MuscleMeat

hoelang duurde het voor dat je 100kg kon drukken?

Ik ben niet sterk op de bank. Maar borst is wel een sterk punt.

haha bij 3% dead?? dacht het niet...

als je langere tijd onder de drie procent zit kappen volgens mij je organen er mee

langere tijd ja, maar eventjes kan best...paar uur maar he.

Mugje zei:
haha bij 3% dead?? dacht het niet...

Ik dacht het wel !

Die 3% is niet onderhuids vet, maar essentieel vet in hersenen en ruggenmerg. Dan heb je nog bruin vet, vet rondom je interne organen, en tenslotte nog het onderhuidse vet. Onderhuids vet kan best onder de 3% komen, maar da's dus niet je totale hoeveelheid vet.

nee maar die Shred o meter in de sig van Marky gaat wel over onderhuids vet neem ik aan...

vandaag!!!
juist 2x 100kg geduwd, kwou 6.
twas 50,70,100,80,90kg's
oja, in augustus train ik 2jaar...eerste jaar was spelen,nu is het stukken serieuser...

Ik ben 14 :) en sinds deze week duw ik 100kg... heb 8 maanden getraind:) best een prestatie vind ik zelf

Ik ga het over 1,5 maand drukken!!!!! :P

gorgasm zei:
vandaag!!!
juist 2x 100kg geduwd, kwou 6.
twas 50,70,100,80,90kg's
oja, in augustus train ik 2jaar...eerste jaar was spelen,nu is het stukken serieuser...

Mooi kenny, goede progressie!

Lol matthieu das een post van 2004, oftwel meer dan een jaar geleden :D Hij heeft onlangs (met mij als spotter en getuige) 120 geduwd! ;)

Lol zie t nu pas :D
Is een aardige vooruitgang dan! Ik denk dat ik die 120 nu niet eens haal... Ik zal maar helemaal niet verkondigen wat ik momenteel kan squatten :(

Eergisteren drie sets van 8 keer 100 gedrukt, ik heb een top van 11 keer 100.
Maar mijn top met 1 herh is maar 130 kg.
Rare verhouding vind ik zelf, mijn trainingsmaat heeft een hogere top maar met setjes maken druk ik hem eruit.

Mijn 1rm is ook 130, en max set deed ik 8x100 en daarna nog 7x105, dus max met 100 zal ook een rep of 10 zijn dan. Toch niet zo gekke verhouding?

er zijn in mijn gym genoeg mensen die flink banken 80-120 terwijl ze er niet uitzien/geen benen/niet op eten letten. maar dat zijn meer triceps oefeningen ze zakken iets tot een 25/30cm boven borst en dan komen ze al weer omhoog, mensen das toch geen bankdrukken.
mijn borst is waardeloos evenals de stats op borstoefeningen

Ik heb er ongeveer 10 maanden over gedaan om 100 te drukken. Maar is natuurlijk afhankelijk van je gewicht, gestel, sporten die je vroeger beoefend hebt,...

100? ik bankte helaas maar 90kg, heb er toen een maand of 8 a 9 uitgelegen en ben nu weer begonnen sinds een maandje ofzo, maar dan wel met cutten, dus me benchpress is zwaar triest nu lol... :(

1,5 jaar

Terug
Naar boven