MuscleMeat

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
had ik je al gevraagd waar je schouder pijn doet en je advies gegeven ?

kan al die logjes niet meer bijhouden srs

Haha nee ;)

Mn schouder doet binnenin zeer. En voel het met name met benchpressen. Voel mn chest dan helemaal niet alleen een zeurende pijn binnenin schouder. Zal echt overbelasting zijn oid..

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Bekend met cheatrages; ziet schepsnoep staan en kijkt meteen op de klok.
Helaas is de kruidvat gesloten om 20:00, anders was het raak :(

Haha erg heh.. Ik kan me altijd vrij goed inhouden.. Maar er zijn nu weinig momenten dat ik niet aan vreterij denk.. Had gehoopt dat t wel weer weg zou trekken.. Maar heb echt sugarneedddd.

Dusja dan maar even een cheat inplannen binnen onderhoud, en de rest vd week iets lager in kcal om dat weer op te vangen.. Ik voel me wel nu al schuldig over mn cheats :/ zo irritant

Wat voor mij hielp was om de cheats in te plannen op momenten dat het kon.
Bijvoorbeeld direct na de training wat suikers, dan trakteerde ik mezelf altijd op snoep/ijs/zoetigheid, omdat suikers dan wel kunnen imo.
Heb je toch je 'cheat' gehad en als je niet te ver doordraait kun je het vaststellen op 250-400 kcal.
Maar goed, ik ben sowieso fan van 'IIFYM', ik zou zomaar na iedere training 400 kcal wegvreten aan snoep en mezelf kunnen overtuigen dat het geen enkel probleem is, ook niet in de cut :o

Ook droge biscuitjes zijn complexe carbs die prima in een schema passen, alhoewel niet iedereen die koekjes zo lekker vind als ik.

UPPERBODY

Vandaag had ik echt superveel zin om te gymmen.. Nottttt:o
Ik heb echt sinds paar dagen superveel honger., niet te harden.. Dus voor komend weekend heb ik lekkere cheats ingepland om mij voor het verkeerde pad te behoeden. Ben bang dat als ik het tot november uitstel ik een cheatrage krijg en ongemotiveerd raak..:o dusss.. Schepsnoep, ben en jerry ijs en broodjes met kaas Mmmhm. Wel zoveel mogelijk binnen mn kcal/onderhoud...

Db flyes incline
1x8x6 te zwaar begonnen
2x8x5 much better (p*ssy weights)

Machine press
3x8x10

Stupid. Had me voorgenomen geen presses meer te doen ivm mijn schouder. Schouder voelde al kut aan, maar om het bij 1 setje te laten vond ik ook weer zowat..

BOR
1x8x20
2x8x25

Lat pulldown
1x8x20
1x8x25
1x8x30

Seated cable row
3x8x20

Db kickback
3x8x5

Cable pushdown
1x8x5
2x8x7,5

Dat was t alweer., besloten schouders over te slaan aangezien t irriteert.. Maar weer even wat rust pakken,. Overall.. Begin nu al pijntjes hier en daar te krijgen :roflol: wil soms denk ik teveel te snel., jammer dat je lichaam dan niet meewerkt!
Morgen lekker rust!

Kusjessss

Ohoh lekker ding ben je ook.. Geen presses doen he?! Nee, zal niet pressen! Waar begint Hill mee?! MP :D
Vandaag lekker rust :kiss:

Haha nee ;)

Mn schouder doet binnenin zeer. En voel het met name met benchpressen. Voel mn chest dan helemaal niet alleen een zeurende pijn binnenin schouder. Zal echt overbelasting zijn oid..

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Haha erg heh.. Ik kan me altijd vrij goed inhouden.. Maar er zijn nu weinig momenten dat ik niet aan vreterij denk.. Had gehoopt dat t wel weer weg zou trekken.. Maar heb echt sugarneedddd.

Dusja dan maar even een cheat inplannen binnen onderhoud, en de rest vd week iets lager in kcal om dat weer op te vangen.. Ik voel me wel nu al schuldig over mn cheats :/ zo irritant

Je gaat onwijs lekker met je cut, ik kan me niet herinneren dat ik zoveel progressie heb gezien in zo'n korte tijd, dus zeker niet schuldig voelen over komend weekend. Cheaten met verstand en gewoon lekker genieten!

Ik voel me altijd schuldig NA mn cheats:( 2x big tasty met bacon & 4 mc chickens.. voel ik me vies en vadsig :(

Ik voel me altijd schuldig NA mn cheats:( 2x big tasty met bacon & 4 mc chickens.. voel ik me vies en vadsig :(

Dan vreet je ook zo'n 2500 kcal aan troep weg en 't vult ook nog es niet :p Schiet ook niet op zoiets want erna hou je gewoon zin in suikers en vette zooi ( ik iig wle ).

Herkenbaar, als je eenmaal in je hoofd hebt zitten dat je toe bent aan een cheat kan je nergens anders meer aan denken..
Voel me zelf na een cheat ook bijna altijd schuldig :o.

Als ik een lepel pak om een pot pindakaas leeg te schransen weet ik dat het zo ver is. M.O.E.T. dan gewoon een cheat inplannen, anders ga ik de keukenkastjes af :p.
(Mag niet klagen, dit heb ik ongeveer eens per maand, ik cheat dan ook gemiddeld eens per maand. Maar dan wel goed: meestal all-you-can-eat sushi ofzo).
Tot nu toe twee ongelofelijk heerlijk cheat-dagen gehad. Dan pak ik ook heel de dag alleen maar waar ik zin in heb. Werkt voor mij wel. Kom er geen gram van aan en kan dan vaak weer ruim een maand vooruit :).

.. En: lekkere train. Geen zin hebben en toch gaan: karakter! :)

Jammer van je schouder, ff rustig aan doen
hhnnnnggg schepsnoep hou op... :meal:
So much cravings... :(

• #1.688
Wat voor mij hielp was om de cheats in te plannen op momenten dat het kon.
Bijvoorbeeld direct na de training wat suikers, dan trakteerde ik mezelf altijd op snoep/ijs/zoetigheid, omdat suikers dan wel kunnen imo.
Heb je toch je 'cheat' gehad en als je niet te ver doordraait kun je het vaststellen op 250-400 kcal.
Maar goed, ik ben sowieso fan van 'IIFYM', ik zou zomaar na iedere training 400 kcal wegvreten aan snoep en mezelf kunnen overtuigen dat het geen enkel probleem is, ook niet in de cut :o

Ook droge biscuitjes zijn complexe carbs die prima in een schema passen, alhoewel niet iedereen die koekjes zo lekker vind als ik.

Dat is wel nice als je het zo kan doen! Ik kan daar niet mee omgaan.. For sure dat ik alleen maar cheats inplan iifym :roflol:

Plus dat 400 kcal bij mij een kwart van mijn hele schema is.. :(

Ohoh lekker ding ben je ook.. Geen presses doen he?! Nee, zal niet pressen! Waar begint Hill mee?! MP :D
Vandaag lekker rust :kiss:

Je gaat onwijs lekker met je cut, ik kan me niet herinneren dat ik zoveel progressie heb gezien in zo'n korte tijd, dus zeker niet schuldig voelen over komend weekend. Cheaten met verstand en gewoon lekker genieten!

Aww, blij dat jij het ziet :heart: Hopelijk zit alles er na het weekend niet gelijk weer aan :roflol:

Ik ook hoor! Maar nu ik weet dat ik het weekend mag cheaten, voel ik me er nu al rot over :roflol: Ik heb een beetje een sick mind betreffende eten..

Dan vreet je ook zo'n 2500 kcal aan troep weg en 't vult ook nog es niet :p Schiet ook niet op zoiets want erna hou je gewoon zin in suikers en vette zooi ( ik iig wle ).

Haha, dat zijn meer kcal dan ik op een dag mag... I cry.

Herkenbaar, als je eenmaal in je hoofd hebt zitten dat je toe bent aan een cheat kan je nergens anders meer aan denken..
Voel me zelf na een cheat ook bijna altijd schuldig :o.

Als ik een lepel pak om een pot pindakaas leeg te schransen weet ik dat het zo ver is. M.O.E.T. dan gewoon een cheat inplannen, anders ga ik de keukenkastjes af :p.
(Mag niet klagen, dit heb ik ongeveer eens per maand, ik cheat dan ook gemiddeld eens per maand. Maar dan wel goed: meestal all-you-can-eat sushi ofzo).
Tot nu toe twee ongelofelijk heerlijk cheat-dagen gehad. Dan pak ik ook heel de dag alleen maar waar ik zin in heb. Werkt voor mij wel. Kom er geen gram van aan en kan dan vaak weer ruim een maand vooruit :).

.. En: lekkere train. Geen zin hebben en toch gaan: karakter! :)

Haha dat ken ik! Al hoewel ik mezelf wel redelijk in kan houden en nooit kastjes afga.. plus dat er nooit iets lekkers in mijn kastjes te vinden is .. :roflol:

Ik merk wel bij mezelf dat het verband houdt met moe zijn. Als ik moe ben, niet voldoende rust krijg, dan begin ik me zelf zielig te voelen en wil ik eten.. :o Vandaag voel ik me vrij fit en kan die hele cheat me gestolen worden. Best raar! Ik ga er gewoon lekker van genieten het weekend.

De rest van deze week zal ik mijn kcal lager houden, rond de 1500 op rustdagen, en 1600/1700 op trainingsdagen. Dan is mijn weektotaal aan kcal wat beter.. :o

Jammer van je schouder, ff rustig aan doen
hhnnnnggg schepsnoep hou op... :meal:
So much cravings... :(

Thanks.. zal ik doen!

Echt he.. er is ook niets waar ik zo'n zin in heb als schepsnoep.. Van die lekkere kersen enzo..
We gaan lekker naar een dure snoepwinkel.. en eatttttt allllll de candyyyyyyyyyyy :o

Sorry Rambo :o

Thanks.. zal ik doen!

Echt he.. er is ook niets waar ik zo'n zin in heb als schepsnoep.. Van die lekkere kersen enzo..
We gaan lekker naar een dure snoepwinkel.. en eatttttt allllll de candyyyyyyyyyyy :o

Sorry Rambo :o

Wanneer gaan we!? :D :meal:

ik cheat alla dayyy, lekker man (vrouw)

Shoulder towel dislocations, pull aparts en facepulls doen ----> weg schouderpijjn

• #1.693
pijn binnen in je schouders is vaak wel overbelasting..

las hier iets over:

http://www.onehealthphysio.com.au/lateral-raises/

Thanks!

Zaterdag!

ik cheat alla dayyy, lekker man (vrouw)

Hnnnggg, jealous!

Shoulder towel dislocations, pull aparts en facepulls doen ----> weg schouderpijjn

Thanks! Ik ken ze! Moet ze inderdaad weer even gaan toevoegen..

Het is alleen zo lullig.. ik sport pas weer 3/4 weken fanatiek.. en ze sputteren nu al tegen... :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Dat is wel nice als je het zo kan doen! Ik kan daar niet mee omgaan.. For sure dat ik alleen maar cheats inplan iifym :roflol:

Plus dat 400 kcal bij mij een kwart van mijn hele schema is.. :(

zoooo herkenbaar

daffy's tips zijn wel fijn hoor! hier helpt dat erg. Juist nu je pas 3/4 weken weer serieus traint is het niet gek dat het begint te zeuren, de gewenning zit er ook minder in dan he!

is er ondertussen al wat spam op om te reageren?

• #1.696
Ehm... het is woensdag? :heart:

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

zoooo herkenbaar

daffy's tips zijn wel fijn hoor! hier helpt dat erg. Juist nu je pas 3/4 weken weer serieus traint is het niet gek dat het begint te zeuren, de gewenning zit er ook minder in dan he!

Ja hij heeft gelijk! En ik weet dat het helpt.. ben vaak te lui.. :eek:

Dat klinkt wel logisch ook he, dat ze de gewenning kwijt zijn en gelijk janken. Zal hopelijk snel over zijn!

haha idd! krijg altijd alleen maar meer zin in zooi als ik gecheat heb. vooral carbs
hnnnnnnnng

Thanks!

Zaterdag!

Hnnnggg, jealous!

Thanks! Ik ken ze! Moet ze inderdaad weer even gaan toevoegen..

Het is alleen zo lullig.. ik sport pas weer 3/4 weken fanatiek.. en ze sputteren nu al tegen... :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Teveel chest en voorkant schouders in verhouding tot bovenrug en achterkant schouders is ook een bekende oorzaak

Hey Hillie ^^

Terug
Naar boven