AndroidHealthClinic

Hoe krijg je kwark binnen

Ik zuip altijd een shake voor ik naar bed ga. Ik vind kwark niet te vreten. Ik hou zowiezo al niet van Yochurt etc. :kots:

De suiker die je toevoegt zou ik niet geraffineerd nemen. Dus het beste zou zijn jam uit fruitsuikers (jawel die bestaat), honing of stukje fruit erin. Dat ananasverhaal begint mij ook te boeien.

:cool: gewoon met een grote lepel je mond volledig vullen, slokje water en opnieuw vullen!

kwark me aardbeien of frambozen en dan suiker erbij.
smaakt best goe en ge proeft alleen het fruit.

Hoezo een late reactie van mij.. :o

Ik doe et met beetje musli,appel en melk alles in de blender en hoppa naar binnen.

Ik neem kwark via de infuus, lekker makkelijk en lekker regelmatig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vind je kwark niet lekker ?, dan eet toch wat anders... what's the problem :eek:???

kwark wordt van de waardes sowieso veelste veel overschat, als HET ultimatieve bodybuilding eten. strange allemaal :rolleyes:

ik doe trouwens kwark in de mixer en gooi er van alles lekkeres doorheen, hhmmm heerlijk, ik eet/drink dat omdat ik het lekker vind.

Ik heb ook moeite met die van den aldi.
Heb nog al moeten slikken voor hem binnen te krijgen :D
Nu doe ik er een beetje fructose aardbeienconfituur bij en is hij binnen de 5min binnen.Ga ook eens proberen met ananas of whey.

Ik doe altijd 2 kinderverpakking doosjes rozijnen bij me 500gram kwark...

Blender: kwark met melk + eventueel nog een paar stukken fruit <<<=====>>> en drinken maar

Ik heb ook moeite met die van den aldi.
Heb nog al moeten slikken voor hem binnen te krijgen :D
Nu doe ik er een beetje fructose aardbeienconfituur bij en is hij binnen de 5min binnen.Ga ook eens proberen met ananas of whey.

Probeer dan gerust die van de Lidl eens, persoonlijk vind ik die iets smeüiger dan die vanuit Aldi, even goedkoop!!

Gewoon naar binnen lepelen toch, smaak zit tussen je oren???

Af en toe een slokje water omdat het anders niet naar beneden wil.

ik meng kwark van den aldi met magere vruchten yohourt van den aldi...best lekker en boordevol van ons zo geliefde eiwitjes.

Ik zie alleen maar mensen typen over kwark met fruit/zoetigheid.

Wat je ook kunt doen is het volgende:
Pak een plak gerookte zalm... neem met een eetlepel een lepel kwark en maak er een soort van 'buisje van kwark :P' van, rol de zalm op, en je hebt een lekkere portie eiwitten/gezonde vetten ;).. evt wat peper/zout aan de kwark toevoegen.

Ik werk mijn 500g kwark van de Albert Heijn in 6-10 minuten weg. Gewoon puur eigenlijk. Ik snap eigenlijk niet waarom sommige mensen er moeite mee hebben! :)

Ik vind tonijn lastiger naar binnen te krijgen. Die smaak gaat zo vervelen!

Ik werk mijn 500g kwark van de Albert Heijn in 6-10 minuten weg. Gewoon puur eigenlijk. Ik snap eigenlijk niet waarom sommige mensen er moeite mee hebben! :)

Ik vind tonijn lastiger naar binnen te krijgen. Die smaak gaat zo vervelen!

Inderdaad, ik slurp het zo naar binnen. Je went er echt aan. Tonijn is een stuk moeilijker, dat is ook echt droog. Ik doe er meestal een schuitje olijfolie door en een scheutje chilisaus. Dan is het wel te doen.

Kwark (naturel) 500g, dan beetje karnemelk erbij zodat je ongeveer 0.8l hebt. Blenden, 2 flesjes 0.5l vullen.

Have been doing this for years now,

Ik gooi altijd 'n handvol amandelen door m'n kwark en happen maar!

Terug
Naar boven