XXL Nutrition

Hoe snel aankomen ??

18mike

Novice
Waardering
0
Yo dudes

Zat te googlen en ontdekte dit forum;) ... kzit dus al een tijdje te tobben met het feit dat ik echt te dun ben gewoon.

Ik denk dat dit komt omdat me stofwisseling te snel is ofzo, ik eet echt een hoop vette zooi maar kom gewoon niet aan. Nou weet ik dat er shakejes en poedertjes bestaan om aan te komen , ik heb er alleen totaal geen verstand van.

Kzit net ff te kijken naar deze: Weight Gain Plus - Ben je het te dun zijn zat?

Lijkt me ideaal toch, dan heb ik meer eetlust en het vertraagt me stofwisseling. Kan je dit dan ook gebruiken i.c.m. andere poedertjes??

Wat raden jullie mij aan? en kan je ook aankomen met behulp van die poedertjes zonder echt intensief te trainen? Miss een beetje opdrukken en halteren maar daar houdt het dan echt op. Het hoeft niet perse allemaal spier te zijn ik wil gewoon wat vollere schouders en armen hebben.

Kan wel wat hulp gebruiken.
Thnx

Welkom...

hoeveel kcal. eet je?

meer koolhydraten/vezels/"goede" vetten en dan kijk je weegschaal maar eens gaan ;)
stel je ff een schema'tje op hé dude en verhoog je carbs en vetten, zorg voor je Kcal elke dag... :rolleyes:
Met naar d eMAc te gaan of burger king elke dag red je t ook maar denk niet dat dat je bedoeling is ofwel???

Kijk ff rond op t forum, vind je genoeg "handy" tips om je schema op te stellen...

Grtz :cool:

OM de 2 uur eten. reken je onderhoudsniveau uit en ga daar 10% boven zitten lees de sticky's. Koop havermout!

om de 2 a 3 uur eten en probeer mammoth 2500 van interactive,goed spul!:wave2:

18mike zei:
Yo dudes

Zat te googlen en ontdekte dit forum;) ... kzit dus al een tijdje te tobben met het feit dat ik echt te dun ben gewoon.

Ik denk dat dit komt omdat me stofwisseling te snel is ofzo, ik eet echt een hoop vette zooi maar kom gewoon niet aan. Nou weet ik dat er shakejes en poedertjes bestaan om aan te komen , ik heb er alleen totaal geen verstand van.

Kzit net ff te kijken naar deze: Weight Gain Plus - Ben je het te dun zijn zat?

Lijkt me ideaal toch, dan heb ik meer eetlust en het vertraagt me stofwisseling. Kan je dit dan ook gebruiken i.c.m. andere poedertjes??

Wat raden jullie mij aan? en kan je ook aankomen met behulp van die poedertjes zonder echt intensief te trainen? Miss een beetje opdrukken en halteren maar daar houdt het dan echt op. Het hoeft niet perse allemaal spier te zijn ik wil gewoon wat vollere schouders en armen hebben.

Kan wel wat hulp gebruiken.
Thnx
en van die naturel pilletjes afblijven want die zooi werkt toch niet!

laat die rommel voor wat het is,lees hier wat verder en ga intensief trainen man. There is no easy way out.

Ik eet nog liever extra boterhammen dan dat ik zo'n vieze wheightgainer moet klaarmaken.

• Topic Starter Topic Starter
king ralf zei:
en van die naturel pilletjes afblijven want die zooi werkt toch niet!

Niet? Want ik eet best veel vette zooi , junkfood vooral maja. Ik kom gewoon niet aan. Maar dat die pilletjes je stofwiseling vertragen en dat je meer kan eten is dus niks van waar?

IK bedoel in die poedertjes zitten toch een hoop voedingstoffen ( net of je 10 kilo vis eet bij wijze van ) en die pilletjes zorgen ervoor dat ik sneller aankomen als het goed is.

Moet dit dan geen resultaten gaan geven?? Ik wil gewoon voller worden , hoeft niet perse allemaal spier te zijn. Dat komt wel als ik echt tijd heb om naar de gym te gaan

18mike zei:
Niet? Want ik eet best veel vette zooi , junkfood vooral maja. Ik kom gewoon niet aan. Maar dat die pilletjes je stofwiseling vertragen en dat je meer kan eten is dus niks van waar?

IK bedoel in die poedertjes zitten toch een hoop voedingstoffen ( net of je 10 kilo vis eet bij wijze van ) en die pilletjes zorgen ervoor dat ik sneller aankomen als het goed is.

Moet dit dan geen resultaten gaan geven?? Ik wil gewoon voller worden , hoeft niet perse allemaal spier te zijn. Dat komt wel als ik echt tijd heb om naar de gym te gaan

afblijven van die pilletjes ! werkt niet /of maar even .
mammoth 2500 halen en de rest van je voeding blijven nemen op een gegeven moment gaat je lichaam toch massa pakken als je elke dag maar dan ook elke dag blijft eten en niet een dag veel en de andere dag niet .
ik kwam ook niet aan totdat ik elke dag begon te vreten en ook geen dag oversloeg!!!!!!!!!!

Mugje zei:

xxlnutrition eigenmerk, ik houd niet van shakes, ook niet van echte milkshakes, thats it. Daarom neem ik nu ook altijd de whey isolaat in een flesje van EAS, Precision Whey, die heeft een frisse smaak, drink je zo weg en top kwaliteit.:rolleyes:

gewoon eerwst 5 dagen om t uur eten geen volle maaltijden maar een bannan uur later 1 boterham, dan na 5 dagen om 90 min eten maar iets meer ,dan weer 5 dagen om de 120 min 4 boterhamen als de 15 dagen om zijn kan je 3a 4 mischien wel5 volle maaltijden op .
ik woog zelf eerst 57 kilo en kon zoveel eten wat ik wou maar kwam geen kilo aan ,na dit schema geprobberd te hebben woog ik na 1 maand precies 63,6 kilo (trainde toen wel 3 a 4 dagen in de week) nu weeg ik 72,5 kilo,:rolleyes:

hopelijk heb je er wat aan .

eerst weg met de vette zooi en normaal gaan eten en dan vaker op een dag en erbij gaan trainen.

gewoon eerwst 5 dagen om t uur eten geen volle maaltijden maar een bannan uur later 1 boterham, dan na 5 dagen om 90 min eten maar iets meer ,dan weer 5 dagen om de 120 min 4 boterhamen als de 15 dagen om zijn kan je 3a 4 mischien wel5 volle maaltijden op .
ik woog zelf eerst 57 kilo en kon zoveel eten wat ik wou maar kwam geen kilo aan ,na dit schema geprobberd te hebben woog ik na 1 maand precies 63,6 kilo (trainde toen wel 3 a 4 dagen in de week) nu weeg ik 72,5 kilo,:rolleyes:

hopelijk heb je er wat aan .

6kilo in een maand, zal waarschijnlijk 5 kilo vet en vocht zijn.

stel eerst eens een knap voedinggsschema op, supplementen zijn niks anders als een "deel" van voedingswaren.

ik zou toch altijd een knap voedingsschema prefereren boven een weight gainer of ander supplement, ik zou het hoogstens in geval van nood of als aanvulling gebruiken.

besteed je tijd nuttig, ga lezen in de voedingssectie!

geloof niet alles wat ze zeggen op die supplementen sites!!!

yowwwww
meent je dat heb je daar echt een maagzweer van gehad ?

Terug
Naar boven