XXL Nutrition

hoelang duurde het voor dat je 100kg kon drukken?

ik ben enkele maanden bezig nu, en ik zou 60kg kunnen, maar nog geen setjes doen ermee...

70 nu 1 rep. Nog een paar maanden. :D

• Topic Starter Topic Starter
niet slecht wat ik hier allemaal lees! ken wel lui die trainen al 10 jaar en drukken nog geen 100kg

Bankdrukken gaat ruk de laatste tijd, maar gister wel voor het eerst 6 x 100 kg gesquat :D

Ik hoop aan het eind van dit jaar toch wel 6 x 85 kg te drukken.

ja die jeugd van tegenwoordig he
Blijkbaar is dat macdonalds voer goed om te bankdrukke ;-)

!!BarmaN!! zei:
niet slecht wat ik hier allemaal lees! ken wel lui die trainen al 10 jaar en drukken nog geen 100kg

idd..

er lopen zat grote gasten rond op de sportschool, maar hebben kracht van niks. Net was ik ook nog ff op de sportschool om te cardioen. Maar eerst even me buik trainen. Komt er een gozer van de bench gekropen, met een lichaam waar je u tegen zegt, maar zie ik er maar 90kg op liggen. Laatste set, helemaal kapot wassie..

DumphuiZ zei:
Het zal niet lang meer duren... Maar ik het vind het wel de minst belangrijke van de drie ;).
zo denk ik er ook over, bankdrukken is voor de beachboys, echte mannen squatten en deadliften :D

Ik kan niet anders dan benchen omdat het moet op wedstrijden, anders zou ik ze niet eens doen denk ik :P

(maareuh, iemand die 200+ benched is geen beachboy :P)

Na ongeveer 8 maanden 3 reps 100 kg

Ik kan mijn eigen lichaamsgewicht nog steeds niet benchen. Gisteren geprobeerd, 80 kilo 1 rep... pffff. (na anderhalf jaar trainen) Maar ik train er dan ook nooit op, alleen incline db-press (en fly-s)

@ wakaera, Ik vind het gewoon een heerlijke oefening ;)

ik bench mijn lichaamsgewicht 6x tot 8x weg, tis net hoe ik me voel.. ik spreek nu over 80kg +

ik heb lange tijd niet meer aan het bankdrukken geweest (4 maanden) door schouderblessure, t was weer ff wennen..

ik bench mijn lichaamsgewicht 6x tot 8x weg, tis net hoe ik me voel.. ik spreek nu over 80kg +

ik heb lange tijd niet meer aan het bankdrukken geweest (4 maanden) door schouderblessure, t was weer ff wennen..

mijn 1rm zit net boven de 100kg.. maar die 1rm, kunnen mij niet zoveel schelen, ben een man dat waneer het op aan komt gewoon doet.. bv 90% van 1rm, 5x reps doe.. maar ik ga enkel tot 6 reps.. mischien bij deadlift doe ik 1x tot 4 reps... ff zwaar pakken..

als ik dit zo lees zijn er heel veel mensen die 100 kilo kunnen drukken
wat is eigelijk ongeveer de midden laag en toplaag bij bankdrukken?
middellaag rond de 100 kilo en toplaag boven de 150 kilo ofzo? ( ligt natuurlijk ook aan je gewicht)

verleden maand was mn absolute maximum nog 60kg, nu al 70kg ... :)

100kg zal wel gaan na nieuwjaar ofzo :D

Toen ik begon kon ik die halter niet eens drukken... nu ligt mijn top iets hoger dan 70 denk ik, en eind augustus moet die minstens 80 zijn.... en dan in december wil ik de 100 x1 kunnen halen.

KaLe zei:
idd..

er lopen zat grote gasten rond op de sportschool, maar hebben kracht van niks. Net was ik ook nog ff op de sportschool om te cardioen. Maar eerst even me buik trainen. Komt er een gozer van de bench gekropen, met een lichaam waar je u tegen zegt, maar zie ik er maar 90kg op liggen. Laatste set, helemaal kapot wassie..

Misschien had ie al 5 borst oefeningen gedaan! :P Bij mij kan echt minstens 80% meer dan 100kg bankdrukken. En dan bedoel ik de regulars he, mannen die regelmatig komen trainen... niet allemaal 'gods given talent' maar toch... Er lopen echt in verhouding veel grote jongens bij ons vind ik.

frietbakker zei:
Misschien had ie al 5 borst oefeningen gedaan! :P Bij mij kan echt minstens 80% meer dan 100kg bankdrukken. En dan bedoel ik de regulars he, mannen die regelmatig komen trainen... niet allemaal 'gods given talent' maar toch... Er lopen echt in verhouding veel grote jongens bij ons vind ik.

eerste oefening waarschijnlijk, want ik zag hem later weer en toen was ik eerder en hij begon met benchpress. en ja hetzelfde; 90kg

mischien zijn bij ons de gewichten zwaarder??? :D

Ik ben teruggevallen naar 90 kg 2x3x als max.
ben toen overgestapt op db press voor de variatie en daardoor hopelijk over die 90 kg te komen.. tilde toen 28-30 kg.
Maar dat was tijdens t cutten.. nu weer lichtjes aan het bulken en drukte maandag 38 kg 6x :) dus gaat alweer beter. Misschien na m'n vakantie weer es barbell benchpress proberen...

Lees m'n signature en je weet genoeg :| Borst is niet m'n sterkste punt, understatement.

Toen ik begon met trainen heb ik er ongeveer 2 maanden over gedaan om 100kg te drukken. Mijn gewicht was toen ook ongeveer 100kg.

Terug
Naar boven