XXL Nutrition

Hoe snel aankomen ??

18mike

Novice
Waardering
0
Yo dudes

Zat te googlen en ontdekte dit forum;) ... kzit dus al een tijdje te tobben met het feit dat ik echt te dun ben gewoon.

Ik denk dat dit komt omdat me stofwisseling te snel is ofzo, ik eet echt een hoop vette zooi maar kom gewoon niet aan. Nou weet ik dat er shakejes en poedertjes bestaan om aan te komen , ik heb er alleen totaal geen verstand van.

Kzit net ff te kijken naar deze: Weight Gain Plus - Ben je het te dun zijn zat?

Lijkt me ideaal toch, dan heb ik meer eetlust en het vertraagt me stofwisseling. Kan je dit dan ook gebruiken i.c.m. andere poedertjes??

Wat raden jullie mij aan? en kan je ook aankomen met behulp van die poedertjes zonder echt intensief te trainen? Miss een beetje opdrukken en halteren maar daar houdt het dan echt op. Het hoeft niet perse allemaal spier te zijn ik wil gewoon wat vollere schouders en armen hebben.

Kan wel wat hulp gebruiken.
Thnx

Welkom...

hoeveel kcal. eet je?

meer koolhydraten/vezels/"goede" vetten en dan kijk je weegschaal maar eens gaan ;)
stel je ff een schema'tje op hé dude en verhoog je carbs en vetten, zorg voor je Kcal elke dag... :rolleyes:
Met naar d eMAc te gaan of burger king elke dag red je t ook maar denk niet dat dat je bedoeling is ofwel???

Kijk ff rond op t forum, vind je genoeg "handy" tips om je schema op te stellen...

Grtz :cool:

OM de 2 uur eten. reken je onderhoudsniveau uit en ga daar 10% boven zitten lees de sticky's. Koop havermout!

om de 2 a 3 uur eten en probeer mammoth 2500 van interactive,goed spul!:wave2:

18mike zei:
Yo dudes

Zat te googlen en ontdekte dit forum;) ... kzit dus al een tijdje te tobben met het feit dat ik echt te dun ben gewoon.

Ik denk dat dit komt omdat me stofwisseling te snel is ofzo, ik eet echt een hoop vette zooi maar kom gewoon niet aan. Nou weet ik dat er shakejes en poedertjes bestaan om aan te komen , ik heb er alleen totaal geen verstand van.