AndroidHealthClinic

Hoe mijn rug dikker te krijgen / zij-aanzicht

Bezoekers in dit topic

Ja dat is waar, dat ga ik even laten bezinken.
Vinden reguliere Dead lift een rot oefening, kon met de Hex Bar vandaag 24 reps van 100 kg.
Nu is dat natuurlijk voor de meesten niets, ik kreeg er wel een kick van (mijn Lb loopt dan ook zwaar achter).

Bedankt in elk geval !

24 reps

jijwat
 
pls tell me dat die 24 reps een uitzonderlijke high rep set was die je anders nooit doet.
 

Thanx !

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

beter shrugs dan upright row.

Vanwege blessure gevaar (of) ?
Ik vind het nl een heerlijke oefening

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

24 reps jijwat

@ bascma

Haha nee wel in 3 sets, 10/8/6
 
ALLE Row varianten + deadlifts of en rackpulls


ps: 24 reps :roflol:

zou wat lager in reps blijven kerel
 
ALLE Row varianten + deadlifts of en rackpulls ps: 24 reps :roflol: zou wat lager in reps blijven kerel

Dank je, rack pulls daar zal ik eens op googelen.
Zoals ik een reactie eerder al schreef, 24 reps in 3 sets nl: 10/8/6 :D
 
Gewoon een roeibootje kopen... heb je de rug van (prof) roeiers wel eens gezien?

Rows en Chins
 
Laatst bewerkt:
@ AboveandBeyond en Anoniem, zijn shrugs niet meer op de schouders gericht ?

Voor de trapezius.

a7473318.jpg


Iets voorover buigen tijdens de shrugs voor goede uitvoering.
 
deadlifts en de stang zo dicht mogelijk bij het lichaam houden, Zware shrugs (mijn favoriet in de smith haha)
verder alle zware rows en verticale pulls. evt nog iets voor reardelt en je bent er wel :) en eten!

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

en niks mis met 24 reps. als je 5x5DL heb je ook 25 reps. veel reps met veel gewicht = groter en sterker worden :)
 
deadlifts en de stang zo dicht mogelijk bij het lichaam houden, Zware shrugs (mijn favoriet in de smith haha)
verder alle zware rows en verticale pulls. evt nog iets voor reardelt en je bent er wel :) en eten!
[/COLOR]en niks mis met 24 reps. als je 5x5DL heb je ook 25 reps. veel reps met veel gewicht = groter en sterker worden :)

untitle.jpg
 

veel is relatief. als jij einde van je training 50 rows hebt gemaakt met 50kg maakt niet uit hoeveel sets je er voor nodig hebt, dan doe je het beter als wanneer je 12 reps op 50kg hebt gemaakt.

of je bent zo'n figuur wat 8 verschillende rug oefeningen doet met weinig reps op hoog gewicht. dan is je eind volume nog steeds hoog op hoog gewicht. ik heb nergens gezegd dat je veel herhalingen per set moet maken.

bijdehandte kut plaatjes van je je kan beter onderbouwen waarom ik geen of wel gelijk heb, en geen aannames doen.
 
Back
Naar boven