Fitness Seller

Hoe krijg je kwark binnen

voorheen deed ik ongeveer 45 minuten over een bak kwark:eek:
totdat een aantal leden vertelden dat het eten van kwark zeker te doen is in combinatie met stukje ananas...hmmmmmmm heerlijk, en het is weg binnen no time:cool:

Inderdaad, ananas in je kwark scheelt !

Door lange tijd kwark te eten, krijg ik het nu echt makkelijk puur naar binnen, maar in beginfase was die ananas bij mij ook een handig hulpmiddeltje.

Nu doe ik het zonder omdat ik het puur toch binnekrijg en die extra KH dan liever achterwege laat s'avonds.

Puur krijg ik het nu trouwens wel ook naar binnen, maar toen ik pas kwark at deed ik er ook heeeel lang over...

Met ananas is prima te doen idd :), ik doe er zelf vaak een halve scoop (zo 15-20gram) whey doorheen en een scheutje magere melk.

Op 500gr kwark (die van colruyt) doe ik gewoon 5 koffielepels suiker.
De smaak is véél beter en de kwark is ook wat dunner, waardoor hij makkelijker binnengaat.

ik eet het met ananas of die groene appel
heerlijkkkk als je een tijd lang zonder suiker of zoetstof doet is het net slagroomtoetje

of in de blender met wat melk, ijsblokjes, fruit en idd schepje wheypoeder wat vaak al smaak heeft en je hebt een heerlijke shake :D

Puur krijg ik het nu trouwens wel ook naar binnen, maar toen ik pas kwark at deed ik er ook heeeel lang over...

Met ananas is prima te doen idd :), ik doe er zelf vaak een halve scoop (zo 15-20gram) whey doorheen en een scheutje magere melk.

Krijg je dan niet veel te veel eiwitten in 1 keer naar binnen ?

Bak magere kwark levert al dik 50 gram ...

meestal via mn mond

De AH Biogarde was vroeger lekker, maar de AH heeft 'm verpest. Tegenwoordig gooi ik er een scheutje siroop doorheen, zo min mogelijk, want het is niet echt het doel. maar, whatever. :)

Yiachhchchchch

Trust me dude! Het helpt! (voor mij iig :o )

Getverdegetver! maak je een grapje?

Ik gooi het altijd met 2 scheppen wei, een scheut magere melk en een zoete vrucht zoals perzik of wat ananas in de blender. Smaakt gewoon als een lekker shakey! (voor het slapen gaan) dat telt dan wel gelijk als nachtvoorraad wei om de spiertjes te laten helen :)

Laatst bewerkt:
Kwark+melk+banaan in de blender voor het slapen gaan in de cut? Is dat verstandig?

Die banaan kan toch nooit goed zijn ;)

dat was mijn id dus ook:) haha

Gewoon wat melk of Yoki (zonder suiker) doorheen roeren! Heerlijk! :cool:

gwon door je keel stauwen en het nemen als een man,,

zou een echte man hebben gezegt

ik doe er een scheut honing door heen,, kheb bij net zo een forumn als dit gelezen dat honing goed is,, maar kvraag me af of dat echt zo s,, ff ergens anders poste

met een lepel :cool:

het is gewoon duurzetten en puur eten, na een tijdje wordt het zelfs lekker

Hoe je het binnenkrijgt is totaal niet van belang, áls je het maar binnen krijgt! En kom nou niet aan met "kwark injecteren is slecht hoor" ;)

Terug
Naar boven