Fitness Seller

Hoe krijg je die extreme abs zoals Jacob

24m9qx0.gif

gewoon veel trainen.. nadruk op je abs leggen, probeer anders wat meer core oefeningen te doen ( denk aan deadlift, squat ) en veel cardio want zonder een laag vetpercentage zie je je abs niet ;)

gewoon veel trainen.. nadruk op je abs leggen, probeer anders wat meer core oefeningen te doen ( denk aan deadlift, squat ) en veel cardio want zonder een laag vetpercentage zie je je abs niet ;)

Zo kun je er uit zien zonder nadruk op je abs te doen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed topic!

Thanks voor die Taylor Lautner, kan ik eindelijk eens wat chicks uitleggen dat ik gelijk heb.

equally gay as twilight

Extreem zeggen....zelfs met zware handicap genetics kan je met een jaartje fatsoenlijk trainen zo uitzien.

Gewoon laten airbrushen voor je naar het strand gaat!

Airbrush

Ik wil de ballon niet doorprikken (dus wel...) maar ik heb een 'making of' gezien waarin de abs van de spelers extra werden geaccentueerd door te airbrushen. Wat je bij Jacob ziet is denk ik stukje van hemzelf en stukje make up dmv airbrush om meer accent en diepte te tonen.

Echt een goeie kick. Hier gekomen door te googlen op "gayass twilight abs"?

Nice fysiek! En volgens mij moet je gewoon je VP omlaag doen om ze beter zichtbaar te maken, maar ik zou daar zelf schijt aan hebben ;) Ik train btw abs in setjes van 8 reps met een dumbbell gewicht, zwaar genoeg dat je net niet failed. Lijkt mij beter dan 100 sit ups te doen, want met voetballen krijg je ook geen gespierde benen.

Hangt af van voetballer tot voetballer.

Hangt af van voetballer tot voetballer.

hangt af van de persoon ja, maar voor de meesten van ons krijg je echt geen grote benen door af en toe tegen een bal te schoppen en er achter aan te rennen....

5 keer per week 2 uur per dag trainen daarentegen ... ja, dan zal het wel lukken (mits je goede genen hebt).

Terug
Naar boven