Fitness Seller

Hobbybuilding

  • Topic starter mucci
  • Startdatum
  • Reacties 315
  • Weergaven 23K
  • Volgers 52

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd met je verjaardag
Snoop Dogg GIF
Bedankt! Was eigenlijk vorige zaterdag, moet de datum nog eens aanpassen :P
 
Danku!

Ik gebruik het sinds juli ofzo, 50mg per dag.
De voordelen ervan (libido en ‘drive’) wogen op dat moment zwaarder door dan de mogelijke nadelen (de mogelijke onderdrukking). Sinds ik ook clomid heb toegevoegd gaat alles veel beter, op alle vlakken eigenlijk. Mijn libido nu is eigenlijk best goed. Ik zou de proviron op dit moment wel kunnen laten vallen maar vind het eigenlijk wel leuk:P ik doe binnenkort nog eens een bloedtest om alles te checken. Heb een vermoeden dat alles nu normaal is. Het is echter wel kunstmatig normaal door de clomid but I’ll take it.

Had deze week een vial test in m’n handen en het kriebelde hahah wel maar houd het nog even af.
Hebben die tabs geen negatieve invloed op je cholesterol? Mn de proviron
 
Hebben die tabs geen negatieve invloed op je cholesterol? Mn de proviron
De meesten hier nemen Monacolin K 10mg, wat ik je al eerder aangaf. Sommige nemen ook simvastatine om betere cholesterolwaarde te houden. Maar Proviron kan zeker invloed hebben op je lipiden, maar meestal op hogere dosis en langere termijn. Hoge dosis Omega3 DHA/EPA 2g helpt ook mee.

Ook oa hier te lezen
 
De meesten hier nemen Monacolin K 10mg, wat ik je al eerder aangaf. Sommige nemen ook simvastatine om betere cholesterolwaarde te houden. Maar Proviron kan zeker invloed hebben op je lipiden, maar meestal op hogere dosis en langere termijn. Hoge dosis Omega3 DHA/EPA 2g helpt ook mee.

Ook oa hier te lezen
Mijn cholesterol waarde waren altijd gewoon top zelfs in blast en cruise alleen na proviron 5 weekjes 50mg per dag compleet ruk! Ik heb nu idd die Monacolin k 10mg hopen dat dat wat doet en omega 3 doe ik altijd al samen met andere supplementen.
 
Mijn cholesterol waarde waren altijd gewoon top zelfs in blast en cruise alleen na proviron 5 weekjes 50mg per dag compleet ruk! Ik heb nu idd die Monacolin k 10mg hopen dat dat wat doet en omega 3 doe ik altijd al samen met andere supplementen.
Oké !
 
Ik doe deze week eindelijk een bloedtest.

Laatste bloedtest was ergens in mei 2022 en had toen nog low test (189ng ofzo). Het voelt aan alsof het momenteel hoger is.

De clomid en proviron heb ik een maand of drie geleden stop gezet.

Ben voornamelijk benieuwd naar m’n totaal testosteron, nieren en cholesterol. Neem nu al even een statine en wil het effect ervan ook even bekijken.

Grote kans dat ik nadien terug on ga en start met 300mg test per week.
 
vrouw zwanger i guess?
 
Ik doe deze week eindelijk een bloedtest.

Laatste bloedtest was ergens in mei 2022 en had toen nog low test (189ng ofzo). Het voelt aan alsof het momenteel hoger is.

De clomid en proviron heb ik een maand of drie geleden stop gezet.

Ben voornamelijk benieuwd naar m’n totaal testosteron, nieren en cholesterol. Neem nu al even een statine en wil het effect ervan ook even bekijken.

Grote kans dat ik nadien terug on ga en start met 300mg test per week.
ben benieuwd welke waarden er uit komen maat !
Succes :heart:
 
Ik doe deze week eindelijk een bloedtest.

Laatste bloedtest was ergens in mei 2022 en had toen nog low test (189ng ofzo). Het voelt aan alsof het momenteel hoger is.

De clomid en proviron heb ik een maand of drie geleden stop gezet.

Ben voornamelijk benieuwd naar m’n totaal testosteron, nieren en cholesterol. Neem nu al even een statine en wil het effect ervan ook even bekijken.

Grote kans dat ik nadien terug on ga en start met 300mg test per week.
Volg!


Bij mij heeft de rode rijstgist met 10mg monacolin heeft het LDL verlaagd van 2.9(0.5 te hoog) naar 1.8 gebracht. Ik ben er dus zeer over te spreken.
 
Volg!


Bij mij heeft de rode rijstgist met 10mg monacolin heeft het LDL verlaagd van 2.9(0.5 te hoog) naar 1.8 gebracht. Ik ben er dus zeer over te spreken.
idd, hoop dat het nog lang op 10mg te verkrijgen blijft bij oa XXL. al is de wet ervoor om 3mg tabjes te verkopen
 
idd, hoop dat het nog lang op 10mg te verkrijgen blijft bij oa XXL. al is de wet ervoor om 3mg tabjes te verkopen
Zo lang het op de site staat, bestel ik telkens een potje mee. En anders maar 3x3mg tabs( wat wel een stuk duurder zal zijn verwacht ik) bijwerkingen heb ik ook niet ervaren met de 10mg btw
 
Nou, hehe, eindelijk. Enough bullshit
Hahah BS was het idd. Maakte niet uit of ik HIT of high volume trainde, na een drietal weken was ik een vod. :o kon op geen van beide degelijke progress maken.

vrouw zwanger i guess?
Al even hoor, heb het hier destijds gepost. 12 juli uitgerekend :)

ben benieuwd welke waarden er uit komen maat !
Succes :heart:
Thanks! Ik ook wel. Ik voel me zeker niet slecht maar het is nu ook weer niet zoals ik het gewend ben.

Volg!


Bij mij heeft de rode rijstgist met 10mg monacolin heeft het LDL verlaagd van 2.9(0.5 te hoog) naar 1.8 gebracht. Ik ben er dus zeer over te spreken.
Welkom!

Ik heb het ook een tijd gebruikt met wisselende resultaten. Soms was het sterk verlaagd, soms deed het nauwelijks iets. Ik vermoed dat de kwaliteit wisselend is. Vandaar ook de keuze voor rosuvastatine. Dan ben ik altijd zeker van de kwaliteit, voor 5eu voor zo’n 3-4maand.
 
Heb je de statine via de dok of zelf geregeld? Mijne doet zo vervelend moeilijk over eigenlijk alles. Loop al een paar weken met wat geouwehoer maar zelfs een bloedtest is een eeuwige discussie gezien :') Maar huisartsen nemen volgens mij op 't moment ook nauwelijks nieuwe "cliënten" aan.
 
Heb je de statine via de dok of zelf geregeld? Mijne doet zo vervelend moeilijk over eigenlijk alles. Loop al een paar weken met wat geouwehoer maar zelfs een bloedtest is een eeuwige discussie gezien :') Maar huisartsen nemen volgens mij op 't moment ook nauwelijks nieuwe "cliënten" aan.
Mijn dokter doet niet moeilijk zo lang hetgeen je vraagt redelijk is. 5x per jaar een bloedtest vragen zou iets te veel van het goede zijn maar 2-3x per jaar kan ik er zeker terecht. Heb hem wel nooit van over m’n PED gebruik verteld maar hij heeft wel vermoedens natuurlijk.

M’n LDL is zonder supps (of slechte kwaliteit supps) +-150. Ik zei hem dat de werkzame stof in rode gist rijst verlaagd was en ik liever een statine wou. Meteen een voorschrift gekregen zonder vragen tbh.
 
Hoe open zijn jullie naar je huisarts?

Zeg je precies wat je gebruikt of wat?
 
Hoe open zijn jullie naar je huisarts?

Zeg je precies wat je gebruikt of wat?
Nee. Zou 't wel graag doen maar alle 3 de huisartsen bij mijn praktijk zijn er aardig op tegen. Heb bij 2 van de 3 wel via een omweggetje gevraagd wat ze er van zouden vinden, ivm apneu recent en een hele tijd terug ivm darmproblemen. Beide zeiden dat in principe de 1e oplossing dan zou zijn om te stoppen met gebruiken. Had geen zin in de discussie dus 't er bij gelaten. Nu een en ander aan libido issues maar gelukkig is Galen net z'n kliniek begonnen en kunnen we daar bloedtesten regelen. 😂
 
Hoe open zijn jullie naar je huisarts?

Zeg je precies wat je gebruikt of wat?
Nee want zoveel verstand heeft ze er niet van. Ook niet naar gevraagd. Maar als ze ernaar zou vragen zou ik het best zeggen.
 
Hoe open zijn jullie naar je huisarts?

Zeg je precies wat je gebruikt of wat?
Ze vroeg pas naar de middelen die ik gebruikte, haar antwoord was : wil jij dood neervallen binnekort?! Test en een AI en sporadisch een SERM🤣

Maargoed ze helpt wel met bloedtesten etc dus ben niet teveel in discussie gegaan.
 
Back
Naar boven