MuscleMeat

Hoe duur is jouw sportschool

30,- p/m

losse gewichten, apparatuur, cardio materiaal
en verder geen gezeik

16.95 per maand van 7 uur ochent tot 11 uur s avonds

Investering van 1.200 € en kan trainen wanneer en hoe ik zelf wil... lang leve de home gyms. :-)

18 euro per maand oid

43.50 6-7 dagen, gratis drinken. sauna, groep lessen, bidon, geen mooiboys, rustig, alles aanwezig qwa apparaaten en doen.
Gratis zwemmen, klimrek.... maar is bij andere faciliteiten

Aleen mindere openings tijden vallen echt tegen daar.

Mee eens.

35,95 per maand,
Gratis sportdrank, zonnebank, sauna, 1 of andere massage stoel, genoeg gewichten, alle soorten benches (flat,incline,decline) verstelbare bankjes, cardio apparatuur genoeg, machines genoeg. Nog geen gucci mooiboys gezien.

Das wel netjes voor 36 euro

Ik betaal €25.00 per maand onbeperkt bij de school The Gym4U,Tilburg.

21 euro per maand inclusief muay thai boksen. Redelijk kleine gym, bevat wel alles wat nodig is. Echter is het vaak tussen 7 en 9 erg druk en moet je lang wachten ..

€75 euro per drie maanden en onbeperkt. Studententarief. Go4fitness, voorheen Hari mau.

35,95 per maand,
Gratis sportdrank, zonnebank, sauna, 1 of andere massage stoel, genoeg gewichten, alle soorten benches (flat,incline,decline) verstelbare bankjes, cardio apparatuur genoeg, machines genoeg. Nog geen gucci mooiboys gezien.

Dat heb je goed voor elkaar, bij ons kost 10 minuut zonnebank al 10 euro fzo :o. Niet dat ik dat ooit doe maar toch

Dat heb je goed voor elkaar, bij ons kost 10 minuut zonnebank al 10 euro fzo :o. Niet dat ik dat ooit doe maar toch
:eek: dat is nog best duur voor de zonnebank een euro per minuut (weet het normale tarief niet maar lijkt me duur) Overigens is het wel druk 's-avonds tussen 7 en 9 is er echt veel bezet. maar 's-middags is het lekker rustig. Laten we het houden op 5 a 10 man 15 is exclusief.

Zit nu bij een nieuwe gym, dumbbells tot 32kg dus is nogsteeds beetje mwah, wel veel schijven en een smith machine, bench enzo.

Hele verbetering, heb voor een jaar getekend en hoop datk dan door die dumbbells heenzit, dan maar naar de hardcore gym.

Hopelijk zit je na een jaar door die 32kg dumbbells ja :D
Wel spijtig voor shrugs/dumbbell rows nu toch al. Moet je maar met barbell gaan doen.

Terug
Naar boven