AndroidHealthClinic

Hoe genaaid kan je worden op valentijn ?? NOU ZO! :D

hans teeuwen zei het ooit al eens he, alle vrouwen zijn gewoon k*thoeren.

Godskolere, als dat bij mij zou gebeuren stond ik niet voor de gevolgen in.

Jezus hoe hard :roflol:

Dat die gast nog zin heeft om te reageren, goddamn ik zou helemaal gek worden.

Zal wel weer fake zijn. In amerika was ook eens zoiets, lijkt me een beetje nageaapt.

Ik geloof die radiopoep niet zo.

Wat een b*ch-ass wijf:mad:

Wat een k*thoer zeg. En dan die gozer nog de schuld geven ook. Bizar.

Super, bel die van mij eens :-)

Zo weer een tijdje geleden voor mij op dit forum,

maar ook ik heb de hele dag geluisterd en heb zowel het gesprek dat hier gepost is als die Robert en Mirjam gehoord, dat er een vent betrapt werd heb ik niet gehoord. Dit was echt niet in scene gezet hoor als je het mij vraagt. Je kon gewoon de schaamte + de woede door de speakers voelen, echt te genant voor woorden als je dit doet er van uitgaande dat je gewoon van je partner een bloemetje krijgt voor die reis.

En die reacties van die vrouwen echt niet normaal meer. Bovendien was het bij die Mirjam en Robert nog erger want hij schijnt haar meerdere malen gevraagd te hebben of er iets was, want waar rook is, is vuur en zij maar volhouden dat er niets is en vervolgens vuil willen spuien over hem op de radio omdat zij zo nodig vreemd moet gaan.

Maar ja dat is typisch vrouwelijk, eerst een tijd lang de kat uit de boom kijken, goed vreemdgaan, even evalueren of het wel handig is om een nieuwe relatie te starten met diegenen en als hij dat ook wil en alles is al rond, dan lichten we de man ook even in zodat hij wellicht nietsvermoedend dan kan beginnen met zijn verwerkingsproces, heerlijke schepsels. Geen kwaad in de zin..., maar intussen *kots*

ik denk dat het fake is....

hoezo zegt die vrouw dat die bloemen anoniem moeten gaan en dat er moet staan binnenkort samen :\ dat is toch niet meer anoniem ???

ach ja die kerel gaat zich wel vermaken in italie :hornyna:

Zo weer een tijdje geleden voor mij op dit forum,

maar ook ik heb de hele dag geluisterd en heb zowel het gesprek dat hier gepost is als die Robert en Mirjam gehoord, dat er een vent betrapt werd heb ik niet gehoord. Dit was echt niet in scene gezet hoor als je het mij vraagt. Je kon gewoon de schaamte + de woede door de speakers voelen, echt te genant voor woorden als je dit doet er van uitgaande dat je gewoon van je partner een bloemetje krijgt voor die reis.

En die reacties van die vrouwen echt niet normaal meer. Bovendien was het bij die Mirjam en Robert nog erger want hij schijnt haar meerdere malen gevraagd te hebben of er iets was, want waar rook is, is vuur en zij maar volhouden dat er niets is en vervolgens vuil willen spuien over hem op de radio omdat zij zo nodig vreemd moet gaan.

Maar ja dat is typisch vrouwelijk, eerst een tijd lang de kat uit de boom kijken, goed vreemdgaan, even evalueren of het wel handig is om een nieuwe relatie te starten met diegenen en als hij dat ook wil en alles is al rond, dan lichten we de man ook even in zodat hij wellicht nietsvermoedend dan kan beginnen met zijn verwerkingsproces, heerlijke schepsels. Geen kwaad in de zin..., maar intussen *kots*

Word...Ik ken er veel uit dit bouwjaar...

Teringfake offcourse
Check die aarzelingen in hun stem dan, zelfs al is het fake, wat stelt die ''ramon'' zich als een homootje op zeg
Mocht het mij gebeuren, Mashallah eerwraak met alle gevolgen van dien

538 is niks nep...

Denk ook dat het nep is, maar wel tenenkrommend om te horen evengoed. :D

Teringfake offcourse
Check die aarzelingen in hun stem dan, zelfs al is het fake, wat stelt die ''ramon'' zich als een homootje op zeg
Mocht het mij gebeuren, Mashallah eerwraak met alle gevolgen van dien

Ja, dan ga je natuurlijk weer het gordijn met 2 gaten voor de ogen over je vrouw trekken he.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven