SideShow
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!!BarmaN!! zei:niet slecht wat ik hier allemaal lees! ken wel lui die trainen al 10 jaar en drukken nog geen 100kg
zo denk ik er ook over, bankdrukken is voor de beachboys, echte mannen squatten en deadliftenDumphuiZ zei:Het zal niet lang meer duren... Maar ik het vind het wel de minst belangrijke van de drie.

)KaLe zei:idd..
er lopen zat grote gasten rond op de sportschool, maar hebben kracht van niks. Net was ik ook nog ff op de sportschool om te cardioen. Maar eerst even me buik trainen. Komt er een gozer van de bench gekropen, met een lichaam waar je u tegen zegt, maar zie ik er maar 90kg op liggen. Laatste set, helemaal kapot wassie..
Bij mij kan echt minstens 80% meer dan 100kg bankdrukken. En dan bedoel ik de regulars he, mannen die regelmatig komen trainen... niet allemaal 'gods given talent' maar toch... Er lopen echt in verhouding veel grote jongens bij ons vind ik.frietbakker zei:Misschien had ie al 5 borst oefeningen gedaan!Bij mij kan echt minstens 80% meer dan 100kg bankdrukken. En dan bedoel ik de regulars he, mannen die regelmatig komen trainen... niet allemaal 'gods given talent' maar toch... Er lopen echt in verhouding veel grote jongens bij ons vind ik.

dus gaat alweer beter. Misschien na m'n vakantie weer es barbell benchpress proberen...