Extend
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Extend zei:Ik ben 15 met een gewicht van 58 kg, laatst 55kg x 2. Ik denk dat ik aankomende maandag/woensdag wel 60 kg 1x red. Ik train nog maar 2 maanden![]()
Hee Kay zei:Ik ben een p*ssy wat betreft bankdrukken. Mijn borst, schouders en triceps zijn mijn slechtste spiergroepen qua massa en qua kracht. Ik doe nu 8*70 en ik train ongeveer een maandje of 6 nu. Ik train zonder spotter dus ik zou nog wel ietsje meer kunnen.

Dolcett zei:de allereerste keer dat ik begon met bankdrukken 17 jaar oud . pakte ik al meteen top van 120 kilo, daarna heel lang niet meer gehaald omdat ik heel lang last had van pijn. het was ook niet slim van mij om de aller eerste keer zoveel gewicht te pakken.

Meeste mensen hier zijn aan het opscheppen.LucNijhuis zei:ik train nu 8maand en druk nog maar 70kilo!!
doe ik dan iets verkeerd of ligt het gewoon aan mijn bouw?
Maak je geen zorgen; zolang je maar verstandig traint en eet komt het vanzelf wel.Hee Kay zei:1m90, 94 kg, ongveer 12%. Squatten en deadliften kan niet bij mijn gym.

dj_phreak zei:Meeste mensen hier zijn aan het opscheppen.Maak je geen zorgen; zolang je maar verstandig traint en eet komt het vanzelf wel.