Outlaw83
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Interessant, vraag voor @Mister10 is dit dan nog steeds natty als je gebruik maakt van een supplement als creatine?
Interessant, vraag voor @Mister10 is dit dan nog steeds natty als je gebruik maakt van een supplement als creatine?
Helaas komt het heel vaak neer op genetics, dat is de 'oneerlijke' kant van BB... Met betere genen had ik ook op podium gestaan. Ik zie gasten in de gym die slecht trainen, niet kuren en toch een beter fysiek hebben. Frustrerend, maar niets aan te doen.
Jaartje of 5 zou ik toch graag die fysiekklasse bereiken, perfectioneren volgt daarna.Ik kan mij niet voorstellen dat dat zonder gh is.
Op wat voor termijn wil je die fysiek bereiken?
Ja klopt, die foto's zijn gewoon altijd perfect belicht en bewerkt ook.Jaco is indd hgh bold tren. Maar op fotos zien ze er allemaal super goed uit, heb jaco nooit irl gezien maar tavi wel en geloof me in de gym zie je bijzondere fysieken rondlopen (dit meen ik echt). Een fotocamera met 1000mega pixel en 25 filters. Maar zeker niet elke map gebruikt hgh, de meeste zullen gewoon op high aas zitten, en een smalle taille hebben.
Dit. Genen zijn ontzettend belangrijk. By far de grootste determinant.Genetics.
Kijk in je gym eens rond naar het verschil in fysiek. Sommige jongens zie je gewoon, dat heeft potentie. Anderen, mja, dat kan best wat worden met juiste hoeveelheid gear, maar die hebben simpelweg een laag plafond.
Het zal best mee spelen met wat de een eet en niet eet. Maar als je 100 gasten een jaar lang op zelfde gear zet zal je denk ik behoorlijke verschillen in dem gainz gaan zien.
Als het hoe meer hoe beter was, dan zouden er veel monsters rond lopen. Want het type boston loyds zijn er voldoende maar het zit er simpelweg niet in.
/broscience
Ook dat is verre van een garantie. Ik heb inmiddels aardig wat contestpreps in m'n inbox gehad en ook besproken met enkele atleten die begeleid werden door (semi-)topcoaches, en ik kom echt meer dan eens de debielste shit tegen (heel vaak ook ontzettend onnodige shit). Vaak scoren hun atleten nog goed omdat ze uitzonderlijke genen hebben (topcoaches hebben de luxe dat ze daarop kunnen selecteren) of omdat ze full #yolo gaan met het AAS- en diureticagebruik.En een goede begeleider vinden. Niet eentje die 2 wedstrijden gedraaid heeft en dan plots "begeleider" word. Dat is ook een epidemie tegenwoordig.
Ik geloof dat er genoeg bij de fysiek klasse geen HGH gebruiken. Het merendeel op het podium staat daar door de genen. Zowel qua droogte, massa en structuur van de spieren. Daarnaast gaat het ook een beetje om de illusie creëren door de beste foto's in het beste licht en met de beste pomp te nemen.
Ik denk dat de meesten hier juicen gelijk nen noob.
Als je kijkt nr de advanced cycles, dzn zie je 8 verschillende gear mooi op elkaar afgestemd waar lange esters vervolgd worden door korte esters, etc...er zit daar logica erachter, een strategie.
Als je kijkt nr de juice cycles hier, dan ist test only, test en tren, dan deca erbij vr massa of mast erbij vr cutkuur. Meestal vr 12 weekjes en thats it.
Kennis van die mannen staat gewoon een veel eind verder dan kennis hier op dbb.
Weiig kennis is denk ik 1 van de redenen.
'kennis'
beetje experimenteren en niet vergeten meer=beter zolang je niet spontaan deaud gaat van de bijwerkingen en f**k je gezondheid![]()