Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom op het forum. Ben je het enige lid daar? Wat ben ik toch weer blij met mijn gym als ik zulke dingen lees.... t*ring hee.Ik span denk ik de kroon met 65 euro per maand.
de zwaarste schijven die ze hebben zijn 10kg, en er is geen squatrek.
Dankuzeer, inschrijfkosten waren btw 40 euro en sauna is wel onbeperkt, ook heb ik een personal coach maar ik betwijfel of die er echt veel van weten, ze zijn namelijk allemaal redelijk dun en als ze tegen mij zouden zeggen dat ze een levensbedreigende ziekte hebben, zou ik het zo geloven.Welkom op het forum. Ben je het enige lid daar? Wat ben ik toch weer blij met mijn gym als ik zulke dingen lees.... t*ring hee.
Dankuzeer, inschrijfkosten waren btw 40 euro en sauna is wel onbeperkt, ook heb ik een personal coach maar ik betwijfel of die er echt veel van weten, ze zijn namelijk allemaal redelijk dun en als ze tegen mij zouden zeggen dat ze een levensbedreigende ziekte hebben, zou ik het zo geloven.

Denk tot 18kg
10kg schijven... wtf
Tot hoe hoog gaan de dumbbells?

Snap echt niet dat er sportscholen zijn die onder de 30kg dumbbells gaan zitten. Bij elke sportscholen zijn er toch wel wat mannen die serieus aan de gang willen?
Binnen 1 jaar zit je door die 30kg dumbbells heen qua DB Press en DB Rows
bij healthcity zeggen ze eerlijk als je echt serieus spiermassa wil kweken moet je hier niet komen. Staat zelfs op hun site.

250 euro voor jaar abbo...
heel op het begin betaal je 360 euro voor een jaar . maar ieder jaar je er langer traint (en de eigenaar) leerd kenne gaat de prijs naar omlaag.
Ga eind mei naar nieuwe sportschool. Eerste 3 maanden 40 euro per maand en vervolgens is het gratis ( mits je per kwartaal 39x gaat = 3x in de week ) en ik ga 4x in de week, dus np![]()
Den Bosch =) Wel kleine sportschool, alles op elkaar gepropt, maar er zijn meer free weights en apparaten ( voor kuiten ) beschikbaar dan bij HealthCity waar ik nu fitness. Dus is voordeliger en beter, aangezien ik nu best snel vooruitga.
Fitness je zelf ook bij More for less?