Fitness Seller

Hoe genaaid kan je worden op valentijn ?? NOU ZO! :D

Teringfake offcourse
Check die aarzelingen in hun stem dan, zelfs al is het fake, wat stelt die ''ramon'' zich als een homootje op zeg
Mocht het mij gebeuren, Mashallah eerwraak met alle gevolgen van dien

Mij zou je op mn bek slaan als ik grappen over je afkomst zou maken, maar zelf doe je de laatste dagen niets anders dan er om vragen:rolleyes:

Wel toevallig dat die Ramon nog zei van: ''Ik vind dat ze een beetje...teveel werkt de laatste tijd'' en dan blijkt dat ze @ werk gewoon gepaalt word door ene Sander, heel gruwelijk op valentijnsdag.
Iedereen die in deze thread het wijf heeft uitgescholden krijgt van mij karmapunten :D

Wel toevallig dat die Ramon nog zei van: ''Ik vind dat ze een beetje...teveel werkt de laatste tijd'' en dan blijkt dat ze @ werk gewoon gepaalt word door ene Sander, heel gruwelijk op valentijnsdag.
Iedereen die in deze thread het wijf heeft uitgescholden krijgt van mij karmapunten :D

Karma Power: 0

:rolleyes:

K*t h**r :D

de b*ch hahaha

Stenigen? Ik dacht dat homo's met hun hoofd naar beneden van flatgebouwen afgegooid moesten worden?

Zo weer een tijdje geleden voor mij op dit forum,

maar ook ik heb de hele dag geluisterd en heb zowel het gesprek dat hier gepost is als die Robert en Mirjam gehoord, dat er een vent betrapt werd heb ik niet gehoord. Dit was echt niet in scene gezet hoor als je het mij vraagt. Je kon gewoon de schaamte + de woede door de speakers voelen, echt te genant voor woorden als je dit doet er van uitgaande dat je gewoon van je partner een bloemetje krijgt voor die reis.

acteren blijft een geweldig vak :P

Gewoon een hoax: ze flippen namelijk niet... blijven te kalm.

Dat zegt werkelijk niks. Een meisje dat hier in de buurt heeft gewoond(21 jaar), heeft al jaren een vriend. Ze hebben inmiddels zelfs al 2 kinderen. (vent is +- 30 ofzo)

Mijn neefje van 17 jaar gaat regelmatig bij haar langs om haar een beurt te geven. Haar vent heeft ze al een aantal keer betrapt, en doet HELEMAAL NIKS. (en met betrapt bedoel ik: het gewoon met eigen ogen zien gebeuren, hoe zijn vriendin genaaid wordt door mijn neefje)

Als er mensen zijn die daarbij rustig kunnen blijven, zijn er ook wel mensen die rustig kunnen blijven met zo'n telefoontje...

Zo ****in laag van dat wijf om te proberen te doen alsof het die kerel zijn schuld is terwijl ze zo gigantisch hard betrapt werd op dr vuile gedrag, smerig mens

Je ziet jezelf erin zeker !!!!
Haal eerst die balk uit je eigen oog, voordat je die splinter bij een ander wil verwijderen. :rolleyes:

Dat zegt werkelijk niks. Een meisje dat hier in de buurt heeft gewoond(21 jaar), heeft al jaren een vriend. Ze hebben inmiddels zelfs al 2 kinderen. (vent is +- 30 ofzo)

Mijn neefje van 17 jaar gaat regelmatig bij haar langs om haar een beurt te geven. Haar vent heeft ze al een aantal keer betrapt, en doet HELEMAAL NIKS. (en met betrapt bedoel ik: het gewoon met eigen ogen zien gebeuren, hoe zijn vriendin genaaid wordt door mijn neefje)
eeuh misschien word je neefje ook wel genaaid door die vent weet jij veel dat vertelt je neefje je toch niet he

whaha kapotlachen :roflol:
jammer voor die kerel iig. hij is er echt niet goed van

hallo............

wtf K*thoer, afknallen en dumpen in het Amsterdam Rijnkanaal.

Wie is nu eigenlijk op straat gezet? Simone of Ramon? Aangezien die gast zei: "we wonen nu een paar maanden samen" :roflol:

:roflol: what a b*ch en die gek zegt nog veel geluk met de liefde haha hard gek :D

Terug
Naar boven