MuscleMeat

Hoe krijg je kwark binnen

gewoon naar binnen stampen die troep :D

kwark op geroosterd brood met plakjes komkommer. Dan is het best lekker.

met een lepel?

vind kwark best lekker
gaat zo naar binnen bij me :D

ik eet het nu gepimpte kwak met woudhoning en rozijnen:lick:

Ik neem mij kwark altijd als ontbijt met havermout.
Melk en kwark tot yoghurt mengen, havermout erbij gooien en chocoladewheypoeder.
Elke ochtend een lekker ontbijt, verveeld mij na meer als een jaar nog steeds niet.

beetje suiker,
ik pak het gewoon zo, boeiend als niet lekker is, eten dat moetje

Met vruchten en zoetstof, maar ik ben het "rauw" ook wel gaan waarderen.

Gewoon kopdicht, mond open en eten die zooi... :) je wilt progressie boeken of niet.

Met kaneel en een scheutje rumaroma uit een flesje :P

250 gr. Kwark, schep eiwit poeder, 3 schijven ananas (op sap) en alles in de blender.

Ik moet zeggen dat ik nu alles makkelijk binnenkrijg. Kwark en tonijn gewoon uit de verpakking naar binnen scheppen:p

Kwark door de tonijn mengen
beetje pesto, of mierikswortel
uurtje in de koelkast op brood of gewoon zo
een groot eiwit bom

vandaag ook geprobeerd, met sla/tonijn/kwark en een klein augurkje fijn gesneden damn dat smaakt zalig!

en als ik zin in zoet heb, gewoon met rozijnen of appel en 1 lepel aardbeidenkwark door de naturel kwark jummm!!

Gewoon in de blender met een banaan en een beetje melk binnen een halve minuut heb je je kwarkje binnen

en anders in magere fransew kwark lekkker van smaak, schuift u zo naar bbinnen

Gewoon pakje openen. lepel pakken en happen.
smaakt nog niet eens zo erg. *wordt steeds lekkerder*

Doe tegenwoordig als ik 's ochtends haast heb een halve liter kwark in de blender, een scheut melk erbij, een scheut vruchtensap, wat crunchy naturel en 2 van die weetabix 'koekjes' erin. Je kan er eventueel ook nog een banaan in knallen en/of een handje noten/rozijnen.

Resultaat is een hele dikke shake (meer melk/vruchtenshake indien je liever een dunnere shake hebt) van ongeveer een liter, en is nog best te pruimen ook!

Eet m'n kwark ook vaak met wat roosvicee light limonade.

Met water in een shake beker en drinken

oefenen, oefenen en nog eens oefenen
kortom, veel kwark eten :D

begon met kwark & honing
daarna gewoon overgegaan naar kwark a la niks

Ook gewoon naturel eten, heeft iemand trouwens ook dat yoghurt opeens erg zuur smaakt als je iedere dag kwark naar binnen werkt.
Ik kijk iedere keer weer op de verpakking of het niet over datum is. Terwijl anderen zeggen dat het gewoon ok is. Het tast mijn smaakpapillen aan :p

Ik gooide altijd wat suiker door m'n bakje kwark, maar na het roeren bereikte de suiker de bodem van m'n bakje kwark toch nooit, dus de laatste happen waren altijd puur. Ga je na een tijdje wel lekker vinden. Ik eet m'n kwark nu ook gewoon zonder suiker e.d.

Ik heb de magere biologische kwark van de AH uitgeprobeerd laats, die vind ik echt ontzettend lekker! Smaakt veel romiger dan de doorsnee kwark, echt een aanrader.

Terug
Naar boven