MuscleMeat

Hobbybuilding

Gefeliciteerd man, wat een mooi nieuws 😍

gefeliciteerd met jullie baby :heart:

Gefeliciteerd !

Whi haaaw, Mooi man :heart:

Gefeliciteerd 👏

Grats!

Ahh wat fijn om te horen man! Super goed nieuws voor jullie :heart:

Congrats!

Gefeliciteerd Mucci! Je hebt er echt best veel voor moeten doen en laten, maar gelukkig is het jullie nu toch gelukt!

Nice!

Gefeliciteerd :)

Festina klok.

ik heb zeker wat overgehouden (meer dan toen ik helemaal natty was) maar ben toch wel meer verloren dan ik voor ogen had. Zeker op het laagste punt in test waarden was intens trainen moeilijk. M’n hele lichaam (gewrichten) deed eigenlijk wel pijn. Ik skipte destijds bijna alle zware compound oefeningen omdat ik meteen kapot was. Sinds ik nu weer wat intra carbs nuttig gaat het trainen eigenlijk best goed. Heb de liefde voor het trainen zeker terug gevonden. Nu nog de zin in eten pushen terugvinden :o
Herkenbaar, ik was er nog geen 2 weken echt helemaal uit en ik voelde pijntjes die ik nog nooit eerder gehad heb, knieen na even op de tocht stilgezeten hebben, linker schouder ineeen als uit het niets, enz.

Hoe lang heb jij achter elkaar gebruikt voordat je stopte? Ikzelf heb altijd ruwweg time on-off gedaan maar ook wel is langere tijd (bijna 2 jaar on geweest, daarna ook bijna 2 jaar off) Totale herstel, lichamerlijk en psychisch duurde toen ook 1.5 jaar meen ik mij ter herinneren.

En van harte, een kind KAN :D echt tof zijn :heart:

Beetje laat maar gefeliciteerd man!

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd man, wat een mooi nieuws 😍

gefeliciteerd met jullie baby :heart:

Ahh wat fijn om te horen man! Super goed nieuws voor jullie :heart:

Beetje laat maar gefeliciteerd man!
Bedankt allemaal! Midden juli zou het zo ver zijn :heart:
Herkenbaar, ik was er nog geen 2 weken echt helemaal uit en ik voelde pijntjes die ik nog nooit eerder gehad heb, knieen na even op de tocht stilgezeten hebben, linker schouder ineeen als uit het niets, enz.

Hoe lang heb jij achter elkaar gebruikt voordat je stopte? Ikzelf heb altijd ruwweg time on-off gedaan maar ook wel is langere tijd (bijna 2 jaar on geweest, daarna ook bijna 2 jaar off) Totale herstel, lichamerlijk en psychisch duurde toen ook 1.5 jaar meen ik mij ter herinneren.

En van harte, een kind KAN :D echt tof zijn :heart:
Goh, ik ben zo’n 4 jaar in geweest en heb eigenlijk steeds maar 1 blast per jaar gedaan muv het laatste jaar, dan 2 keer geblast. Ik voel mij na precies een jaar nog steeds niet hersteld :o ik ben wel nog op zoek naar een endo. Heb veel zin om terug op eigen houtje op TRT over te gaan (en een occasionele blast) maar om dan de hele tijd hcg er bij te zetten kijk ik wat op tegen. UG kwaliteit is soms hit of miss en HG is t*fus duur. Moest 90eu per 1500iu in de apotheker ophoesten lol.
Gefeliciteerd Mucci! Je hebt er echt best veel voor moeten doen en laten, maar gelukkig is het jullie nu toch gelukt!
Idd het was best een traject maar heel gelukkig nu, Danku! :D

Gefeliciteerd!

Hoelang heb je provi gebruikt en hoe is je libido nu? Provi onderdrukt toch ook?

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd!

Hoelang heb je provi gebruikt en hoe is je libido nu? Provi onderdrukt toch ook?
Danku!

Ik gebruik het sinds juli ofzo, 50mg per dag.
De voordelen ervan (libido en ‘drive’) wogen op dat moment zwaarder door dan de mogelijke nadelen (de mogelijke onderdrukking). Sinds ik ook clomid heb toegevoegd gaat alles veel beter, op alle vlakken eigenlijk. Mijn libido nu is eigenlijk best goed. Ik zou de proviron op dit moment wel kunnen laten vallen maar vind het eigenlijk wel leuk:P ik doe binnenkort nog eens een bloedtest om alles te checken. Heb een vermoeden dat alles nu normaal is. Het is echter wel kunstmatig normaal door de clomid but I’ll take it.

Had deze week een vial test in m’n handen en het kriebelde hahah wel maar houd het nog even af.

Danku!

De voordelen ervan (libido en ‘drive’) wogen op dat moment zwaarder door dan de mogelijke nadelen (de mogelijke onderdrukking). Sinds ik ook clomid heb toegevoegd gaat alles veel beter, op alle vlakken eigenlijk. Mijn libido nu is eigenlijk best goed. Ik zou de proviron op dit moment wel kunnen laten vallen maar vind het eigenlijk wel leuk:P ik doe binnenkort nog eens een bloedtest om alles te checken. Heb een vermoeden dat alles nu normaal is. Het is echter wel kunstmatig normaal door de clomid but I’ll take it.

Had deze week een vial test in m’n handen en het kriebelde hahah wel maar houd het nog even af.
:)

Danku!

p*ssy

Gefeliciteerd met je verjaardag
Snoop Dogg GIF

Terug
Naar boven