MuscleMeat

HillR's trainingslog

Haha dat ken ik! Al hoewel ik mezelf wel redelijk in kan houden en nooit kastjes afga.. plus dat er nooit iets lekkers in mijn kastjes te vinden is .. :roflol:

Ik merk wel bij mezelf dat het verband houdt met moe zijn. Als ik moe ben, niet voldoende rust krijg, dan begin ik me zelf zielig te voelen en wil ik eten.. :o Vandaag voel ik me vrij fit en kan die hele cheat me gestolen worden. Best raar! Ik ga er gewoon lekker van genieten het weekend.

Heb ook niets "slechts" in kastjes staan, maar, tsja, die pot pindakaas dan dus :rolleyes:.

Hier precies hetzelfde.. Als ik moe ben heb ik standaard zin om te cheaten. Doordeweeks als ik van stage terugkom en helemaal kapot ben wil ik maar één ding: pizza! :o
Als ik overdag zin heb om te cheaten komt dat 90% van de keren door verveling of dorst..

Maar ja, verstand en gevoel, twee verschillende dingen die niet altijd te rijmen zijn ;).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
UPPERLOWERVANALLESWATBODY

Reverse hacksquat
1x10x20
1x10x30
1x10x40
1x10x50

Legpress 45gr
1x10x70
1x10x100
1x10x120

Reverse fly (achterkant schouders)
1x10x5
2x10x10

Legextensions
1x10x25
1x10x30
1x10x40 PR

BOR
1x12x20
1x12x25
1x12x30

Cable flyes
3x8x5

Hip thrust
3x10x40 PR

Lekkere training! De extra rust heeft me goed gedaan! Nu wel erg last van mn knieën, zal door hacksquat komen..

Cheattttttday!

Hele week naar uitgekeken, en nu heb ik gewoon zin in mn shake als ochtend eten... :rolleyes: weird!

Hnngggg lekker avondje met PR's hotty! Was een heerlijke trennn.. :kiss: :kiss:

lkkre prs

Lekkere tren!!! :kiss:

goeie UPPERLOWERVANALLESWATBODY training!

Yeahh PR op hip trusts!
Glutes of glory voor Hill [emoji1]

Mooie training Hillrs. En Hiptrust emt 40kg pffff strong

lekker die benendruk

Volgens mij wil je dat ik een weerwolfspel organiseer is het niet?

Geniet van je cheat!

goeie vanalleswatbody

• #1.713
Cheatweekend

Mhm, wat had ik er naar uitgekeken zeg.. Ik had heel wat eten op de planning staan:

Pepernoten / chocoladepepernoten
Chips
Schepsnoep
Chocola
M&M's
Ben en Jerry's ijs
Patat/frikandel speciaal
Cake
Taart
Broodjes met kaas en met cheddar
Pizza

En ik ben vast nog wat dingetjes vergeten..

Ben er helemaal niet aan toegekomen om van alles wat op te eten.. Heel veel dingen niet gehad, of maar één hapje ofzo :roflol:

Ik keek er zo naar uit, maar mijn lijf was de hele zondag nog amused van al het vet.. :roflol:
Toch wel heerlijk genoten, en for sure dat ik er nu weer tegen aan kan!

Time to burn the fat!

Vanavond upperbody! :D

hnnggg, ik wil ook telkens een cheatday inlassen, maar ben de afgelopen weken bijna elk weekend al uit eten geweest, is ook redelijk cheat :mad:

• #1.715
Hnngggg lekker avondje met PR's hotty! Was een heerlijke trennn.. :kiss: :kiss:

Dankje sexy! It was!

goeie UPPERLOWERVANALLESWATBODY training!

Thanks guys!

Yeahh PR op hip trusts!
Glutes of glory voor Hill [emoji1]

:o:o Yeah baby!

Mooie training Hillrs. En Hiptrust emt 40kg pffff strong

Thanks! Was best te doen die 40kg!

Dank Vinnie! Voelde goed!

Volgens mij wil je dat ik een weerwolfspel organiseer is het niet?

:o

Dankje! Zeker gedaan!

Dank!

Hoor je wel vaker van de knie & hacksquat probleem... misschien eens een andere voetpositie proberen ofzo?

Lol je cheatlijstje lijkt verdacht veel op de mijne, minus de pizza en cheddar :D
Fat monday morning... :(

Hoor je wel vaker van de knie & hacksquat probleem... misschien eens een andere voetpositie proberen ofzo?

Het gaat wel om de Reverse Hacksquat :p

Ik moet ook echt wel een goed warm up setje draaien, want ik heb ook wel wat last van de linkerknie bij deze oefening. Hopelijk went het wat, want ik vind het echt een hele leuke oefening, waar je echt full r*tard op kunt gaan.

Het gaat wel om de Reverse Hacksquat :p

Ik moet ook echt wel een goed warm up setje draaien, want ik heb ook wel wat last van de linkerknie bij deze oefening. Hopelijk went het wat, want ik vind het echt een hele leuke oefening, waar je echt full r*tard op kunt gaan.

Probeer dan een Reverse Reverse Hacksquat te doen :p

Vraag is of je wel wilt als het went. Als iets pijnlijk is qua machines, is dat ook vaak een teken dat die bewegingsbaan
niet ideaal is voor jouw lichaam. En ligt het gevaar voor een blessure op de loer

Probeer dan een Reverse Reverse Hacksquat te doen :p

Vraag is of je wel wilt als het went. Als iets pijnlijk is qua machines, is dat ook vaak een teken dat die bewegingsbaan
niet ideaal is voor jouw lichaam. En ligt het gevaar voor een blessure op de loer

Haha dat is inderdaad een idee.. Maar die Rev Reverse HackSquat die is nogal prehistorisch bij Prim :o En ik vind het net zo'n leuke oefening de Reverse HackSquat.. :D

Terug
Naar boven