:

Ga er niet vanuit dat ik ziek wordt.. Helemaal geen tijd voor!

Dat dere dedication. Goed bezig hill :)
Thanks vinnie!

nice!

Goed bezig, toch gaan ondanks je je beroerd voelt! Dat is inderdaad dedication, je weet waar je het voor doet, al is het niet altijd makkelijk :).
Hoop dat je je vandaag weer helemaal fit voelt en dat het inderdaad aan het blikje cola lag?

Nice girl! Respect dat je toch gegaan bent :thumbs:

kijk uit dat je eten er niet uitkomt, ik heb dat wel een keer gehad. wou toen ook perse trennen terwijl ik me niet lekker voelde, heb toen training moeten stoppen en heb midden op een druk plein me eten er uit staan gooien :roflol:

Dat dere dedication Joost :D

Viespeuk! :p

• #1.667
Goed bezig, toch gaan ondanks je je beroerd voelt! Dat is inderdaad dedication, je weet waar je het voor doet, al is het niet altijd makkelijk :).
Hoop dat je je vandaag weer helemaal fit voelt en dat het inderdaad aan het blikje cola lag?

Vandaag ben ik weer helemaal de oude! :D

kijk uit dat je eten er niet uitkomt, ik heb dat wel een keer gehad. wou toen ook perse trennen terwijl ik me niet lekker voelde, heb toen training moeten stoppen en heb midden op een druk plein me eten er uit staan gooien :roflol:

Heh bah....:roflol:

Ik ben wel heel goed in het wegslikken :o Ik ben niet zo'n ster in overgeven, dus kan het meestal wel inhouden :o

I can confirm :$

• #1.670
Haha.. verdomme.. Het is nog vroeg.. moet ik nu al gaan nadenken over hoe ik de dingen het beste kan formuleren .. :roflol:

Ik eet veel zoete dingen in mijn Bulk.. Volgens mij heeft het nog nooit zo lekker gesmaakt :$

Lol arme Hill, daar gaat je log weer :roflol:

• #1.676
Ik ben 12 en wat is dit?

• #1.678
UPPERBODY

Vandaag had ik echt superveel zin om te gymmen.. Nottttt:o
Ik heb echt sinds paar dagen superveel honger., niet te harden.. Dus voor komend weekend heb ik lekkere cheats ingepland om mij voor het verkeerde pad te behoeden. Ben bang dat als ik het tot november uitstel ik een cheatrage krijg en ongemotiveerd raak..:o dusss.. Schepsnoep, ben en jerry ijs en broodjes met kaas Mmmhm. Wel zoveel mogelijk binnen mn kcal/onderhoud...

Db flyes incline
1x8x6 te zwaar begonnen
2x8x5 much better (p*ssy weights)

Machine press
3x8x10

Stupid. Had me voorgenomen geen presses meer te doen ivm mijn schouder. Schouder voelde al kut aan, maar om het bij 1 setje te laten vond ik ook weer zowat..

BOR
1x8x20
2x8x25

Lat pulldown
1x8x20
1x8x25
1x8x30

Seated cable row
3x8x20

Db kickback
3x8x5

Cable pushdown
1x8x5
2x8x7,5

Dat was t alweer., besloten schouders over te slaan aangezien t irriteert.. Maar weer even wat rust pakken,. Overall.. Begin nu al pijntjes hier en daar te krijgen :roflol: wil soms denk ik teveel te snel., jammer dat je lichaam dan niet meewerkt!
Morgen lekker rust!

Kusjessss

had ik je al gevraagd waar je schouder pijn doet en je advies gegeven ?

kan al die logjes niet meer bijhouden srs

Bekend met cheatrages; ziet schepsnoep staan en kijkt meteen op de klok.
Helaas is de kruidvat gesloten om 20:00, anders was het raak :(

Terug
Naar boven