XXL Nutrition

Hitman goes Las Vegas??

Ff een kleine update.
Het ziet er naar uit dat mijn kleine blessure goed hersteld is. Een paar dagen rust heeft wel goed gedaan. Gisteren borst en triceps getraind en dat ging prima.
Vanmiddag met Reus de benen goed aangepakt. Benen waren goed vol en de pomp zat er goed in.
Vandaag ook weer ff gemeten en gewogen.
2 kilo erbij en 0.5% BF eraf, daardoor zit ik nu op 110,3 kilo en een BF van 10,5%.
Moet zeggen dat clean bulken mij prima bevalt.
Lager moet ik ook niet gaan zitten met mijn BF, want ik heb nog 10kilo te gaan.
Als we geleidelijk gewicht kunnen gainen en mijn BF stabiel kunnen houden ben ik straks zeer tevreden.
Des te minder ik er straks af hoef te trainen.

Sjezus! Ik breng de kleine meid naar bed en loop met haar in de armen de trap op. Schiet me in mijn rechter bovenbeen toch ff de kramp erin, niet normaal. Ik loop al vanaf het moment van instappen in de auto vanaf de sportschool met zeer vermoeide benen rond maar dat het zo erg was:D
Even gewacht en vervolgens de wandeling naar boven afgemaakt:o
Zo dat wou ik ff kwijt;)

• Topic Starter Topic Starter
Sjezus! Ik breng de kleine meid naar bed en loop met haar in de armen de trap op. Schiet me in mijn rechter bovenbeen toch ff de kramp erin, niet normaal. Ik loop al vanaf het moment van instappen in de auto vanaf de sportschool met zeer vermoeide benen rond maar dat het zo erg was:D
Even gewacht en vervolgens de wandeling naar boven afgemaakt:o
Zo dat wou ik ff kwijt;)

Haha.. had ik ook een paar keer vandaag.
Lag ik ook op de bank, ff mijn benen strekken en in beide benen de kramp erin.
Leek net of alles op slot ging. Voelde wel ff k*t, maar tegelijk ook wel lekker:D
Maarja was ook een goede beentraining he.
Squatten, hacksquat reversed, hacksquat en dan leg extensions. Het is nu 22.30uur en ik voel nog steeds tintelingen:D

Haha.. had ik ook een paar keer vandaag.
Lag ik ook op de bank, ff mijn benen strekken en in beide benen de kramp erin.
Leek net of alles op slot ging. Voelde wel ff k*t, maar tegelijk ook wel lekker:D
Maarja was ook een goede beentraining he.
Squatten, hacksquat reversed, hacksquat en dan leg extensions. Het is nu 22.30uur en ik voel nog steeds tintelingen:D

Tintelingen in je benen mag ik hopen?:D

Hello Hitman this is Ben, (Sorry I do not speak Dutch)
just give you a little update on our (Astrid and I)show the B&A International Classics in Las Vegas.I hope you train hard and you stay healthy! Looking forward to meet you.All the best for you from Las Vegas.

Important changes at the B&As :

The overall winner Women/Figure/Men
can chose to drive home their new car or can take a $10000 Sponsorship
paid in cash and full that night!
B&A International Classics The Show for the Athletes!

Become a TV Fitness Show Star!
We will cast a female and a male Athlete from the B&A International Classics
to have their own TV Fitness Show in Los Angeles CA.
The Athletes will be chosen by looks and personality and not by placing!!!
So you wanna be famous? Here is your chance!!! Check homepage!

B&A INTERNATIONAL CLASSICS 2008

Ben

Terug
Naar boven