Fitness Seller

hoe ziek ben jij?

• Topic Starter Topic Starter
nog zoiets, ik had ongeveer 1,5 jaar geleden mijn pols gebroken. in het gips, gewoon flyes gaan doen........

nog zoiets, ik had ongeveer 1,5 jaar geleden mijn pols gebroken. in het gips, gewoon flyes gaan doen........

waarom niet, ik trainde ook door toen ik mijn hand bij het skieen had gebroken, vooral toen meer op mijn benen en buik kunnen konzentreren, ging prima ;)
mensen verklaarde mij voor debiel ???

Ik ben extreem strict met voeding. Verder denk ik op sommige dagen dat ik heel dun ben, zelfs zo erg dat ik dunne slierten die heel droog zijn breejer inschat dan mijzelf.

zo ziek dat ik net een artikel heb geschreven over eiwitten :|

Te gek voor woorden dit.
Eerst dacht ik dat ik hier een club gevonden had die dezelfde hobby deelde met mij. Nu voel ik me steeds eenzamer in deze club geobsedeerde idioten.

is dat nou wat die ghb? ik kan een liter op de kop tikke voor "special prices" :P misschien iets om alcohol voort te vervarngen???

Tjooky vertelde me dat je er heerlijk op kan coïtusen en je vriendin werkelijk alles kan laten doen :D

Qua bb gezien schijnt het niet echt boeiend te zijn. Je maakt naast extra groeihormoon ook extra cortison aan wat dat dus weer enigzins opheft heb ik mij eens laten vertellen.

Gelukkig dat ik dit nu lees ben niet de enigste, ben gestopt met alcohol en drinken eet stipts om de drie. kijk elke dag 6x in de spiegel. Mensen complimenteren me met dat ik groter ben geworden maar dan heb ik zo iets van tja het zal wel ik merk er niks van.

Tjooky vertelde me dat je er heerlijk op kan coïtusen en je vriendin werkelijk alles kan laten doen :D

Qua bb gezien schijnt het niet echt boeiend te zijn. Je maakt naast extra groeihormoon ook extra cortison aan wat dat dus weer enigzins opheft heb ik mij eens laten vertellen.

GHB is een drug he ;).. Het word vaak gebruikt om vrouwen te verkrachten met uitgaan, aangezien ze door de drug een enorm libido krijgen en daarnaast gedrogeerd worden. Niet echt stoer dus :P

GHB is een drug he ;).. Het word vaak gebruikt om vrouwen te verkrachten met uitgaan, aangezien ze door de drug een enorm libido krijgen en daarnaast gedrogeerd worden. Niet echt stoer dus :P

Alsof GHB gelijkstaat aan vrouwenverkrachting en je het niet recreationeel zou mogen gebruiken. :rolleyes:

Terug
Naar boven