AndroidHealthClinic

Hobbybuilding

Update

Gewicht was vorige week een kilo gezakt, wegens ziekte. Eenmalig heel licht ingewogen waardoor het gemiddelde natuurlijk sterk beïnvloedt wordt. Toen ook wat vaker NTD gegeten want heb wel wat extra rust genomen. Ben nog steeds wat ziek maar trainen/cardio en werken zijn geen probleem meer.

Voeding wordt nog steeds hetzelfde gehouden, namelijk:

TD: 4900 calorieën
NTD: 3750 calorieën

Coach wil vooral de PEDS eerst hun werk laten doen en dan voeding verder verhogen. Volgens mij een goeie beslissing want sinds maandag is m’n gewicht best wel gestegen.

Gisteren legday gedaan en wat ‘nieuws’ geprobeerd. Een extreme heel elevation bij bb squat. Stond hier op + had squatschoenen aan:
3741E053-DA2D-4A1D-93DA-78F9689C369C.jpeg

Phil Viz was m’n inspiratie hier voor:

Pump was erg goed en quads voelden aan alsof ze gingen scheuren. Volgende keer ga ik ze Paused doen voor de veiligheid. Vandaag ook goed sore in m’n quads.

Lekker man, train je alleen in een home gym of ook nog in een “echte” gym? Train je nogsteeds upper - lower - upper - shoulders/arms?

• Topic Starter Topic Starter
Lekker man, train je alleen in een home gym of ook nog in een “echte” gym? Train je nogsteeds upper - lower - upper - shoulders/arms?
Sinds april alleen in m’n homegym. Mocht er in m’n dorp een gym komen zou dat wel kunnen veranderen maar dat zal nog niet voor nu zijn. Komen binnenkort wel wat zaken in m’n homegym (GHD, dipstation en cable).

Training is idd nog steeds upper-lower-upper- shoulders/arms. In week twee worden de upperbody sessies gewisseld met lowerbody, dus tweemaal lowerbody dan. Doe bij de meeste oefeningen restpause sets maar bij een aantal zijn het gewone straight sets, afhankelijk van veiligheid/ hoe ze aanvoelen.

Sinds april alleen in m’n homegym. Mocht er in m’n dorp een gym komen zou dat wel kunnen veranderen maar dat zal nog niet voor nu zijn. Komen binnenkort wel wat zaken in m’n homegym (GHD, dipstation en cable).

Training is idd nog steeds upper-lower-upper- shoulders/arms. In week twee worden de upperbody sessies gewisseld met lowerbody, dus tweemaal lowerbody dan. Doe bij de meeste oefeningen restpause sets maar bij een aantal zijn het gewone straight sets, afhankelijk van veiligheid/ hoe ze aanvoelen.
Klinkt goed, nooit problemen met shoulders/arms na upper of andersom? Of is dat waar je rustdagen zitten misschien? Sowieso een erg nice fysiek, nog bepaalde “doelen” of gewoon lekker trainen en bouwen?

Klinkt goed, nooit problemen met shoulders/arms na upper of andersom?
Met vermoeidheid bedoel je dan? Niet echt eigenlijk. Tijdens upper sessies doe ik enkel presses voor delts en slechts 1 oefening, tijdens schouders doe ik enkel raises (2 oefeningen) en in superset. Je zou de split gerust kunnen zien als 3 zware en langere sessies (UB en LB) en 1 lichter en korter. Meestal train ik schouders en armen op zaterdag terwijl ik de dag voordien UB of LB heb gedaan.

Sowieso een erg nice fysiek, nog bepaalde “doelen” of gewoon lekker trainen en bouwen?
Bedankt man! Huidig doel is wat massa pakken, denk/hoop uit te komen op zo’n 95-96kg maar bf zal dat mee bepalen. Lang(er) termijn doel is om zo lang mogelijk semi buff te zijn. Wordt eind deze week 30 en zie me zelf alleszins geen monster meer worden. Tussen 90-95kg rondlopen met degelijke abs, weinig PEDS en niet al te veel eten is wel een droom tbh :P

Met vermoeidheid bedoel je dan? Niet echt eigenlijk. Tijdens upper sessies doe ik enkel presses voor delts en slechts 1 oefening, tijdens schouders doe ik enkel raises (2 oefeningen) en in superset. Je zou de split gerust kunnen zien als 3 zware en langere sessies (UB en LB) en 1 lichter en korter. Meestal train ik schouders en armen op zaterdag terwijl ik de dag voordien UB of LB heb gedaan.

Bedankt man! Huidig doel is wat massa pakken, denk/hoop uit te komen op zo’n 95-96kg maar bf zal dat mee bepalen. Lang(er) termijn doel is om zo lang mogelijk semi buff te zijn. Wordt eind deze week 30 en zie me zelf alleszins geen monster meer worden. Tussen 90-95kg rondlopen met degelijke abs, weinig PEDS en niet al te veel eten is wel een droom tbh :P
Kom ik dan met 1.80m en 78 kg 😂, maar ben ook pas net begonnen. Klinkt allemaal wel lekker man! Begrijp je indeling van UB/LB zo ook wel beter :) Thx voor je reactie

Kom ik dan met 1.80m en 78 kg 😂, maar ben ook pas net begonnen. Klinkt allemaal wel lekker man! Begrijp je indeling van UB/LB zo ook wel beter :) Thx voor je reactie
Gewicht zegt ook niet alles hoor, heb wel zwaarder gewogen maar dat zag er niet uit. Vond het toen prima maar ben nu liever lichter en in betere Shape dan dik :o

Pumping

Neem eens 300-400mg boldenone… de pumps die je daar van ervaart zijn ongeëvenaard.

Ik heb t in poeder vorm. Mengt niet met koud water echt heel vervelend. Moet je dan met heet water mengen.

stel je traint dan vrijdag upperbody en zaterdag arms en shoulders. Ben je dan op de zaterdag nog niet sore in je armen/shouders van de upperbody workout?

stel je traint dan vrijdag upperbody en zaterdag arms en shoulders. Ben je dan op de zaterdag nog niet sore in je armen/shouders van de upperbody workout?
In m’n front delts wel maar die train ik tijdens delts/arms niet, enkel side en rear delt. De oefeningen voor armen (doe enkel tricep op UB, bicep up LB) skip ik tijdens de training op vrijdag want die zouden anders idd te vermoeid zijn.

Om een korte overview te geven:

Week 1:

Ma: UB1 (zonder bicep)
Woe: LB1 (met bicep)
Vrij: UB2 (zonder biceps en tricep)
Za: delts (side en rear) en armen

Week 2:

Ma: LB2 (met bicep)
Woe: UB3 (zonder bicep)
Vrij: LB3 (zonder bicep)
Za: delts (side en rear en armen)

Terug