AndroidHealthClinic

Hitman goes Las Vegas??

ziet er netjes uit! gaat helemaal goed komen..

• Topic Starter Topic Starter

Idd ben gek op p*ssy's....
Jammer genoeg wegens wisselende roosters deze week niet samen kunnen trainen met Reus, volgende week maar goed maken.
Zometeen de rug ff goed aanpakken, waarbij de extra nadruk leggen op de dikte.
Had een paar weken een dipping riem besteld, nog steeds niet binnen:mad:
Paar keer mailkontakt gehad met FS, maar elke keer wel een smoesje...
Heb ze maar gemaild dat ik het voor de weekend wil, anders maar het geld weer terug storten.
Maar goed we laten ons dag niet verpesten, the show must go on!!!

poster 24x36.pdf

Scroll ff naar beneden en download file.
De officiele wedstrijdposter.

Kleine update,

Vorige week zat ik op 107,3kilo. Ik merkte wat stagnatie in mijn gains.
Door wat omstandigheden heb ik een paar dagen niet voldoende kunnen eten, wat weer natuurlijk invloed had op mijn gains.
Toch werd het weer hoog tijd op mijn voeding weer eens onder de loep te nemen.
Dankzij een mooi voedingsschema (thx to Reus) heb ik de calorieen flink moeten opschroeven. Ik kijk het een tijdje aan, wil natuurlijk ook niet te snel stijgen in BF.
Als je traint met Reus moet je ook eten als een Reus:D
Ik kijk het een tijdje aan wat het doet voor mijn BF en doel is om eind van deze week op 109 kilo te zitten.
Keep u updated...

Zit nu al een paar dagen op ruim 6000kcal. Om exact aan te geven 6044kcal.
Zoals ik al eerder zei, trainen met Reus vergt eten als een reus.:D
Dat mijn gewicht is gestegen is ook wel een beetje aan mijn dikke kop te zien:p, maar morgen hopelijk even meten en wegen.
Kijken wat het doet voor mijn BF.
Daarvoor zat ik op de 4500kcal.
Voel me er lekker bij, af en toe natuurlijk wel een vol gevoel, maar gewoon doorzetten.
Mocht het zo zijn dat ik te snel stijg met mijn BF, dan kunnen we altijd wel wat kleine aanpassingen invoeren in mijn voedingsschema.
Waar ik wel een beetje van baal is dat ik voor de zomervakantie 11 broeken had laten innemen (zat toen op 93kilo). Die zitten bij nu al bijna te krap,dus binnenkort maar weer een nieuwe broeken inslaan.
Tis toch ook een dure sport he.

Vanavond samen de armen trainen. I can't wait;)

Vanavond samen de armen trainen. I can't wait;)

Pomp zit er nog goed in, lekkere training.
Vandaag weer gemeten en gewogen.
Zoals ik al eerder zei bleef ik steken op 107,3kilo met 12,9%.
Dus heb ik maar mijn dieet opnieuw onder de loep genomen.
Ik dacht dus dat het vele eten misschien ook wel mijn BF zou laten stijgen, maar integendeel BF is gedaald.
Zit nu op 108,3 kilo met 11%. Bijna 2% gedaald en toch een kilo winst.
We geloofden het eerst niet, toch maar opnieuw ff meten, maar toch bleek het te kloppen.
Dus al dat vele eten heeft dus mijn metabolisme ook flink opgeschroefd.
Dus we blijven nog voorlopig doorgaan.

Kleine blessure

Sinds een weekje of twee had ik al last van mijn linkerbiceps.
Waarschijnlijk tijdens een van mijn biceps trainingen iets te zwaar getraind, want voelde toen al wat steken.
Ik merk gewoon dat ik elke keer tijdens het optillen van het gewicht een stekende pijn kreeg. Zelf tijdens het zwemmen (baantjes trekken) schoot de pijn er gelijk in.
Begint nu toch best wel irritant te worden, dus ik denk maar ff een pauze in te lasten.
Arm is aan de binnenkant ook een klein beetje blauw, wat misschien wel duidt op een kleine scheuring, maar of dat het ook is weet ik niet. Ik probeer het eerst wel met een weekje rust.
Zal masseren helpen jongens. Morgen zal ik mijn coach ff bellen en overleggen wat wijsheid is.

Netjes !!!!

k*t voor je man .hoop dat je snel weer de oude bent

dat is een hele vooruitgang tov je laatste foto's :thumbup:
Zet je ook nog nieuwe in je gallery?ben wel s benieuwd

dat is een hele vooruitgang tov je laatste foto's :thumbup:
Zet je ook nog nieuwe in je gallery?ben wel s benieuwd

Thx man,

Voorlopig ff geen pics meer. De volgende keer als ik pics upload zullen die hopelijk van de wedstrijd zijn;)
Een paar dagen rust doet wel goed voor mijn biceps, voelt nu wel goed aan. Ik ga er vanuit dat ik volgende week er geen last meer van heb.
Wat mijn gewicht en BF op dit moment is weet ik niet exact, als ik weer bij mijn coach ben zal ik opnieuw even meten en wegen.
Ik hou de weegschaal maar aan die op de sportschool staat, want als ik me weeg op 3 verschillende weegschalen, krijg ik ook 3 verschillende gewichten te zien.:D
Gewicht gainen gaat geleidelijk, gemiddeld een kilo in de 2 weken.
Op zich niet verkeerd, gezien ik ook mijn BF stabiel weet te houden.
We hebben nog een tijdje voor de boeg, dus moet wel goed komen.
Om mijn calorie inname hoog te houden gebruik ik ook een tijdje weightgainers.
Heb diverse merken uitgeprobeerd; MetRX, Muscle Tech, XXL, Performance.
Allemaal 1 voor 1 goede merken, waarbij eerlijk is eerlijk XXL altijd hoog blijft scoren. Ik kijk natuurlijk vaak naar de voedingswaardes per 100gr en of de amino's die er inzitten hoog gedoseerd zijn. Daarom staat XXL hoog op mijn lijst.
Maar zoals jullie ook wel weten kunnen sommige weightgainers ook zwaar op de maag liggen, zeker als je rond de 6000kcal zit.
Daarom wou ik eens de nieuwe gainer van Nature's Best uitproberen. Massgain.
In 1 woord: super.
Mixt heel makkelijk, drinkt heel makkelijk, lekkere smaken (keer wat anders dat vanille en banaan) en ligt absoluut niet zwaar op de maag.
Lijkt eerder wel een light drank.
Absoluut voor herhaling vatbaar. Heb nu de frambozen smaak, jammie...

Effe iets anders, stel je krijgt de mogelijkheid om een gym over te nemen. Een hardcore gym mag je wel zeggen.
Als je het opnieuw zou inrichten welk merk apparaten zou je er in willen hebben. En wat er absoluut niet ontbreken.
Zelf ben ik grote fan van panatta.
Untitled Document
Of hebben jullie nog betere merken.
Indien je er een link bij zou kunnen toevoegen, graag!

Ff een kleine update.
Het ziet er naar uit dat mijn kleine blessure goed hersteld is. Een paar dagen rust heeft wel goed gedaan. Gisteren borst en triceps getraind en dat ging prima.
Vanmiddag met Reus de benen goed aangepakt. Benen waren goed vol en de pomp zat er goed in.
Vandaag ook weer ff gemeten en gewogen.
2 kilo erbij en 0.5% BF eraf, daardoor zit ik nu op 110,3 kilo en een BF van 10,5%.
Moet zeggen dat clean bulken mij prima bevalt.
Lager moet ik ook niet gaan zitten met mijn BF, want ik heb nog 10kilo te gaan.
Als we geleidelijk gewicht kunnen gainen en mijn BF stabiel kunnen houden ben ik straks zeer tevreden.
Des te minder ik er straks af hoef te trainen.

Hitman, hammer strenght machines ;)

Terug
Naar boven