AndroidHealthClinic

hoelang duurde het voor dat je 100kg kon drukken?

Train nu 3 maanden en kan nu net 1x 60kg omhoog krijgen. :sad:

100kg moet lukken binnen een jaar. :thumb:

Toen ik aan bodybuilden deed kon kracht me niets schelen ik deed zelf geen bench press. Ik november toen ik ben begonnen met powerliften kon ik 85 kg benchen nu kan ik 105 op een lichaams gewicht van 75 kg

Ik ben ook geen held in bankdrukken neem nu 4x100 als max(bw 83kg) ,maar hoe geraken sommige van jullie op zo korte tijd zo hoog in gewicht???

100Kilo? drukte ik in 10seconden. Op bankje zitte, concentratie, adem diep in, focus op je lift, neer leggen, positie inneme en push! :-)

WiD zei:
Ik ben ook geen held in bankdrukken neem nu 4x100 als max(bw 83kg) ,maar hoe geraken sommige van jullie op zo korte tijd zo hoog in gewicht???
Heb er zeker een jaar over gedaan om van de 6x90 naar de 6x100 te geraken, maar de laatste paar maanden kan ik elke week 5kg meer pakken met 6reps, ben de laatste maanden van 5/6x 100kg naar 6x 120kg gegaan...

Wil me na de zomer volledig gaan inzetten voor BB-en, dus met voedingsschema en weer een verhuizing naar een andere gym, maar dan nu naar Kneet's gym...Als ik dit ook daadwerkelijk doorzet hoop ik dat eind dit jaar begin volgend jaar me max toch wel 160/170kg is.

Var zei:
Train nu 3 maanden en kan nu net 1x 60kg omhoog krijgen. :sad:

100kg moet lukken binnen een jaar. :thumb:

Hehe ik zit in hetzelfde schuitje, ik train nu ook ongeveer zo lang.
Ik kan ook net 60kg 1 keer omhoog krijgen hehe.

setjes doe ik 35kg :o
12-10-8

haha achja je moet ergens beginnen nietwaar...

Chewie:[...Als ik dit ook daadwerkelijk doorzet hoop ik dat eind dit jaar begin volgend jaar me max toch wel 160/170kg is.[/QUOTE]

Succes met je doel :thumbs: ,ik ga voor de 120kg max ga daarom ik ook niet cutten dit jaar wil eerst nog meer massa bijkrijgen.

6 maanden, bankdrukken ligt me erg goed en ik moet wel zeggen dat ik al op dit forum kwam voor ik ging trainen en alles dus gelijk goed aan kon pakken kwa training en voeding, dat scheelt gewoon enorm

Nu richt ik meer meer op squat en deadlift, die zuigen :mad:

!!BarmaN!! zei:
230 kg op je 15 e :eek: echt extreem trainde die vent al lang? zat zekerz wel heavy aan de roids.
Ik weet niet of 'ie clean is, maar als je net 16 bent, dan zit je niet al lang zwaar te kuren.

Trouwens: het kan nog erger...
150 bij een gewicht van 75. Op je 14e. :O

Ben nu 3 maanden bezig en doe 3 reps van 90 kilo met erg veel moeite.

hmm toen ik begon met benchen drukte ik 60kg op de smith.

toen ben ik los gaan banken, en ben in maandje of 9 van 60*6 naar 130*1 gegaan. maar toen ook een 25 kilo aangekomen. en nu druk ik al een half jaar min of meer hetzelfde, paar blessures tussendoor gehad. gewoon 100kg*8 of 110kg*4 ong.

ik was net 3 maanden 18 toen ik 130 benchte, maar nu een jaar later heb ik dat nog niet geevenaard :( (ook niet geprobeerd maargoed :D )

Pfff man ik voel me echt een wijf hiero man. Toen ik begon met trainen drukte ik net die stang alleen. Beetje aan lopen klooien lange tijd. Half jaar geleden pas voor het eerst 100 kg weten te drukken. Het heeft bij mij dus wel bijna 3,5 jaar geduurd voordat ik die 100 kg omhoog kreeg. Laatste 1,5 jaar is het, dankzij dit forum, wel allemaal stukken sneller gegaan.

Rob maakt niet uit hoelang het duurt, zolang je er maar komt!
+ wat vind jij belangrijker je kracht of het groeien van het lichaam...

Zijn genoeg gasten die groter zijn als ik, maar ik druk ze er wel uit...

(damn dit is hier ook al 100x gezegd :P )

denk dat ik ook zoals vele hier lees ik... zo ongeveer 2 jaar nodig heb gehad voor dat ik met 100kg setje's van 8reps kon draaien

maarja ik ben nu hard aan het trainen voor de nieuwe thread.... "hoelang duurde het voordat je 150kg kon bankdrukken" :D

Ik doe de gewone bench press niet meer.

Pfff ik heb een jaar op 95kg gezeten. En heb nu net 2 weken geleden 100kg gedrukt. Dit was na een zware beentraining :D, dus er had meer in gezeten. Doe nu sinds een week of 6 dumbbell bench ipv. barbbell bench, dit helpt ook wel mee denk ik aangezien ik maanden ( onwetend ) achter mekaar barbbell bench heb gedaan.

ik hoop binnen een jaar

ik ben gestart met 40kg en na 10 maand (ongeveer) 100kg geduwd. in de zelfde training waarin ik 105 geduwd heb :D

pfff, ik draai nog lang geen setjes met 100 kg.
of ik het voor 1 rep kan weet ik niet, dat heb ik nog nooit geprobeerd.

Voor één keer kan ik 100kg wel, maar setjes van 100? Dat is teveel. zit nu aan zo'n 93kg. 'k snap niet hoe sommige gasten zo snel 100kg kunnen drukken.Komaan jongens wat is jullie geheim?

Terug
Naar boven