XXL Nutrition

Hoe krijgen die gasten dit voor elkaar?

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Ik train inmiddels ruim 7 jaar en juice ongeveer 2 jaar. De juice die ik gebruikt hebt is erg breed, van dbol en winny tabs tot alle test varianten, alle tren varianten, winny depot, mast en noem maar op. Tot zover nog geen insuline en groei hormoon. Daarnaast draai ik een strikt dieet en trainings schema's, afgelopen weekend ook mee gegaan aan bodybuilding bij de SAP CUP.

Terug naar de vraag, hoe de f**k krijgen die gasten het toch voor elkaar zo vreselijk veel volume te bouwen en zo'n laag vet percentage te hebben en houden. Ik bedoel, ik heb mijn stappen gemaakt met met mijn strikte dieet, mega veel cardio en juice maar ik zit een heel eind van wat deze gasten (hieronder) hebben. HOE DOEN ZE DAT!! Tuurlijk is het ook deels genetics maar kom op. Is dat nou echt gewoon meerdere jaren op deze manier door bouwen of zetten zei hun stappen met insuline en groei hormoon? (wat ik nog niet aangeraakt heb)

jacodbruyn-35.jpg

2gyagwn.jpg

Ryan-Terry-Fitness-Model.jpg

Heb jij aan de sap cup meegedaan?

Mooi resulaat. Maar je bent niet tevreden ?

• Topic Starter Topic Starter
Tevreden tevreden, ik ben eigenlijk nooit tevreden en maar goed ook. Heb daar natuurlijk ook een hoop andere jongens gezien backstage die nog ff iets meer volume hadden en die zijn dan nog eens niks in vergelijking met de foto's hierboven.

Welke klasse stond je dan?

• Topic Starter Topic Starter
Ik post vrij veel in de anobolen sectie met dit account dus wil me liever niet te bekend maken, sorry. Misschien bullshit, jammer dan.

Goede gear, GH en genetics

Die foto voorbeelden in je OP zijn niet zo impressive hoor. Denk dat je flink wat buffere jongens hebt zien lopen bij de SAP expo die ook zo droog kunnen als ze ff willen.

Low test, flink wat tren en mast ernaast en dan nog een beetje NPP of anadrol om vol te blijven.. Is zo moeilijk toch niet :)

Pas op dat je wel low test (250mg) gaat. En niet high (750 of 1000) want dan ga je richting phil heath fysiek.
Nou ik zal ermee oppassen. Ik wil inderdaad er niet uit gaan zien als Phil Heath, moet wel nog in mijn kleren passen met de feestdagen :o

zitten deze mannen dan toch ook aan de hgh icm slin?

Terug
Naar boven