MuscleMeat

Hoe krijg je kwark binnen

500gr magere kwark + halve liter mulivitaminen vruchtensap van de Lidl in de blender en drinken maar.

Gewoon oldschool met je vingers zoals je vroeger deed

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

oh, da's simpel jongen :). 2 bakjes kwark (1kg totaal), 250 ml melk, 100 gram suiker (dit hoeft niet, doe ik altijd) en 4 bananen. alles in een blender gooien en voila, je hebt 2 grote porties kwark, boven de 100 gram eiwitten :). drink dat in de loop van de dag en eventueel, voeg 2-3 druppeltjes citroen zuur toe :D!

Als je het niet lust gewoon niet eten... Ronnie eet ook geen kwark...

Je neemt een lepel ...
Je neemt een dikke schep uit je bakje.
Je opent je mond
Je stopt die lepel daarin
Je sluit je mond
Je haalt de lepel terug
Maak je mond leeg door een paar keer te slikken...
Zo eet je kwark

Met roosvice,vruchten uit blik,of uit de diepvries. ;)

al die stoer doenerij, alsof je hardcore bent als je kwark lust. Dat spul is niet te vreten. lekker vinden is een gebrek aan smaakpappillen.
Ik verdun het met melk en drink dat dan op. 500gr aldi kwark met een 500 ml melk. Leker voor het slapen gaan.
volgens mij obstipeert kwark wel als de Ty....

Ik vond dat spul in't begin ook verschrikkelijk, het enige met een zure smaak waar ik van hou bevindt zich tussen de benen van een meisje...

Maar ff serieus: ik eet 's avonds altijd 500 gram kwark (van de Colruyt) en meng het met de hoeveelheid Isostar (orange) voor een halve liter water, smaakt extreem lekker en het ligt dan totaal niet op je maag!

Wat is er mis met kwark eetbaar maken?

al die stoer doenerij, alsof je hardcore bent als je kwark lust. Dat spul is niet te vreten. lekker vinden is een gebrek aan smaakpappillen.
Ik verdun het met melk en drink dat dan op. 500gr aldi kwark met een 500 ml melk. Leker voor het slapen gaan.
Ik kan veel makkelijker kwark (magere Franse kwark van AH) eten dan tonijn..

ik gooi er gewoon super eigen merk zoetstof poeder door, makes it tasty as hell

Kwark is goed te eten, tonijn daarentegen echt niet.
Maar als je het niet lust, pech. Er zijn genoeg andere eiwit (in geval van tonijn vet) bronnen.

dis echt gay maar goed,

probeer het anders te verdunnen met water tot het net iets dikker is dan melk.
dan kun je het zo naar binne pleuren.

binnen 3 min heb je 500gr kwark naar binne gerost.

en zoals vele al zeiden... gewoon wat fruit kan ook helpen.

het is ook gewoon je instelling hoor. als je van te voren al zo ligt te huilen dan wordt het alleen maar viezer...:( als je het helemaal niet lust maar toch eet is dat btw wel iets meer hardcore zijn...maar het heeft gewoon te maken met wat je er voor over hebt.

ik lust kwark gelukkig wel.

maar ik moet bij sommige dingen ook mijn verstand op 0.0 zetten om het naar binnen te pleuren... maar wat maakt dat nou uit.:p

Maar met melk of water verdunnen is ook een goede oplossing.

K ben me wat gaan halen en ik eet het tussen men boterham met een beetje bruine suiker. is zelfs lekker

wat is dr ranzig aan kwark dan ??? dat het echt nergens naar smaakt weet ik, maar is echt niet ranzig hoor:D wtf! ben ik nu hardcore?

Ik vond dat spul in't begin ook verschrikkelijk, het enige met een zure smaak waar ik van hou bevindt zich tussen de benen van een meisje...

Maar ff serieus: ik eet 's avonds altijd 500 gram kwark (van de Colruyt) en meng het met de hoeveelheid Isostar (orange) voor een halve liter water, smaakt extreem lekker en het ligt dan totaal niet op je maag!

Wat is er mis met kwark eetbaar maken?

ouwe!!! wat voor chicks regel jij dan?? haal je ze direct van de vismarkt? als jou was zou ik toch echt eens aan die wijven vragen of ze hen muts wel goed gewassen hebben
;)

ot:

voorheen deed ik ongeveer 45 minuten over een bak kwark:eek:
totdat een aantal leden vertelden dat het eten van kwark zeker te doen is in combinatie met stukje ananas...hmmmmmmm heerlijk, en het is weg binnen no time:cool:

Is gewoon een kwestie van doorzettingsvermogen. Dat is deze hele sport trouwens.

Terug
Naar boven