- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog zoiets, ik had ongeveer 1,5 jaar geleden mijn pols gebroken. in het gips, gewoon flyes gaan doen........

Ik ben extreem strict met voeding. Verder denk ik op sommige dagen dat ik heel dun ben, zelfs zo erg dat ik dunne slierten die heel droog zijn breejer inschat dan mijzelf.
ME 2
is dat nou wat die ghb? ik kan een liter op de kop tikke voor "special prices"2007 is : eat, train, party+GHB, sleep(better), repeat
misschien iets om alcohol voort te vervarngen
is dat nou wat die ghb? ik kan een liter op de kop tikke voor "special prices"misschien iets om alcohol voort te vervarngen
![]()

Tjooky vertelde me dat je er heerlijk op kan coïtusen en je vriendin werkelijk alles kan laten doen
Qua bb gezien schijnt het niet echt boeiend te zijn. Je maakt naast extra groeihormoon ook extra cortison aan wat dat dus weer enigzins opheft heb ik mij eens laten vertellen.
.. Het word vaak gebruikt om vrouwen te verkrachten met uitgaan, aangezien ze door de drug een enorm libido krijgen en daarnaast gedrogeerd worden. Niet echt stoer dus 
GHB is een drug he.. Het word vaak gebruikt om vrouwen te verkrachten met uitgaan, aangezien ze door de drug een enorm libido krijgen en daarnaast gedrogeerd worden. Niet echt stoer dus
![]()
GHB is een drug he.. Het word vaak gebruikt om vrouwen te verkrachten met uitgaan, aangezien ze door de drug een enorm libido krijgen en daarnaast gedrogeerd worden. Niet echt stoer dus
![]()
![]()