dat is een hele vooruitgang tov je laatste foto's

Zet je ook nog nieuwe in je gallery?ben wel s benieuwd
Thx man,
Voorlopig ff geen pics meer. De volgende keer als ik pics upload zullen die hopelijk van de wedstrijd zijn

Een paar dagen rust doet wel goed voor mijn biceps, voelt nu wel goed aan. Ik ga er vanuit dat ik volgende week er geen last meer van heb.
Wat mijn gewicht en BF op dit moment is weet ik niet exact, als ik weer bij mijn coach ben zal ik opnieuw even meten en wegen.
Ik hou de weegschaal maar aan die op de sportschool staat, want als ik me weeg op 3 verschillende weegschalen, krijg ik ook 3 verschillende gewichten te zien.

Gewicht gainen gaat geleidelijk, gemiddeld een kilo in de 2 weken.
Op zich niet verkeerd, gezien ik ook mijn BF stabiel weet te houden.
We hebben nog een tijdje voor de boeg, dus moet wel goed komen.
Om mijn calorie inname hoog te houden gebruik ik ook een tijdje weightgainers.
Heb diverse merken uitgeprobeerd; MetRX, Muscle Tech, XXL, Performance.
Allemaal 1 voor 1 goede merken, waarbij eerlijk is eerlijk XXL altijd hoog blijft scoren. Ik kijk natuurlijk vaak naar de voedingswaardes per 100gr en of de amino's die er inzitten hoog gedoseerd zijn. Daarom staat XXL hoog op mijn lijst.
Maar zoals jullie ook wel weten kunnen sommige weightgainers ook zwaar op de maag liggen, zeker als je rond de 6000kcal zit.
Daarom wou ik eens de nieuwe gainer van Nature's Best uitproberen. Massgain.
In 1 woord: super.
Mixt heel makkelijk, drinkt heel makkelijk, lekkere smaken (keer wat anders dat vanille en banaan) en ligt absoluut niet zwaar op de maag.
Lijkt eerder wel een light drank.
Absoluut voor herhaling vatbaar. Heb nu de frambozen smaak, jammie...
Effe iets anders, stel je krijgt de mogelijkheid om een gym over te nemen. Een hardcore gym mag je wel zeggen.
Als je het opnieuw zou inrichten welk merk apparaten zou je er in willen hebben. En wat er absoluut niet ontbreken.
Zelf ben ik grote fan van panatta.
Untitled Document
Of hebben jullie nog betere merken.
Indien je er een link bij zou kunnen toevoegen, graag!