AndroidHealthClinic

Hoe duur is jouw sportschool

Ik span denk ik de kroon met 65 euro per maand.

de zwaarste schijven die ze hebben zijn 10kg, en er is geen squatrek.

Ik span denk ik de kroon met 65 euro per maand.

de zwaarste schijven die ze hebben zijn 10kg, en er is geen squatrek.
Welkom op het forum. Ben je het enige lid daar? Wat ben ik toch weer blij met mijn gym als ik zulke dingen lees.... t*ring hee.

Welkom op het forum. Ben je het enige lid daar? Wat ben ik toch weer blij met mijn gym als ik zulke dingen lees.... t*ring hee.
Dankuzeer, inschrijfkosten waren btw 40 euro en sauna is wel onbeperkt, ook heb ik een personal coach maar ik betwijfel of die er echt veel van weten, ze zijn namelijk allemaal redelijk dun en als ze tegen mij zouden zeggen dat ze een levensbedreigende ziekte hebben, zou ik het zo geloven.

Dankuzeer, inschrijfkosten waren btw 40 euro en sauna is wel onbeperkt, ook heb ik een personal coach maar ik betwijfel of die er echt veel van weten, ze zijn namelijk allemaal redelijk dun en als ze tegen mij zouden zeggen dat ze een levensbedreigende ziekte hebben, zou ik het zo geloven.

:roflol:
10kg schijven... wtf :D

Tot hoe hoog gaan de dumbbells?

Snap echt niet dat er sportscholen zijn die onder de 30kg dumbbells gaan zitten. Bij elke sportscholen zijn er toch wel wat mannen die serieus aan de gang willen?

Binnen 1 jaar zit je door die 30kg dumbbells heen qua DB Press en DB Rows

Snap echt niet dat er sportscholen zijn die onder de 30kg dumbbells gaan zitten. Bij elke sportscholen zijn er toch wel wat mannen die serieus aan de gang willen?

Binnen 1 jaar zit je door die 30kg dumbbells heen qua DB Press en DB Rows

bij healthcity zeggen ze eerlijk als je echt serieus spiermassa wil kweken moet je hier niet komen. Staat zelfs op hun site.

bij healthcity zeggen ze eerlijk als je echt serieus spiermassa wil kweken moet je hier niet komen. Staat zelfs op hun site.

Ze hebben groot gelijk, stelletje barbaren die spieren willen kweken. Gooien met gewichten, ruften laten, wolken magnesium etc etc etc

250 euro voor jaar abbo...
heel op het begin betaal je 360 euro voor een jaar . maar ieder jaar je er langer traint (en de eigenaar) leerd kenne gaat de prijs naar omlaag.

34 euro in de maand

Ga eind mei naar nieuwe sportschool. Eerste 3 maanden 40 euro per maand en vervolgens is het gratis ( mits je per kwartaal 39x gaat = 3x in de week ) en ik ga 4x in de week, dus np :)

21 euries.. :)

20 euro per maand. Van 8 tot 22 open, in het weekend tot 5. Db's tot 50kg en een squatrack. Vechtsport ( kickboxen, boxen, tae kwon do ) is op een andere locatie en zit bij de prijs. Prima sportschooltje.

Den Bosch =) Wel kleine sportschool, alles op elkaar gepropt, maar er zijn meer free weights en apparaten ( voor kuiten ) beschikbaar dan bij HealthCity waar ik nu fitness. Dus is voordeliger en beter, aangezien ik nu best snel vooruitga.

Fitness je zelf ook bij More for less?

24,95 per maand onbeperkt.

Veel freeweights (squatrek, dumbbells tot 40 kg, veel barbells, veel schijven)
Er komen ook vrij veel superdudes en huisvrouwen, toch ook wel veel gedisciplineerde sporters.

42, 50 PER MAAND ONBEPERKT

dumbbells tot 50kg, squatrek, leg press veel barbells wat smith apparaten.
9:00-12:00 open 16:00-21:30 open in wekend on op zaterdag van 9:00-12:00

Geweldige sport school , engiste min puntje is de prijs maarja woon in dorp en 5 minute fietsen

Den Bosch =) Wel kleine sportschool, alles op elkaar gepropt, maar er zijn meer free weights en apparaten ( voor kuiten ) beschikbaar dan bij HealthCity waar ik nu fitness. Dus is voordeliger en beter, aangezien ik nu best snel vooruitga.

Fitness je zelf ook bij More for less?

Ik ga er volgende maand heen, mn abbonement heb ik bij deze sportschool (60 euro p maand) afgezegt

Terug
Naar boven