- Waardering
- 411
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 112kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naja toch wel mogelijk denk ikMet jouw fysiek is "afgaan" sowieso niet aan de orde tho![]()
zeker met het feit dat mensen mij hier ‘kennen’, zou de boel hier ghosten moest ik afgaan
Precies. Kom soms wel eens iemand tegen die ik op insta volg. Verschiet vaak van hun size dus blijf liever met m’n voeten op de grond. Sommige van die atleten, zeker bij Daan, zijn mijn lengte wat zwaarder en nagenoeg in wedstrijd shape. Daar kan ik (nu) niet tegen op natuurlijk. Ze zijn ook meer ‘all in’ dan mij denk ik.Mwa, snap wel een beetje wat hij bedoelt. Er is wel een verschil tussen in je local gym of op DBB de guy zijn met het beste fysiek en in een NPC show on stage in een line up staan met gasten die al jarenlang competen en/of dicht tegen een pro card aanzitten in Classic ofzo. Dat is echt een heul groot verschil.
Van zo iemand verliezen zou ik dan weer geen schande vinden. Nog steeds niet leuk natuurlijkDit zou ook mijn angst zijn :') Doe je een x mee aan een wedstrijd, na veel wikken en wegen. Kom je tegen zo'n Jelle Starreveld ofzo te staan. Laat maar hangen hoor.

Mee eens. Met die BIG-T contest van twee jaar geleden heb ik het wel aangepakt zoals ik een prep zou aanpakken voeding/training gewijs. Zo’n fijne vent was ik op het einde met 1600kcal, 6x60 cardio en veel stappen niet meer. Dat was hetgeen mij meest stoorde aan alles.Denk als je echt serieus bent met de bb lifestyle dat je zeker een keer een prep moet ervaren om te kijken hoe diep je dan gaat en word als persoon. Die mindgames die je gaat ervaren mbt eten is echt next level. Je leert jezelf echt kennen als een ander mens, positief/negatief maakt niet uit.
daar ben jij wel het beste voorbeeld van imo. Je zag er veel zwaarder uit dan 82kg.Als je in shape komt win je van hem. Ik woog 82 kilo en mocht 88 wegen en stond echt wel tegen gasten die zwaarder wogen en in op -90kg had ik ook mijn klasse gewonnen met mijn 82 kilo.
Massa zegt niet alles. Als hij met een offseason shape komt opdagen win je
Zal in m’n volgende post pics droppen.show je huidige shape dan eens met een dubbele biceps voor een side chest en back double biceps. en dan ook ff je poten erop.![]()
Heb tot een anderhalf jaar geleden wel naar een gym gegaan dus niet alles is hier gebouwd maar idd met vrij weinig apparatuur in een koud en vochtig schuurtjeMaar even resumé, je bereikt deze shape met minimale apparatuur in een tochtig schuurtje?
Zeer mooi fysiek en verhoudingen hoor, ga zo door!
Heb een half rack, verstelbare db’s, een barbell, EZ bar, een verstelbaar bankje, een sissy squat en een seated calf machine.Mix uit verschillende filmpjes deze week. Bij de bewerking om de bril er op te zetten zoomed de app soms te veel in waardoor t te veel ingezoomd is, vandaar uit verschillende filmpjes geslecteerd.show je huidige shape dan eens met een dubbele biceps voor een side chest en back double biceps. en dan ook ff je poten erop.![]()
Je was best competitief in die line up dacht ik? Laatste show was beste imo.Ik stond naast jelle en dikke boeiend dat hij groter is ik had sowieso al verwacht dat iedereen groter was in die line-up. Mag mezelf iig een 'open' bodybuilder noemen al heb zelf ook niet de illusie dat ik één of andere pro bodybuilder word.
Toch zou er om competitief te zijn met mijn 'bouw' nog wel 5-8kg stage weight bij mogenJe was best competitief in die line up dacht ik? Laatste show was beste imo.

In classic zou jij het goed doen, geen twijfel over mogelijkMix uit verschillende filmpjes deze week. Bij de bewerking om de bril er op te zetten zoomed de app soms te veel in waardoor t te veel ingezoomd is, vandaar uit verschillende filmpjes geslecteerd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prima shape toch. Bij dubbele biceps voor en achter je pink indraaien dan zet je meer piek op je biceps en worden je armen groter.Mix uit verschillende filmpjes deze week. Bij de bewerking om de bril er op te zetten zoomed de app soms te veel in waardoor t te veel ingezoomd is, vandaar uit verschillende filmpjes geslecteerd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kleineert jezelf nu grote. Je bent een verschijning op het podium en doet niet mee voor de line-up vulling je bent er voor de prijzen.Toch zou er om competitief te zijn met mijn 'bouw' nog wel 5-8kg stage weight bij mogen![]()
Qua proporties denk ik dat dat eerder m’n klasse is idd. Nog wat zoeken of het dan classic bodybuilding of classic physique wordt. Nooit begrepen dat die laatste zwaarder mag zijnIn classic zou jij het goed doen, geen twijfel over mogelijk
Had je tip al eens gebruikt en m’n biceps zien er idd beter uit zo. Moet er alleen nog wat aan wennen om het automatisch te doen, doet namelijk wel wat ‘pijn’ in m’n onderarm om dat te doen.Prima shape toch. Bij dubbele biceps voor en achter je pink indraaien dan zet je meer piek op je biceps en worden je armen groter.
Maar lekker een wedstrijd doen man.
Bedankt! Die worden wel geapprecieerd precies

verkeerde bond praat je nu over, npc gewoon doen en dan classic physiqueQua proporties denk ik dat dat eerder m’n klasse is idd. Nog wat zoeken of het dan classic bodybuilding of classic physique wordt. Nooit begrepen dat die laatste zwaarder mag zijn
Had je tip al eens gebruikt en m’n biceps zien er idd beter uit zo. Moet er alleen nog wat aan wennen om het automatisch te doen, doet namelijk wel wat ‘pijn’ in m’n onderarm om dat te doen.
Bedankt! Die worden wel geapprecieerd precies![]()
dan mag je nog zwaarder wegen ook btw. maar gewicht zegt niet alles wat ik al eerder zei 
Ik moet 5 jaar aan 1 stuk door bulken om daar bij in de buurt te komen volgens mij. echt goed poseren doet ook pijn zeker als je goed wilt staan. Alles doorspannen en bij side chest wil je je navel recht naar voren gericht hebben en je borst gedraaid dan gaan je obliques echt zeuren hahahaQua proporties denk ik dat dat eerder m’n klasse is idd. Nog wat zoeken of het dan classic bodybuilding of classic physique wordt. Nooit begrepen dat die laatste zwaarder mag zijn
Had je tip al eens gebruikt en m’n biceps zien er idd beter uit zo. Moet er alleen nog wat aan wennen om het automatisch te doen, doet namelijk wel wat ‘pijn’ in m’n onderarm om dat te doen.
Bedankt! Die worden wel geapprecieerd precies![]()
Op 98kg shredded ben ik echt ecto, op 115 ook maargoed. Kut sport.De weight limit in classic in de NPC is vrij extreem. Op mijn lengte mag je maximaal 98kg ofzo wegen en dat weeg ik nu in een bulk nog geeneensIk moet 5 jaar aan 1 stuk door bulken om daar bij in de buurt te komen volgens mij.
Nu hoef je idd niet per se tegen die weight limit aan te zitten, wat @Wengstertje zegt het maakt eigenlijk geen f**k uit, maar toch…
Die ene Brandon Harding is geloof ik 190cm en won zijn pro card met “maar” 95 kg ofzo on stage maar wel rete fokking shredded.
Jij bent niet ecto grote dat weet je zelf ook wel dondersgoed.Op 98kg shredded ben ik echt ecto, op 115 ook maargoed. Kut sport.