- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
smurf complex?ik durf niet in de spiegel te kijken omdat ikanders een klein miezerig mannetje zie terwijl ik zoveel complimenten krijg

weeg mezelf 3 keer per dag, en dat al een aantal jarenis dat ziek
![]()
weeg mezelf 3 keer per dag, en dat al een aantal jarenis dat ziek
![]()
altijd losse vesten enso.... zodra ik weer lkkr bezig ben komen de strakkere shirtjes weer uit de kast....
ik vind het al heel erg, ik voel me heel snel klein...... ik heb t ook wel ja.... en ik zie zelf ook egt niet hoe groot ik ben. ik heb bijv de zelfde omtrek armen als iemand alleen hij moet ze aanspannen en ik heb ze ontspannen uit de pomp, maar zelf zie ik het niet en heb het gevoel dat hij grotere armen dan ik heb.... raar maar bigorexiaken hetik meet mezelf niet en weeg mezelf weinig, maar weet wel in welke spiegel ik moet kijken om de meest gunstige lichtinval op mezelf te krijgen, telt dan ook..?![]()

is dat niet k*t? merk zelf al dat ik wat blijder word met m'n fysiek en dat is k*t voor m'n motivatie.Ik heb het enorm gehad, sinds kort ben ik gelukkig genezen![]()
weet niet, doe het ookweeg mezelf 3 keer per dag, en dat al een aantal jarenis dat ziek
![]()

is dat niet k*t? merk zelf al dat ik wat blijder word met m'n fysiek en dat is k*t voor m'n motivatie.

Ik heb al 5 weken niet getraind, werd te groot.
Is dat anorexia of niet?