xeoMe
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke dat over jacob enzo is de meiden is natuurlijk slap gelul om de forum wat speelser te maken...maar komt erop neer dat ik die extreme abs wil, maar ik zie ook gwn bij andere body builders die extreme kei harde abs!
Wat staat er op dat papiertje wat aan de deur hangt?
gewoon veel trainen.. nadruk op je abs leggen, probeer anders wat meer core oefeningen te doen ( denk aan deadlift, squat ) en veel cardio want zonder een laag vetpercentage zie je je abs niet![]()

aha... ja dat kan maar ik denk dat alsie abs wilt ( en dat wilt deze jongen toch ) dat het wel slim is om ze abs mee te pakkenZo kun je er uit zien zonder nadruk op je abs te doen:
[Link niet meer beschikbaar]

omfg.. ik kwam ff een half uur niet meer bij van het lachen.![]()

op de poster in ieder geval...
http://entertainment.msn.co.nz/blog.aspx?blogentryid=607393&showcomments=true
, we zullen je hoofd op een ander lichaam shoppen want jou lichaam trekt op nix 
Nice fysiek! En volgens mij moet je gewoon je VP omlaag doen om ze beter zichtbaar te maken, maar ik zou daar zelf schijt aan hebbenIk train btw abs in setjes van 8 reps met een dumbbell gewicht, zwaar genoeg dat je net niet failed. Lijkt mij beter dan 100 sit ups te doen, want met voetballen krijg je ook geen gespierde benen.
En natuurlijk de goede belichting voor de foto's.