- Waardering
- 497
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2De kerel, ben zijn naam vergeten is hopelijk zonder HGH, wat dat is zowat de fysiekklasse die ik wil bereiken.
Iemand die me kan herinneren hoe die weer heet?
Toch weten zei de bekende gut goed weg te houden ondanks GH gebruik dan.
Ik kan mij niet voorstellen dat dat zonder gh is.2De kerel, ben zijn naam vergeten is hopelijk zonder HGH, wat dat is zowat de fysiekklasse die ik wil bereiken.
Iemand die me kan herinneren hoe die weer heet?
Hoe kan die borst zo zijn? Lijkt wel alsof die geen spieren heeft zitten daar bijna.
Ik moet zeggen dat mijn linker borst en dan de binnekant ook stukken groter is als mijn rechter. Stoor me er ook mateloos aan.
Denk ook niet dat er iets aan te doen is.

Inb4 MorgenIk kan mij niet voorstellen dat dat zonder gh is.
Op wat voor termijn wil je die fysiek bereiken?
wat een onzin om te zeggen dat de fotos die je laat zien alleen met gh en slin te bereiken zijn
wat een onzin om te zeggen dat de fotos die je laat zien alleen met gh en slin te bereiken zijn
Huh? De vraag was toch Hoe krijgen die gasten dit voor elkaar? Vrij simpel: AAS, gh + slin. Uiteraard ook training voeding en rust.
Genetics.
Kijk in je gym eens rond naar het verschil in fysiek. Sommige jongens zie je gewoon, dat heeft potentie. Anderen, mja, dat kan best wat worden met juiste hoeveelheid gear, maar die hebben simpelweg een laag plafond.
Het zal best mee spelen met wat de een eet en niet eet. Maar als je 100 gasten een jaar lang op zelfde gear zet zal je denk ik behoorlijke verschillen in dem gainz gaan zien.
Als het hoe meer hoe beter was, dan zouden er veel monsters rond lopen. Want het type boston loyds zijn er voldoende maar het zit er simpelweg niet in.
/broscience