- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
om de 2 a 3 uur eten en probeer mammoth 2500 van interactive,goed spul!![]()
Yo dudes
Zat te googlen en ontdekte dit forum... kzit dus al een tijdje te tobben met het feit dat ik echt te dun ben gewoon.
Ik denk dat dit komt omdat me stofwisseling te snel is ofzo, ik eet echt een hoop vette zooi maar kom gewoon niet aan. Nou weet ik dat er shakejes en poedertjes bestaan om aan te komen , ik heb er alleen totaal geen verstand van.
Kzit net ff te kijken naar deze: Weight Gain Plus - Ben je het te dun zijn zat?
Lijkt me ideaal toch, dan heb ik meer eetlust en het vertraagt me stofwisseling. Kan je dit dan ook gebruiken i.c.m. andere poedertjes??
Wat raden jullie mij aan? en kan je ook aankomen met behulp van die poedertjes zonder echt intensief te trainen? Miss een beetje opdrukken en halteren maar daar houdt het dan echt op. Het hoeft niet perse allemaal spier te zijn ik wil gewoon wat vollere schouders en armen hebben.
Kan wel wat hulp gebruiken.
Thnx
Jongenssss hij wilt niet perse spieren hebben. Hij gaat alleen maar een beetje opdrukken.
Hij wilt gewoon dikker worden.
Laat me je het volgende uitleggen. Je hebt een gemiddeld aantal calorien die je per dag verbrand. Okey, als je een snelle stofwisseling hebt kan dit in rust wat hoger zijn dan bij andere. Maar dit is niet gelijk 2 keer zoveel als bij andere mensen ofzo.
Ik denk dat dit hooguit 500kcals op een dag zal schelen. Als het jou niet uitmaakt of je dik wordt of niet drink dan gewoon volle chocomelk. Eet wat je nu eet maar doe daar bij ontbijt 1 pak chocomelk bij. Smiddags eentje, en sávonds eentje.
Dan heb je zo'n 2500 kcals extra erbij, weet je zeker dat je goed zit (Y)
Topic is wel van 3jaar geleden he...
Ik meld het maar even.
Hey jongens..
Ik heb heel veel problemen met aankomen.. en het volhouden van goed eten,
zou iemand mij kunnen helpen met het maken van een voedingsschema en misschien dat
jullie me wat tips kunnen geven
met voorbaat dank,
Bart
TS zal inmiddels al flink dik zijn door de mammoth suikershakes.
---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:48 ----------
Eerst sticky's lezen, dan eigen topic openen. Kan je alvast vertellen dat je veel gezond voedsel moet eten. Boven je onderhoud eten.
Hey jongens..
Ik heb heel veel problemen met aankomen.. en het volhouden van goed eten,
zou iemand mij kunnen helpen met het maken van een voedingsschema en misschien dat
jullie me wat tips kunnen geven
met voorbaat dank,
Bart
kom je niet aan, moet je meer en beter voedsel eten, simpel toch ?

hee mensen! ik heb al flink wat tips verzamelt om aan te komen, weeg namenlijk 57 k en ben 1.64, Hoop dus dat ik door goed te eten en een goed schema te volgen veel kan aankomen. Hebben jullie nog tips voor tussendoortjes enz? Ik hoorde bijvoorbeeld havermout? Kip? Vis? Nog meer dingen ?
Matt