Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100 is niet veel, zelfs met blessure lukt dat welklusmier zei:85 is mijn max
door een vroegere sleutelbeenbreuk zal ik helaas die 100 niet halen![]()
Dat je 200 niet zou halen is iets anders, maar 100 ... 
MonsterStrength zei:100 is niet veel, zelfs met blessure lukt dat welDat je 200 niet zou halen is iets anders, maar 100 ...
![]()
MonsterStrength zei:100 is niet veel, zelfs met blessure lukt dat welDat je 200 niet zou halen is iets anders, maar 100 ...
![]()
willem 2 zei:Ik las anders op een ander forum in een topic van iets meer dan een jaar geleden dat jij vertelde dat je 3 keer 90 drukte, en een top had van 1 keer 107,5 kg.
Dus ik denk dat een bank van 1 keer 100 kg voor iemand die clean traint een vrij goede prestatie is, en lang niet voor iedereen is weggelegd, als er a.s bij komt kijken dan is het natuurlijk een ander verhaal, dan drukt iedereen 100 kg op de bank, dat lijkt mij duidelijk.
Groet;
Willem 2.

willem 2 zei:Ik las anders op een ander forum in een topic van iets meer dan een jaar geleden dat jij vertelde dat je 3 keer 90 drukte, en een top had van 1 keer 107,5 kg.
Dus ik denk dat een bank van 1 keer 100 kg voor iemand die clean traint een vrij goede prestatie is, en lang niet voor iedereen is weggelegd, als er a.s bij komt kijken dan is het natuurlijk een ander verhaal, dan drukt iedereen 100 kg op de bank, dat lijkt mij duidelijk.
Groet;
Willem 2.
GoHeavyLifter zei:hehe, wat een onzin weer! en onrechtstreeks beschuldig je MS er nu van AS te gebruiken. hoe kortzichtig![]()
willem 2 zei:Ik beschuldig niemand van het gebruik van a.s, ik beweer alleen dat een bank van 100 kg lang niet voor iedereen mogelijk is.
En ik wijs ms er alleen op dat hij nog niet zo lang geleden zelf ook maar net boven de 100 zat met zijn bank meer niet.
En dan nog het drukken met een pak is wel even wat anders als gewoon in je t shirt bankdrukken, en je eigen lichaamsgewicht speelt ook een rol aan het afmeten van een prestatie met bankdrukken.
Dus ik vind dat je 100 kilo bankdrukken niet moet afdoen alsof het niks voorsteld.
Willem 2.
Freax19 zei:Ze zeggen als je naturel bent dat je ongeveer 140% van je lichaamsgewicht maximaal kunt bankdrukken!! Ik ken sommige die gaan er ver boven en sommige komen niet eens boven hun eigen gewicht...
er zijn tegenwoordig trainingssystemen die op een aantal weken soms 20 of 25kg nog op je huidige max kunnen zetten, terwijl je ook al jaren traint en zo.