AndroidHealthClinic

Hoe genaaid kan je worden op valentijn ?? NOU ZO! :D

Ach ja kan gebeuren, die gast weet gelijk waar hij aan toe is nu. Genoeg vrouwen (en ook mannen) die gewoon een relatie blijven voeren terwijl ze er naast scharrelen.

gewoon eerst anaal vernederen en dan buiten schoppen zonder kleren is ook een optie he

Ach ja de vrouwtjes :D

Zal me niets verbazen als het in scene gezet is door 538.
Daar zijn ze niet vies van wat leugens rondspreiden voor wat naamsbekendheid.

Ach ja kan gebeuren, die gast weet gelijk waar hij aan toe is nu. Genoeg vrouwen (en ook mannen) die gewoon een relatie blijven voeren terwijl ze er naast scharrelen.

Ja maarja die kerel was al 3 jaar samen en dacht een leuke relatie te hebben, wat een vieze h**r, wou die kerel ook nog samen met haar op reis.

>''En wat wil je dat we op het kaartje schrijven?''
-''Bedankt Hubba, dat je me vanochtend lekker heb bevredigt met die dikke tampeloeres van je...''

Hij zei ook dat ze elkaar niet zoveel meer zagen tog, omdat ze steeds moet werken :roflol: jaa "werken" :eyebrow:

Vrouwen jonge... zijn echt k*t h**ren. Ze naaien je altijd achter je rug.

edit: Echt altijd mannen de schuld geven... maar ondertussen zijn het de vrouwen die niet trouw zijn.

Faker than Pamela Andersons tits.

sjonge t zal weer geen vrouw zijn

zei hij opt einde ook niet dat hij al 3 maand samen was met de dame met wie hij wel op reis zou gaan? fake imo, was laatst toch ook zo iets met amerikaanse radio dat ze zou gaan trouwen, blabla, mooie ring enzo... maar ze had slippertje gedaan, alles door haar neus geboord

Nee maar als een man zoiets zou doen zou het wel lachen zijn natuurlijk, maar als een vrouw zoiets doet kan het niet door de beugel.

wat een meid zeg :heart:

En dan wordt ze nog boos ook, ''en jij doet dit''. Vrouwen weten het altijd zo te draaien dat wij het gedaan hebben. En dan zeuren dat wij mannen altijd maar vreemdgaan.

Die ander ook van Robert en Miriam ofzo.

Bloemenmeisje: ''bla bla je mag een boeket sturen een vriendin heeft je opgegeven''
Miriam: ''Ow wat leuk, is het anoniem?''
Bloemenmeisje: ''Ja het is anoniem''
Bloemenmeisje: ''En Miriam aan wie wil je het boeket sturen?''
Miriam: ''Aan Sergio''
Bloemenmeisje: ''En wat moet erop komen''
Miriam: ''Uhhhh volgende keer bij mij lieverd''
Robert ''Wat heeft dit te betekenen?????''
Miriam: ''Robert? Wat maak je me nou?''
Robert: ''Dat kan ik beter aan jou vragen''
538 breekt in, bla bla
538: Robert het lijkt me duidelijk dat je niet met Miriam op vakantie gaat.
Robert: ''Nee ik ga wel met een van je vriendinnen ofzo''
Miriam: ''Lekker is dit, zal ik eens iets over jou vertellen op de Radio?!''
Robert: ''Ja doe maar, ik heb niets te verbergen en jij blijkbaar wel''
Miriam: ''Nou ik schei hier mee uit hoor.......''

dit was niet de enige hoor..

wij hebben de hele dag geluisterd en er zijn meerdere wijven betrapt en ook een kerel...

wat sneu voor die gozer

haha lol genaaid

Terug
Naar boven