MuscleMeat

Hoe snel aankomen ??

pannekoeken... en ja ik kan mijn koekjes verhaal weer ophouden :P

mammoth halen en goed eetschema fixen met veel pasta er in enzo

Ik heb een groot probleem!

Hallo iederen
mijn lengte is 1.88 en ben 18 jaar, mijn gewicht is 60 kg .. volgens de huisarts mag ik 80 kg wegen! maar omdat ik nieuwe mediactie heb: concerta 36mg ben ik in anderhalve week 10 kg afgevallen, ook ben ik snel misselijk...! ik heb geen eetlust.. en als ik datwel heb kan ik maar een half bord eten op...

omdat ik de lichaamsbouw van mijn varder heb kom ik niet snel aan, ik kon vroeger 2 flessen frisdrank op zonder ook maar een kg aan te komen.. als ik elke dag bij mc donalds zou eten kom ik misschien 2 kg aan...

dit is erg frustrerend.. en moet er zsm. minimaal 15 kg erbij hebben ,, anders kan het fataal worden... de medicatie die ik noemde is voor mijn Adhd... en werkt goed! ik kan me eigen goed focusen op waar ik mee bezig ben!.. alleen het afvallen is een probleem!..

iemand suggesties? (ik zie het als een nood situatie)

Jongenssss hij wilt niet perse spieren hebben. Hij gaat alleen maar een beetje opdrukken.
Hij wilt gewoon dikker worden.

Yo dudes

Zat te googlen en ontdekte dit forum;) ... kzit dus al een tijdje te tobben met het feit dat ik echt te dun ben gewoon.

Ik denk dat dit komt omdat me stofwisseling te snel is ofzo, ik eet echt een hoop vette zooi maar kom gewoon niet aan. Nou weet ik dat er shakejes en poedertjes bestaan om aan te komen , ik heb er alleen totaal geen verstand van.

Kzit net ff te kijken naar deze: Weight Gain Plus - Ben je het te dun zijn zat?

Lijkt me ideaal toch, dan heb ik meer eetlust en het vertraagt me stofwisseling. Kan je dit dan ook gebruiken i.c.m. andere poedertjes??

Wat raden jullie mij aan? en kan je ook aankomen met behulp van die poedertjes zonder echt intensief te trainen? Miss een beetje opdrukken en halteren maar daar houdt het dan echt op. Het hoeft niet perse allemaal spier te zijn ik wil gewoon wat vollere schouders en armen hebben.

Kan wel wat hulp gebruiken.
Thnx

Laat me je het volgende uitleggen. Je hebt een gemiddeld aantal calorien die je per dag verbrand. Okey, als je een snelle stofwisseling hebt kan dit in rust wat hoger zijn dan bij andere. Maar dit is niet gelijk 2 keer zoveel als bij andere mensen ofzo.

Ik denk dat dit hooguit 500kcals op een dag zal schelen. Als het jou niet uitmaakt of je dik wordt of niet drink dan gewoon volle chocomelk. Eet wat je nu eet maar doe daar bij ontbijt 1 pak chocomelk bij. Smiddags eentje, en sávonds eentje.

Dan heb je zo'n 2500 kcals extra erbij, weet je zeker dat je goed zit (Y)

Jongenssss hij wilt niet perse spieren hebben. Hij gaat alleen maar een beetje opdrukken.
Hij wilt gewoon dikker worden.

Laat me je het volgende uitleggen. Je hebt een gemiddeld aantal calorien die je per dag verbrand. Okey, als je een snelle stofwisseling hebt kan dit in rust wat hoger zijn dan bij andere. Maar dit is niet gelijk 2 keer zoveel als bij andere mensen ofzo.

Ik denk dat dit hooguit 500kcals op een dag zal schelen. Als het jou niet uitmaakt of je dik wordt of niet drink dan gewoon volle chocomelk. Eet wat je nu eet maar doe daar bij ontbijt 1 pak chocomelk bij. Smiddags eentje, en sávonds eentje.

Dan heb je zo'n 2500 kcals extra erbij, weet je zeker dat je goed zit (Y)

Topic is wel van 3jaar geleden he...
Ik meld het maar even.

Hey jongens..

Ik heb heel veel problemen met aankomen.. en het volhouden van goed eten,
zou iemand mij kunnen helpen met het maken van een voedingsschema en misschien dat
jullie me wat tips kunnen geven

met voorbaat dank,

Bart

TS zal inmiddels al flink dik zijn door de mammoth suikershakes.

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

Hey jongens..

Ik heb heel veel problemen met aankomen.. en het volhouden van goed eten,
zou iemand mij kunnen helpen met het maken van een voedingsschema en misschien dat
jullie me wat tips kunnen geven

met voorbaat dank,

Bart

Eerst sticky's lezen, dan eigen topic openen. Kan je alvast vertellen dat je veel gezond voedsel moet eten. Boven je onderhoud eten.

eten

aankomen

TS zal inmiddels al flink dik zijn door de mammoth suikershakes.

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------

Eerst sticky's lezen, dan eigen topic openen. Kan je alvast vertellen dat je veel gezond voedsel moet eten. Boven je onderhoud eten.

Wat zin sticky's..?

Probeer meer koolhydraten te eten, brood, drink veel melk, en meer eten gaat nooit zomaar. Dit moet je gelijdelijk opbouwen. Als je te snel wilt wordt je misselijk.

begin eerst en vooral is met je eetschema te maken. wedden dat je niet zoveel eet als je denkt. en blijf aub van die piletjes af...

mike, je moe teen voedinschema maken als je die nog niet hebt, daarna kan je altijd nog mamoth 2500 halen, bijvoorbeeld bij de bodyenfitshop. want dat gaat zeker helpen.

succes.

kom je niet aan, moet je meer en beter voedsel eten, simpel toch ?

hee mensen! ik heb al flink wat tips verzamelt om aan te komen, weeg namenlijk 57 k en ben 1.64, Hoop dus dat ik door goed te eten en een goed schema te volgen veel kan aankomen. Hebben jullie nog tips voor tussendoortjes enz? Ik hoorde bijvoorbeeld havermout? Kip? Vis? Nog meer dingen ?
Matt

hee mensen! ik heb al flink wat tips verzamelt om aan te komen, weeg namenlijk 57 k en ben 1.64, Hoop dus dat ik door goed te eten en een goed schema te volgen veel kan aankomen. Hebben jullie nog tips voor tussendoortjes enz? Ik hoorde bijvoorbeeld havermout? Kip? Vis? Nog meer dingen ?
Matt

Ben je gekrompen? Op je stats staat dat je 1m70 bent.
Eet gewoon Brinta/havermout, volkoren pasta's, rijst, kip, rood vlees, eieren, volkoren brood, melk etc.. daarnaast lekker trainen, rusten en dan moet het gewon goed komen

Terug
Naar boven