Black
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Jesus man, wat een tijd! Ga slapen ofzo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik kwam niet in slaap, vandaar die opmerking.
Mee eens. Het valt ontzettend mee de smaak van magere kwark, ik at vandaag een bakje. Ik snap niet dat mensen ervan moeten kotsen zoals ze beweren. Het is zelfs bijna lekker.Smaakt gewoon naar yogurtBeetje suiker + siroop en klaar, of gewoon puur is echt niet vies hoor.
. 2 bakjes kwark (1kg totaal), 250 ml melk, 100 gram suiker (dit hoeft niet, doe ik altijd) en 4 bananen. alles in een blender gooien en voila, je hebt 2 grote porties kwark, boven de 100 gram eiwitten
. drink dat in de loop van de dag en eventueel, voeg 2-3 druppeltjes citroen zuur toe
!Gewoon oldschool met je vingers zoals je vroeger deed
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik kan veel makkelijker kwark (magere Franse kwark van AH) eten dan tonijn..al die stoer doenerij, alsof je hardcore bent als je kwark lust. Dat spul is niet te vreten. lekker vinden is een gebrek aan smaakpappillen.
Ik verdun het met melk en drink dat dan op. 500gr aldi kwark met een 500 ml melk. Leker voor het slapen gaan.
volgens mij obstipeert kwark wel als de Ty....
al die stoer doenerij, alsof je hardcore bent als je kwark lust. Dat spul is niet te vreten. lekker vinden is een gebrek aan smaakpappillen.
Ik verdun het met melk en drink dat dan op. 500gr aldi kwark met een 500 ml melk. Leker voor het slapen gaan.
volgens mij obstipeert kwark wel als de Ty....
als je het helemaal niet lust maar toch eet is dat btw wel iets meer hardcore zijn...maar het heeft gewoon te maken met wat je er voor over hebt.
Ik vond dat spul in't begin ook verschrikkelijk, het enige met een zure smaak waar ik van hou bevindt zich tussen de benen van een meisje...
Maar ff serieus: ik eet 's avonds altijd 500 gram kwark (van de Colruyt) en meng het met de hoeveelheid Isostar (orange) voor een halve liter water, smaakt extreem lekker en het ligt dan totaal niet op je maag!
Wat is er mis met kwark eetbaar maken?