AndroidHealthClinic

hoe word ik sterk

hallo iedereen
ik ben prof a ik ben 15 jaar 1.85 lang en 65 kilo zwaar
ik ben nog al een nerd en dus niet echt sterk ik doen niet aan sport maar fiets wel elke ochten 14 km naar school en 14 km tereug
nu wil ik graag spieren kweken zonder geld uit te geven maar met simpele oefeningen zoals opdrukken en sit-ups
ik wil graag normaal arm spieren om dingen te tillen die normaal te zwaar zijn voor mij en er niet uit zien als de hulk weeten jullie hier makkelijke oefeningen voor

Leer typen. En ga spelen

prof a & sniperx for the new mr.olympia's!

Is sniperx nu vertrokken of preventief geband?

Ach ja vergeten zal ie niet worden.:D

:roflol:

Jongetjes van 15 die eerst vragen hoe ze gespierder moeten worden, zodat ze waarsch minder gepest worden omdat ze er nerd uitzien. Vervolgens menen dat iedereen die traint voor massa hersenloos is.

Denk dat het je nog tegenvalt hoeveel universitairen en HBO-ers hier zitten.

Maar ik wil je in ieder geval veel succes wensen met je levensloop. Als je al zo hypocriet in het leven staat, gaat het nog wat worden met jou 'Prof A'.

PS: Als je dan toch besluit van de brug te springen, zet dan in ieder geval 'wegh :'(' in je msn naam, misschien komt SniperX je dan nog redden.

Gegroet

als jullie als zulke klootzakken moet reageeren laat dan maar zitten ban me maar want dit is toch maar een k*t site met alleen idioten die denken dat ze geweldig zijn omdat ze spieren hebben we leven in de 21 eeuw het gaat niet meer om spieren maar de hersen stelletje idioten

Ik had toch al gezegd dat je punten en komma's moet gebruiken. Zelfs deze onzinnige zin is niet fatsoenlijk te lezen. Erg zonde want het is nu al een classic. :rolleyes:

EDIT: Trouwens dacht je dat je op een Brain training site terecht kwam of zo? Daar moet je toch echt een Nintendo DSi voor aanschaffen. Kun je ook meteen je grip oefenen.

Jongetjes van 15 die eerst vragen hoe ze gespierder moeten worden, zodat ze waarsch minder gepest worden omdat ze er nerd uitzien. Vervolgens menen dat iedereen die traint voor massa hersenloos is.

Maar ik wil je in ieder geval veel succes wensen met je levensloop. Als je al zo hypocriet in het leven staat, gaat het nog wat worden met jou 'Prof A'.

PS: Als je dan toch besluit van de brug te springen, zet dan in ieder geval 'wegh :'(' in je msn naam, misschien komt SniperX je dan nog redden.

Gegroet

Whahaha Epic:roflol::roflol:

Gegroet

:roflol: Karma voor jou!

Hee Prof A, nerds krijgen wel een mieterse baan als IT manager, kop op.

at topic starter. Het beste wat je kan doen is eerst alle stickys doorlezen, over wat belangrijk is, zoals voeding, rust , training. Let niet op vele reacties van leden hier, want durf te wedden dat toen hun jouw leeftijd hadden hun er net zo over dachten. Wel jammer dat er zo met je wordt omgegaan en dat mensen je op je vingers tikken vanwege je spelfouten, terwijl je dislexie hebt. Zonde, je hebt gelijk over het feit dat hersens in deze tijd meer betekenen dan spieren, echter zit je hier wel op een bb site. Als je geen dumbbells etc tot je beschikking hebt, zorg dan gewoon dat je 3x per week fullbody doet , dit kan heel makkelijk met een stang en wat gewichten. Nogmaals lees de stikys en je zal veel meer leren, dan van de meeste amateurs hier.

Waarom word dit nog gebumpt? ???

Terug
Naar boven