010
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, oldschoolgyms altijd +1. Ook een mooi studentenprijsje, 20E p.m.
Zit die in de stad groningen? ga volgend jaar studeren en ben nog op zoek naar een goede gym in groningen.
Investering van 1.200 € en kan trainen wanneer en hoe ik zelf wil... lang leve de home gyms. :-)
Investering van 1.200 € en kan trainen wanneer en hoe ik zelf wil... lang leve de home gyms. :-)
mij hoor je ook niet klagen
ze hebben trouwens ook nog kluisjes, weet alleen niet of je daar meer moet voor betalen of niet, gebruik ze zelf niet.35,95 per maand,
Gratis sportdrank, zonnebank, sauna, 1 of andere massage stoel, genoeg gewichten, alle soorten benches (flat,incline,decline) verstelbare bankjes, cardio apparatuur genoeg, machines genoeg. Nog geen gucci mooiboys gezien.
. Niet dat ik dat ooit doe maar tochDat heb je goed voor elkaar, bij ons kost 10 minuut zonnebank al 10 euro fzo. Niet dat ik dat ooit doe maar toch
dat is nog best duur voor de zonnebank een euro per minuut (weet het normale tarief niet maar lijkt me duur) Overigens is het wel druk 's-avonds tussen 7 en 9 is er echt veel bezet. maar 's-middags is het lekker rustig. Laten we het houden op 5 a 10 man 15 is exclusief.