AndroidHealthClinic

hoe ziek ben jij?

de ene maand is het erger dan de andere...

Ik heb het enorm gehad, sinds kort ben ik gelukkig genezen :)

ik durf niet in de spiegel te kijken omdat ikanders een klein miezerig mannetje zie terwijl ik zoveel complimenten krijg

Ik heb ook aantal keer moeten kotsen onderweg naar de gym omdat ik me helemaal volstouwde. Zo drastisch is het niet meer.

Denk wel veel aan voeding, maar niet strict..:)

Voor iedereen die denkt dat zijn probleem opgelost is als je je doel gehaald hebt......:roflol::laugh::hahaha::haha:

NIET DUS!!!!

Ik ben begonnen ben het doel 110 te gaan wegen en inmiddels weeg ik er 139 en heb ik volgens de meeste mensen om me heen een behoorlijke massa en omvang en toch ben ik zelf nog steeds niet tevreden en heb ik mijn doel momenteel bijgesteld naar een BW van 150.

Succes jongens! :D

weeg mezelf 3 keer per dag, en dat al een aantal jaren :o is dat ziek???

Ik moet trainen... als ik niet in een pomp zit. heb net een schouder blessure 8er de rug trek ik ook nix straks aan...:P altijd losse vesten enso.... zodra ik weer lkkr bezig ben komen de strakkere shirtjes weer uit de kast....:P:P ik vind het al heel erg, ik voel me heel snel klein...... ik heb t ook wel ja.... en ik zie zelf ook egt niet hoe groot ik ben. ik heb bijv de zelfde omtrek armen als iemand alleen hij moet ze aanspannen en ik heb ze ontspannen uit de pomp, maar zelf zie ik het niet en heb het gevoel dat hij grotere armen dan ik heb.... raar maar bigorexia

ik meet mezelf niet en weeg mezelf weinig, maar weet wel in welke spiegel ik moet kijken om de meest gunstige lichtinval op mezelf te krijgen, telt dan ook..? :D
ken het ;)

Ik heb het enorm gehad, sinds kort ben ik gelukkig genezen :)
is dat niet k*t? merk zelf al dat ik wat blijder word met m'n fysiek en dat is k*t voor m'n motivatie.

weeg mezelf 3 keer per dag, en dat al een aantal jaren :o is dat ziek???
weet niet, doe het ook :)

Weeg me ook 3keer per dag. Raak in paniek als er naar mijn idee te weinig eten is in huis. Overwerken doe ik niet om maar geen rust en voeding te missen. Ik val in slaap en sta op met BB. Ik drink steeds minder geen alchohol.

Gelukkig liggen deze dagen ver achter me.

is dat niet k*t? merk zelf al dat ik wat blijder word met m'n fysiek en dat is k*t voor m'n motivatie.

Tot een aantal weken geleden vond ik mezelf nog maar een miezertje, en begreep ik al die complimenten niet zo. Nu kijk ik met andere ogen naar mezelf, en kan best voorstellen dat mensen me groot vinden.
Ik blijf hongerig naar meer :cool:

Gelukkig liggen deze dagen ver achter me.

Dat scheelt he als je 16 bent :D

Had het eerst ook, maar tegenwoordig vind ik het alleen maar k*t dat mn quads aan het krimpen zijn door gebrek aan squatten. verder boeit fysiek me niet zo veel meer, vind krachtgericht trainen toch veel leuker.

Ik was vroeger een stuk extremer bezig, trainde meestal drie uur op een dag(ene dag vechtsporten andere dag kracht), veel moe en nergens zin meer in, ben toen nog op Tai Chi gegaan om meer tot rust te komen, dit ging in eerste instantie vrij goed, maar naar een tijdje sloeg toch de vermoeidheid keihard toe.
Ik paste me leven altijd zo aan, dat ik altijd kon trainen, af en toe om 3 uur uit bed 's ochtends als ik om 7 uur moest beginnen en overwerken.
Trainen had altijd voorrang, met als resultaat dat ik veel vrienden en vriendinnen ben kwijt geraakt.

Nu train ik gemiddeld nog maar 12 uur in de week, twee uur op een dag, met zondag een rustdag.

36kg in 4jaar maar wanneer ik in de spiegel kijk zie ik nog altijd het zelfde magere ventje :mad: doel: nog s 36kg in 4jaar:p (i wish)

Ik heb al 5 weken niet getraind, werd te groot.

Is dat anorexia of niet?

Terug
Naar boven